niedziela, 1 czerwca 2014

małe cudeńka od Oriflame czyli Tender Care


Dzisiaj recenzja produktów, które towarzyszą mi od bardzo dawna: kremy uniwersalne Tender Care od firmy Oriflame. 
Kosmetyki o szerokim zastosowaniu: idealnie pielęgnują usta, zmiękczają skórki wokół paznokci, dobrze sprawdzają się zimą- chroniąc skórę przed mrozem i latem- zapobiegając wysuszeniu. Znakomite na wszelkiego rodzaju otarcia, czy miejscowe łuszczenie skóry spowodowane nadmiernym wysuszeniem. Zmiękczają zrogowaciałą skórę pięt i łokci. Dostępne w wielu wariantach: porzeczkowe, karmelkowe, kokosowe, miodowe, migdałowe, wiśniowe, waniliowe... oraz bezzapachowe, dla tych którzy nie lubią czuć swoich kosmetyków :)
Do kupienia wyłącznie u konsultantek Oriflame bądź przez Internet. Cena około 20 zł, jednak bardzo często pojawiają się w katalogu za 9.90, dlatego warto polować na promocje :)

Produkty wykonane na bazie wazeliny (PETROLATUM) z dodatkiem parafiny (PARAFFINUM LIQUIDUM, PARAFFIN) , do tego wosk pszczeli (CERA ALBA), witamina E (TOCOPHERYL ACETATE) oraz substancja zmiękczająca (ACETYLATED LANOLIN)

skład porzeczkowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE

skład migdałowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE

skład karmelowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, AROMA, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

skład kokosowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, CITRONELLOL

skład wiśniowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE

skład waniliowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

skład bezzapachowego Tender Care:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

37 komentarzy:

  1. klasyk któremu jestem wierna odkąd pamiętam :) obecnie mam kokosowy jednak wolę migdałowy tender :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takim produktem, który stosuję zarówno do codziennej pielęgnacji jak i w kryzysowych momentach kiedy wystąpi miejscowo silne przesuszenie jest maść z witaminą A lub maść nagietkowa, kupuję je zamiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo chwalę sobie maść z witaminą A, najczęściej kupuję tą z Hasco lek:)

      Usuń
  3. Smaruje nim dłonie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale wyglądają na fantastyczny produkt do pielęgnacji dłoni. :D Jak z wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ze względu na gęstą konsystencję tendery są wydajne, ja swój migdałowy mam bardzo długo, mam go zawsze w torebce i zastępuje mi często pomadkę ochronną do ust, a nawet krem do rąk :)

      Usuń
  5. Czytałam już o tym kosmetyku wiele dobrego :) W promocji wart zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są niezłe, nawet nie wiedziałam, że taką ilość wersji mamy do wyboru. Chociaż konkurencja (Avon) też robi dobry odpowiednik z woskiem pszczelim w składzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio w katalogu, koleżanka ma i sobie chwali, może w przyszłości przetestuję :)

      Usuń
  7. Bardzo rzetelne informacje. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywiązuję do tego szczególną uwagę nie tylko na swoim blogu, cenię sobie prawdę w każdej dziedzinie życia :)

      Usuń
  8. łoooo nie interesuję się zbyt kremami, ale technologia nieźle poszła do przodu można znaleźć krem już chyba na wszystko a nawet jeden krem ma yle zastosowań, bardzo oszczędnie ze względu na niską cenę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W zapachach to sie zakochac mozna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się, że produkt z Oriflame, może mieć tak doskonałe właściwości.
    Z pewnością zakupię :) zapachy długo się utrzymują?
    Też jestem studentką zarządzania - zadowolona jesteś z wyboru kierunku studiów?
    Pozdrawiam
    http://plotkarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach utrzymuje się długo, przyznam szczerze, że mój migdałowy jest nawet zbyt męczący :-)

      Usuń
    2. dla mnie migdałowy jest zbyt intensywny, najlepszy jest ten standardowy :)

      Usuń
    3. Wiele osób ceni sobie tradycyjny tender :)

      Usuń
  12. Jestem zadowolona, studiuję zaocznie i z ręką na sercu mogę przyznać, że to był bardzo dobry wybór, ponieważ poza nauką pracuję, moje CV robi się coraz bardziej interesujące no i mam swoje oszczędności :) Pozdrawiam i zaraz do Ciebie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakim etapie studiowania jesteś? Może mogłabym Cię wesprzeć jakimiś pracami zaliczeniowymi ;)

      Usuń
    2. Plotkarro kończę dopiero drugi rok, jestem na etapie wyboru specjalizacji :)
      Jeśli chodzi o wsparcie? dziękuję, zawsze się przydaje, to bardzo miłe z Twojej strony, buziaki:)

      Usuń
  13. Miałam wszystkie możliwe wersje, nie byłam ani jedną zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja je bardzo lubię ;) często po nie sięgam, zwłaszcza w zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również przypadły do gustu :))

      Usuń
  15. Miałam wersję kokosową i pachniała obłędnie, do działania również nie mogę się przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że produkt spełnia Twoje oczekiwania :):*

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia