poniedziałek, 4 sierpnia 2014

piaskowy granat od firmy Coral


Witam Was i zapraszam na recenzję lakieru do paznokci od firmy Coral.
Lakier z efektem piasku to must have tego lata. Ja wybrałam ciemnoniebieski odcień nie zważając na to, że w ostatnim czasie zalewa nas fala neonów.
Paznokcie malowałam dwa dni temu, tak więc trwałość jak najbardziej na plus. Lakier schnie w oka mgnieniu i niemalże błyskawicznie staje się matowy. Już po nałożeniu pierwszej warstwy piasek pokrywa paznokcie równomiernie. Ja jednak malowałam nim paznokcie dwukrotnie w celu uzyskania lepszego efektu. Ze zmywaniem nie ma większych trudności. O niebo lepiej pozbyć się tego lakieru niż brokatowych emalii.
Cena i dostępność: Produkt dostępny w osiedlowych drogeriach za niecałe 4 złote, tak więc naprawdę niewiele biorąc pod uwagę jakość.

A Wy lubicie piaskowe lakiery?

40 komentarzy:

  1. U mnie te lakiery są spoooro droższe :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy ? Ja za swój zapłaciłam 3.99

      Usuń
    2. truskawkowe ciacho5 sierpnia 2014 23:34

      A ja 4.50 :)))

      Usuń
    3. truskawkowe ciacho6 sierpnia 2014 21:40

      A ja 4.50 :)))

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam piaskowych lakierów, ale bardzo i się podobają i muszę jakiś w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też bardzo długo "chodziły" zanim zdecydowałam się na ich zakup i wiesz co? NIE ŻAŁUJĘ :)

      Usuń
  3. Łaaaadny :) Przydałby mi się piasek w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alee piękny! Bardzo lubię piaskii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W swojej malutkiej kolekcji lakierów (nie wiem nawet czy to można nazwać kolekcją) nie posiadam jeszcze piaskowego lakieru,ale z pewnością niebawem jak go znajdę to kupię bez zastanowienia,ponieważ prezentuje się przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się on podoba, kolor przypadł mi do gustu chociaż w buteleczce nie prezentował się tak ładnie jak na pazurkach :)

      Usuń
  6. Jaki śliczny! Czaiłam się na ciemnoniebieski Lovely ale chyba wybiorę ten, jeśli go gdzieś dorwę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o lakierach z Lovely wiele dobrego :)

      Usuń
  7. przyznam szczerze że jeszcze nie miałam piaskowych ale mnie kuszą ;) a nie miałam bo przeraża mnie że będzie źle mi się go zmywało z paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmywają się tak źle, dla mnie to wizja zmywania brokatu jest najgorsza :))

      Usuń
  8. Miałam coś podobnego na obronę pracy licencjackiej, tylko w innym odcieniu, bardziej pastelowym. Na ciemnych wygląda równie korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. truskawkowe ciacho5 sierpnia 2014 13:23

    Piękny jest ten lakier, taki intensywny kolor no i trwałość. Mam go i jestem nim zachwycona, moj ulubieniec :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie przypadł do gustu :)

      Usuń
  10. Kolor jest cudowny! A efekt fajnie wygląda, jeszcze piaskowego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten, jest to jeden z tańszych piaskowców :)

      Usuń
  11. I enjoy, cause I found just what I used to be having a look for.
    You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye

    Review my blog - cheap unlimited web hosting uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorek ;) Jeszcze nie mam żadnego lakieru z Corala.. ale może czas się skusić...
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor lakieru. Taki niby zwyczajny, ale taki... no nie do opisania.
    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam) + obserwuje i mam nadzieje że się odwdzięczysz tym samym
    blog-by-szarlotka147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lakier! *-*

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i zapraszam już na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień, z tymi lakierami nie spotykam się dość często, a już piasków to nie widziałam nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. blog genialny !
    :* chętnie będe częśćiej zaglądać <3
    POWODZENIA !
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog. To miłe :)

      Usuń
  17. świetny efekt daje ten lakier :) ciekawe czy uda mi sie go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam piaskowy lakier w takim samym odcieniu, tylko innej marki, ale bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny jest, choć z tej serii moimi faworytami są zieleń i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia