wtorek, 13 stycznia 2015

Swedish Spa Nourishing Foot Mask / Odżywcza maseczka do stóp Swedish Spa od firmy Oriflame


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na recenzję odżywczej maseczki do stóp od firmy Oriflame. Wielokrotnie przysłuchując się rozmowom moich znajomych wnioskuję, że wiele kobiet uważa, że kosmetyki przeznaczone specjalnie do stóp to wymysł, bo peelingując ciało, peelingujemy i stópki, bo balsamując ciało smarujemy nim "wsio". Otóż uważam, że produkty do stóp to nie żaden wymysł, ale obowiązek jeśli chcemy wiosną i latem z dumą pokazać tę część ciała prezentując wypielęgnowane stopy w sandałach czy japonkach. 
Maseczka do stóp od firmy Oriflame prezentująca się na zdjęciu powyżej to kosmetyk wart polecenia. Przyznam szczerze, że zazwyczaj używam jej inaczej niż zaleca producent i zamiast nałożyć produkt na 20 minut i spłukać, ja aplikuję go na skórę wieczorem, zakładam bawełniane skarpetki i idę spać. Rano moje stopy są ładnie nawilżone i miękkie. Mój TŻ często zmaga się z problemem suchości, maska sprawia, że skóra niemal natychmiastowo staje się nawodniona i nie "zawadza się" -nie wiem jak to nazwać :)  .  
Stosując jako krem produkt pozostawia na skórze delikatny "silikonowy film". Bardzo fajnie odpręża stopy, ponieważ mentol sprawia, że odczuwamy delikatny, przyjemny efekt chłodzenia. Nie mam dużych problemów z pękającymi piętami, ale myślę, że produkt ma szansę się sprawdzić podczas systematycznego stosowania. 
Maska ma gęstą, treściwą konsystencję, pomimo niezbyt dużej ilości (100ml) produkt jest bardzo wydajny. Dostępny u konsultantek Oriflame w cenie ok. 15-30 zł. 

Skład prezentuje się następująco: AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, STEARYL ALCOHOL, STEARIC ACID, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, C12-15 ALKYL BENZOATE, DIMETHICONE, PEG-100 STEARATE, CERA ALBA, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, CARBOMER, MENTHOL, PANTHENOL, XANTHAN GUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, PROPYLENE GLYCOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, ETHYLPARABEN, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, MARIS SAL, ALGAE, FUCUS VESICULOSUS EXTRACT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, SODIUM BENZOATE, SORBIC ACID, CI 42090, CI 19140

Znacie ten produkt? Uważacie, że kosmetyki do pielęgnacji stóp to wymysł i że zwyczajny balsam "załatwi sprawę"?

35 komentarzy:

  1. nie znam go, ale może bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, jest fajna ale ja dałam za nią aż 30zl :(
    Jeśli chodzi o pielęgnację stóp to kupuje specjalny peeling, którego wykonuje raz w tygodniu czy to zima czy lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od promocji, czasem można dostać tą maseczkę już za 14.90 a biorąc pod uwagę wydajność uważam, że jest to dość niska cena :)
      Jakim peelingiem traktujesz swoje stopki? Ja używam peelingu domowej roboty z kawy i żelu pod prysznic z dodatkiem oliwki Babydream :)

      Usuń
    2. Kupuję peelingi z Avonu- miałam już lawendowy i wiśniowy chyba, lubię je ponieważ są tanie i dobre :)

      Usuń
    3. Miałam kiedyś jakiś peeling z Avonu, chyba melon i papaja :)

      Usuń
    4. O tym nie słyszałam :)

      Usuń
  3. Jesteś konsultantką? Czy można u Ciebie zamawiać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu- jestem konsultantem Ori, ale zamawiam produkty jedynie dla znajomych, nie bawię się w sprzedaż wysyłkową :)

      Usuń
    2. Masz racje, nie byłoby to opłacalne no i chyba raczej bez sensu: wkoło tyyyyle konsultantek :)

      Usuń
  4. Ja uważam że kosmetyków nigdy dość i używam do stóp tych które są do tego przeznaczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak do tego podchodzę, chociaż nie powiem- lubię produkty uniwersalne i nie jestem zakupoholiczką kosmetyczną:)

      Usuń
  5. ja nie znam, ale chętnie bym wypróbowała:) zgadzam się z komentarzem wyżej kosmetyków nigdy dość! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować- sympatyczny produkt, pozdrawiam :):*

      Usuń
  6. Nie znam tej maski :D ale z chęcią bym ją wypróbowała, chociaż dla tego mentolowego odprężenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mentol w produktach do pielęgnacji stóp to super pomysł:)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie orzeźwiające kompozycje zapachowe w kremach i maskach do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, no i jeszcze w żelach pod prysznic :))

      Usuń
  8. używam i jestem już od roku fanką tego mazidła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadło Ci do gustu, pozdrawiam :*

      Usuń
  9. nie miałam :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubie inną maskę z Oriflame, tej jeszcze nie mialam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest bardzo dobra :) A jaką maskę od Ori lubisz? :)

      Usuń
  11. Nie używałam nigdy takich maseczek ani balsamów do stóp. Mam tylko jeden olejek i sól do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno nie miałam żadnej soli do kąpieli i chyba muszę to zmienić :) Mogłabyś mi jakąś polecić? Jakiego olejku używasz?

      Usuń
  12. truskawkowe ciacho16 stycznia 2015 18:57

    Mam ją, ekstra odświeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że maski do stóp to tylko chwyt marketingowy, ale nie chcąc pozostawiać ich niewypielęgnowanych, używam peelingu oraz balsamu. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej maski używam zazwyczaj jako kremik ponieważ nie mam cierpliwości :)

      Usuń
  14. bardzo lubię takie kosmetyki :) chętnie wypróbowałabym maskę tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny krem :D
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, u mnie sprawdza się w 100%

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia