sobota, 7 lutego 2015

Feminelle Special Care+ Extra Mild Cleansing Intimate Mousse / Łagodna pianka do higieny intymnej od firmy Oriflame


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na recenzję łagodnej pianki do higieny intymnej od firmy Oriflame Feminelle Special Care+. Na początek podkreślę, że jestem mile zaskoczona wydajnością produktu. Zawsze wydawało mi się, że takie pianki to kilka psiknięć i koniec, a tutaj SZOK. Stosuję ją od dłuższego czasu naprzemiennie z żelem od firmy GINEINTIMA, o którym pisałam TUTAJ, a pianka nadal się nie kończy. 200ml metalowa butelka przypomina antyperspirant. Dozownik nie zacina się, ani nie dozuje zbyt dużej ilości pianki, która ma gęstą, zbitą konsystencję. Biały puszek bardzo ładnie pachnie, delikatnie i niedrażniąco, przypomina mi troszkę pudrowe cukierki. 
Producent zapewnia, że jest to pianka: dla skóry wrażliwej. Zalecana dla kobiet, u których występuje umiarkowane uczucie suchości okolic intymnych, zapewnia skórze intensywne nawilżenie i niweluje uczucie dyskomfortu. Tak delikatna, że możesz ją stosować codziennie
Nie myli się on ani troszkę. Nie podrażnia, nawilża i daje uczucie świeżości. 
Stosowana codziennie nie uczula, ani nie powoduje żadnych niemiłych niespodzianek. 
Pianka dostępna jest u konsultantek Oriflame, na promocji zakupimy ją za ok.14 zł. Produkt oceniam 5/5


Skład produktu prezentuje się na następująco: AQUA, BUTANE, COCO-GLUCOSIDE, ISOBUTANE, SODIUM LAURETH SULFATE, LAURYL GLUCOSIDE, PROPANE, GLYCERYL OLEATE, ALMOND OIL PEG-8 ESTERS, PANTHENOL, METHYLPARABEN, LACTIC ACID, POLYQUATERNIUM-67, PROPYLPARABEN, ALLANTOIN, PARFUM, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, SODIUM LACTATE
Znacie tą piankę? Macie swoich ulubieńców do pielęgnacji higieny intymnej?

44 komentarze:

  1. Emilko miałam tą piankę i mam takie samo zdanie o niej jak i Ty: jest rewelacyjna no i WYDAJNA z czego jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. Kosmetyk do higieny intymnej w formie pianki nie powiem - kusi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy tego typu produkt, zamierzam w przyszłości przetestować pianki do higieny intymnej z innych firm :)

      Usuń
  3. nie miałam :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  4. Nie znam, jeśli już, to używam żeli do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam intimee z Biedronki i jest bardzo dobra

      Usuń
    2. Miałam i zgadzam się z Twoją opinią: jest całkiem niezła :)

      Usuń
  5. Nie znam tego produktu, ale przypomina mi to, że muszę zajrzeć do katalogu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. hm ja do tejże higieny używam zwykłego mydełka bambino;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dłuższego czasu zupełnie zrezygnowałam z mydła :)

      Usuń
  7. Z Oriflame nigdy nie kupowałam takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eu amo aquela cor de batom!

    Não conhecia esse produto...

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia z krainy snu8 lutego 2015 21:07

    Używam i jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że produkt spełnił Twoje oczekiwania :)

      Usuń
  10. nie znam tej pianki ale może kiedyś będę miała okazję ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie ją chwalę o czym zresztą mogłaś przeczytać w recenzji:)

      Usuń
  11. Ciekawy produkt, nie znałam go nigdy wcześniej, dobrze że na Twoim blogu można spotkać recenzje niekoniecznie bardzo znanych, oklepanych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoim blogu lubię zamieszczać recenzję "mniej oklepanych" produktów :)

      Usuń
  12. Nie znam tego - ale moim ulubieńcem jest Latkacyd :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy go nie miałam :)

      Usuń
  13. Nie miałam, ale jest ciekawa, może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się przyznać, że nie mam nic z Oriflame.. ;P może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako konsultantka mam z Ori coraz więcej produktów :)

      Usuń
  15. ciekawy kosmetyk :))
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję, bardzo fajny blog :)
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam więc liczę na obserwację http://real-lifeola.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz sporo interesujących recenzji :)

      Usuń
  17. Szczerze, nawet nie wiedziałam, że Orifilame ma w swojej ofercie taki produkt, kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam tego produktu, ale możliwe że spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również polecam piankę - rzeczywiście jest bardzo łagodna. Jest też wydajna ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia