środa, 18 lutego 2015

Kartka urodzinowa dla dziewczynki DIY


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na moje kolejne DIY. Parę dni temu na moim blogu zamieściłam własnoręcznie wykonany przeze mnie kalendarz, który bardzo przypadł Wam do gustu z czego ogromnie się cieszę. To miłe, że spodobała się Wam moja praca. 
Dzisiaj chcę pokazać Wam kartę urodzinową dla sześcioletniej Zosi. 

Czego potrzebowałam do wykonania kartki:
  • jedna grubsza kartka papieru w kolorze ecru (40gr)
  • komplet guzików (80gr/24szt) 
  • piankowe serduszko (30gr)
  • blok techniczny z kolorowymi kartkami (ok.2zł)
  • kawałek wstążki
  • klej kropelka
  • nitka i igła
  • dwustronna taśma
rada: guziki koniecznie kupcie w papierniczym, ponieważ w pasmanterii zapłacicie o wiele drożej. Zamiast zwykłego kleju elementy przyklejajcie dwustronną taśmą- będzie estetyczniej

Kartka urodzinowa krok po kroku:
  • kartkę w kolorze ecru zginamy na pół
  • wycinamy elementy babeczki
  • guziki przyklejamy kropelką oraz przyszywamy nitką do różowej kartki; po drugiej stronie przyklejamy dwustronną taśmę i "babeczkowy krem" przyklejamy do czerwonego papieru.
  • przyszywamy do tego wstążkę oraz piankowe serduszko
  • na pomarańczowej kartce drukujemy życzenia oraz napis na babeczkę
  • wszystkie elementy przyklejamy do kartki w kolorze ecru
Jak podoba Wam się moje dzieło? Myślicie, że Zosia będzie zadowolona? 

36 komentarzy:

  1. Świetny pomysł:) dziewczynka, która otrzyma taką kartkę na pewno będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również podoba się wykonana przeze mnie kartka :)

      Usuń
  2. Również uważam, że to wspaniały pomysł... Kartka wyszła prześliczna i urocza. Zosia będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz, chciałam stworzyć coś dziewczęcego i udało się :)

      Usuń
  4. Piękna :)
    Proszę o kliknięcie -->
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba na pewno skorzystam z pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, daj znać jak Ci wyszło :)

      Usuń
    2. Nakręciłaś mnie tą laurką, szkoda ze juz po walentynkach; )

      Usuń
    3. Swojej drugiej połówce zawsze można zrobić prezent, nie tylko w Walentynki :))

      Usuń
  6. Jest śliczna. Każdy byłby zadowolony z takiej pięknej i dodatkowo ręcznie wykonanej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeslicznie wyszla :)! Z pewnoscia Solenizantka bedzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Ewo, cieszę się, że uważasz, że jest prześliczna :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Również uważam, że to świetny pomysł :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że solenizantka również będzie tego zdania :)

      Usuń
  10. Kartka jest piękna! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta kartka! :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę, że tak uważasz :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja również, chociaż kiedyś miałam mniej cierpliwości :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia