poniedziałek, 2 lutego 2015

Mikrokrystaliczny olejek regeneracyjny od firmy ALFAPARF MILANO, Semi Di Lino Diamond Illuminating Essential Oil


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na moje wywody dotyczące ampułki Semi Di Lino
Produkt otrzymałam od znajomej na gwiazdkę i miał on wystarczyć na jednorazową aplikację. 13ml plastikowa, zakręcana buteleczka jest bardzo ciekawym rozwiązaniem, lepszym niż szklane ampułki, które należy "przełamać". Właśnie dzięki takiej buteleczce zawartość mogłam podzielić i użyć kilka razy. Zapach jest bardzo intensywny i kojarzy mi się z męskimi perfumami- po zmyciu nie jest on wyczuwalny, no może tylko przez parę chwil. Konsystencja stanowczo zbyt rzadka, niebieska woda przeciekająca przez palce. Producent zaleca nałożenie produktu na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Po rozczesaniu natomiast informuje o obfitym spłukaniu ciepłą wodą. Ja ampułkę regeneracyjną przetestowałam troszkę inaczej. Użyłam jej trzy razy: dwukrotnie dodałam do maski, a za trzecim razem nałożyłam tak jak zaleca producent po czym nałożyłam czepek i po 30 minutach zmyłam. Bez względu na sposób aplikacji włoski były bardziej dociążone, jako dodatek do maski nie widziałam spektakularnych efektów, solo- BOMBA! W momencie kiedy zanurzyłam włoski w ciepłej wodzie stały się one delikatne jak jedwab, miękkie i lejące. Po osuszeniu ich ręcznikiem a następnie wysuszeniu suszarką włosy były bardziej proste niż zawsze. Nie wywijały się tak bardzo na końcach i nie puszyły. Włosy były dociążone, a nawet obciążone- następnego dnia przetłuszczyły się szybciej. Połysk? bez zmian. Nawilżenie? Niestety nie, o ile włosy były miękkie i delikatne po spłukaniu produktu, tak po wysuszeniu już nie było tak miło. Nie było strąków ani suchości, ale też nie było mięciutko jak po dobrej, emolientowej masce. Produkt oceniam 3,5/5 Może w przyszłości kupię pełnowymiarowy produkt składający się z 12 ampułek. Uważam, że ten olejek ma szansę poprawić kondycję naszych włosków no i "ujarzmić" puch i elektryzowanie :)

Znacie ten produkt? Możecie polecić mi jakąś ampułkę z efektem WOW?

42 komentarze:

  1. No patrz, akurat wczoraj o nim pisałam ;) Znam, lubię. U mnie nie jest w stanie przeciążyć końców włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to lecę przeczytać Twoją recenzję :):*

      Usuń
  2. Podejrzewam że na moich włosach by się ten olejek nie sprawdził skoro przyspieszył przetluszczanie .
    Ale forma buteleczki rzeczywiście bardziej praktyczna niż ampułka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja buteleczkę sobie umyłam i wykorzystam do wcierki placenta activ :)

      Usuń
  3. Szkoda, że okazał się kiepskim produktem bo zapowiadał się obiecująco ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest wcale taki kiepski, uważam, że nie można ocenić go po użyciu jednej ampułki :)

      Usuń
  4. Skoro ujarzmia puch to coś dla mnie :) ale nie wiem czy się na niego zdecyduję. Raczej średniaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średniaczek ale dla dziewczyn, które chcą "ogarnąć" swoje włoski w krótkim czasie jest ok :)

      Usuń
  5. Witam, mam ten olejek i jest rewelacyjny. Włosy przetłuściły Ci się szybciej ponieważ pewnie nałożyłaś go na skalp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty Alfaparf. Ten też chciałabym przetestować :) Może u mnie sprawdziłby się lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie produkty z tej firmy posiadasz? Mogłabyś mi coś polecić??:)

      Usuń
  7. Nie znam go, nie znam nawet tej firmy... Dobrze poznać coś nowego ;)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że odnajdziesz na moim blogu wiele ciekawych rzeczy, pozdrawiam :):*

      Usuń
  8. Szkoda że po wysuszeniu efekt się nei utrzymał :( http://kasjaa.blogspot.com
    Kochana będę Ci bardzo wdzięczna za klik w jeden z linków w ostatnim poście:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie były takie mięciutkie jak się zapowiadało :)
      Dobrze, kliknę :))

      Usuń
  9. Raczej nic dobrego nie robi, więc nie ciekawi mnie wcale ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znasz jakąś lepszą ampułeczkę, która poprawi stan moich włosków?:)

      Usuń
  10. Produkt bez szaleństw. ;] Oczekiwałabym chociaż większego połysku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale chetnie chcialabym go juz wyprobowac, lecz przeczytwaszy do konca troche se zastanawiam, czy warto ?
    Mimo wszytko dziekuje bardzo za przedstawienie tego produktu i serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jaki rodzaj włosów Pani posiada, jeżeli nie potrzebują one nawilżenia to myślę, że warto, jeśli natomiast Pani na tym zależy to niestety nie polecam :)

      Usuń
  12. Szkoda, że nie nawilża u mnie top jest najważniejsze w produktach do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ta ampułka się nie sprawdzi :)

      Usuń
  13. Szkoda, że efekt nie był już tak bardzo widoczny po wysuszeniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja również nad tym ubolewam, gdyby zachował się efekt jak po zanurzeniu włosów w wodzie produkt stał by się niewątpliwie moim ulubieńcem :)

      Usuń
  14. Chciałabym go wypróbować u siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotykam sie z tym olejkiem. Jesli chodzi o włosy to jestem wierna marce kerastes. Nie są to produkty z najniższej Polki, jednak są bardzo wydajne i warte swojej ceny. Obecnie walczę z poporodowym wypadaniem włosów, poradziłabys cos? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kerastes kusi mnie od dłuższego już czasu i w końcu kupię coś z tej firmy, nie wiem niestety co, mogłabyś mi coś polecić?:)
      Nigdy nie miałam do czynienia z poporodowym wypadaniem włosów, sama zmagam się z problemem wypadania, które cyklicznie się powtarza, obecnie jestem w trakcie kuracji kozieradką, potem wypróbuję placentę activ :))

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze nigdy tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że jest to dość rzadko spotykana firma :)

      Usuń
  17. Nie miałam okazji spróbować tych ampułek, ale to może i dobrze :-) Szkoda, że ta testowa nie dała fajnego efektu. Włosy nie są moim głównym przedmiotem zainteresowania więc ciężko mi coś polecić, ja używam maski Kallos (chyba tak się to pisze) i jestem bardzo zadowolona, więc jedynie ją mogę rekomendować :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kallos ma bardzo dobre produkty, nie szkodzą naszym włosom i dają całkiem przyzwoite rezultaty- szczególnie kallos keratynowy :)

      Usuń
  18. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower (87). I hope you can follow me back.
    Btw, such a great post.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz wiele ciekawych rzeczy, które Cię zainteresują :):*

      Usuń
  19. Nie próbowałam nigdy i nawet nie słyszałam o nim :) ja raczej stawiam na produkty w przystępnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ten produkt dostałam o koleżanki w prezencie:)

      Usuń
  20. Nigdy o nim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również nigdy nie słyszałam o tym olejku a sporo teraz testuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie olejki testujesz? Mogłabyś mi coś polecić?:)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia