piątek, 13 lutego 2015

Mój osobisty organizer/kalendarz.



Witam Was bardzo cieplutko! Dzisiaj chciałabym pochwalić się Wam moim własnoręcznie przeze mnie wykonanym kalendarzem/organizerem, którego po prostu wielbię. Chcę również dodać, że część kalendarza, 
a właściwie miesięczna rozkładówka nie jest moim dziełem, a twórczością przesympatycznej blogerki Ewy, która prowadzi bloga WORLD FASHION STYLE
Wiem, że połowa lutego to nienajlepszy czas na posty tego typu, ale po miesięcznym notowaniu w gotowym kalendarzu zapragnęłam zmiany. Jest mi jedynie niezmiernie smutno, że wersja komputerowa rozpłynęła się
w niewytłumaczalny sposób i nigdzie jej nie ma, co oznacza, że za rok będę musiała kombinować od nowa. 


Elementy składowe mojego kalendarza: 
  • Nie tworzyłam strony tytułowej ani okładki ponieważ uznałam, że jest to zbędne. Lubię spersonalizowane przedmioty ale tym razem postawiłam na minimalizm i okładką stała się sztywna kartka w żółtym, energetyzującym kolorze. 
  • Pierwsze strony to dzieło Ewy. Na jednej stronie znajduje się miesięczny kalendarz- na odwrocie natomiast wolne miejsce do notowania najważniejszych spraw w danym miesiącu.
  • Potem przyszła pora na szczegółowy plan dnia. Jedna strona to jeden dzień: godzinna rozkładówka od godziny 7.00 do 22.00, planowanie posiłków, lista rzeczy do zrobienia, najważniejsze sprawy, miejsce na notatki i przypominajka o suplementach diety. 
  • Ostatnie strony podobają mi się najbardziej. W końcu mam gdzie zamieszczać istotne dla mnie informacje. Ostatni rok licencjata to o wiele więcej zajęć, a pisanie pracy to nie lada wyzwanie. Bycie konsultantką również wiąże się z obowiązkami tak samo jak prowadzenie bloga. W tym roku staram się planować kolejne posty po to, aby urozmaicić moją stronę i zachęcić Was do odwiedzania mnie. Trening, trening, trening- tutaj staram się być bardzo zdyscyplinowana: ćwiczę przysiady, rozciągam się do szpagatu, skaczę na skakance jak szalona. W moim kalendarzu zrobiłam również miejsce na wishlistę- uwielbiam wypisywać swoje celo-marzenia :)
ZAPRASZAM NA WPIS O MOIM NOWYM ORGANIZERZE DIY- STUDIA ZAOCZNE, TRENINGI, BLOGOWANIE, PRACA, ROZRYWKA I WSZYSTKO CO NAJWAŻNIEJSZE W JEDNYM MIEJSCU. KLIK

Jestem bardzo ciekawa czy podoba Wam się mój kalendarz oraz czy tworzycie podobne DiY? 
Jeżeli interesuje Was temat organizacji czasu to zapraszam TUTAJ

69 komentarzy:

  1. Genialnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Dopracowany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby był dostępny kupiłabym :) Lubię żółty kolor, a do tego fajnie w środku wygląda. Na szczęście studia mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym roku, a może nawet wcześniej przygotuję wersję do druku, wtedy będziesz mogła sobie pobrać i wydrukować w punkcie KSERO:)

      Usuń
    2. Ja również bym się skusiła, szkoda że komputerowa wersja zaginęła :'(

      Usuń
    3. No ja też nad tym ubolewam, ale w przyszłości stworzę coś równie sympatycznego:)

      Usuń
  4. Taki kalendarz jest wspaniałym pomysłem na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szkoda, że wcześniej o tym nie pomyślałam :)

      Usuń
    2. Wykorzystasz ten pomysł w przyszłości:)))

      Usuń
  5. genialny! <3 chciałabym taki mieć, ale nie miałabym cierpliwości by taki stworzyć ;) Ale gdyby ktoś podarował mi coś takiego w prezencie cieszyłabym się jak dziecko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzenie takiego kalendarza to ogromna frajda :)*

      Usuń
  6. Świetny ! Uwielbiam mieć wszystko poukładane i zapisane. Komputerowi już nie ufam, po tajemniczych zniknięciach wolę najstarszą wersję zapisywania ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z komputerem tak już niestety jest, że czasem zawodzi :) Ja również jestem tradycjonalistką i wolę papierowe wersje organizerów/kalendarzy/notatników.

      Usuń
  7. Przydałby mi się taki organizer bo nie umiem rozplanować sobie dnia i wszystko robię na ostatnią chwilę :(
    Twój kalendarz jest świetny ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bez organizera czuję się jak bez ręki, muszę mieć wszystko zanotowane

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, cieszę się, że tak uważasz :)

      Usuń
  9. Genialne !! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na mój blog częściej :)

      Usuń
  10. super sprawa taki organizer ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę samych słonecznych dni :)!

      Usuń
  11. Jak dla mnie IDEALNY :)
    Ile wynosi koszt takiego kalendarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był to koszt 6 zł (okładka+bindowanie)

      Usuń
    2. To bardzo tanio, spodziewałem się większej sumy

      Usuń
    3. Gdybym strony drukowała w punkcie ksero wtedy koszt byłby większy, ale to również nie byłaby kolosalna kwota :)

      Usuń
  12. mam podobny kalendarz! niesamowicie ułatwia mi organizację wszystkiego :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja pracy jest dla mnie niezwykle ważna, dlatego kalendarz jest u mnie niezbędny!

      Usuń
  13. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się na moim blogu, zapraszam częściej :)

      Usuń
  14. Świetny! A jak go zrobiłaś? Wydrukowałaś i zbindowałaś w odpowiednim punkcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydrukowałam go sobie w domu, zbindowałam natomiast w punkcie ksero- za okładkę i bindowanie zapłaciłam 6 zł :)

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój organizer - jest bardzo praktyczny :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba oragnizować sobie czas- ja zawsze miałam z tym problem :) Swietny ten organizer :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) Ja również musiałam nauczyć się organizacji czasu i przyznam szczerze, że było to dla mnie nie lada wyzwaniem :)

      Usuń
  17. Kalendarz wykonany rewelacyjnie ;) Może kiedyś sama pokuszę się o wykonanie podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzenie takiego kalendarza to świetna zabawa! :)
      Jeśli jednak nie lubisz bawić się w robienie takich pierdółek to zapraszam na mój blog częściej- w przyszłości stworzę wersję do druku

      Usuń
  18. Swietny projekt:) Posiadanie takiego planera sie przydaje wiem z doswiadczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zgadzam się: przydaje się i to bez dwóch zdań :)

      Usuń
  19. super inspiracja! jakoś wcześniej nie wpadłam na to, żeby zrobić swoje swój własny kalendarz ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kalendarz DIY to super sprawa! Bardzo przyjemnie mi się z niego korzysta;)

      Usuń
  20. Super wykonanie. Też mam swój organizer, ale elektroniczny i powiem szczerze, że się nie sprawdza. Twój za to jest bardzo praktyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię elektronicznych organizerów, wolę mieć wersję papierową zawsze przy sobie :)

      Usuń
  21. świetny jest taki kalendarz, ja osobiście mam zwykły, gotowy z Glamour, ponieważ jedyne co tam zapisuje to i tak testy i prace domowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że pewnie jeszcze się uczysz- ja jak chodziłam do gimnazjum/liceum to również potrzebowałam jedynie kalendarzyka, w którym zapisywałam terminy sprawdzianów oraz prace domowe :)

      Usuń
  22. Jestem pod wrażenie. Jestem osobą, która lubi planować, taki kalendarz znacznie ułatwiłby mi planowanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w czym problem? Do roboty :)))
      W przyszłości na moim blogu pojawi się wersja do druku :*

      Usuń
  23. ślicznie to wygląda oczarowana żem:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten Twój kalendarz-organizer :) Ja również bez kalendarza żyć nie potrafię. Taki spersonalizowany jest czymś wyjątkowym. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie bez kalendarza to nie życie:P Spersonalizowany jest dużo wygodniejszy, z tym się zgodzę :)

      Usuń
  25. Świetny pomysł i idealne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kalendarze i najbardziej właśnie w wersji papierowej i z dodaniem czegoś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia