wtorek, 10 marca 2015

10 powodów, dla których lubię sieć sklepów Biedronka















Witam Was bardzo cieplutko. Przepraszam za moją nieobecność, ale jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej i właśnie skończyłam pierwszy rozdział z czego ogromnie się cieszę. 
Będąc wczoraj na zakupach w Biedronce zaczęłam zastanawiać się dlaczego właściwie przychodzę tam na zakupy. Miałam sporo czasu, więc postanowiłam bardziej przyjrzeć się produktom oraz promocjom jakie akurat obowiązywały. 
Dzisiejszy post będzie podsumowaniem moich przemyśleń. Jeżeli Jesteście zainteresowane- zapraszam. Kolejność jest przypadkowa:)

1. Bogaty wybór pieczywa: W Biedronce możemy zaopatrzyć się w najróżniejsze rodzaje świeżych bułeczek 
i chleba. Uwielbiam bułki z dynią, a także grahamki. Dodatkowo dostępne są pełnoziarniste chlebki i wafle ryżowe z różnymi dodatkami, polecam te z muesli.
2. Dodatki dla domu: Jestem po prostu zakochana w silikonowych foremkach do smażenia jajek, w miseczkach 
w kolorach tęczy oraz szklankach do kawy latte. To super pomysł, że w Biedronce bardzo często pojawiają się akcesoria do domu w przestępnych cenach.
3. Świeże owoce i warzywa- Wchodząc do Biedronki nie trudno zauważyć "stragan" ze zdrowymi pysznościami. Dodatkowo dostępne są również aromatyczne zioła, surówki i soki, a także gotowe mieszanki sałat. 
4. Coraz więcej kosmetyków i produktów pielęgnacyjnych. Asortyment kosmetyczny stale się powiększa: mamy już Schaumę, mamy Tołpę, Bell i wiele, wiele innych. Kiedy kończy mi się np. szampon czy pilnie potrzebuję lakieru do paznokci nie muszę biec do drogerii, ponieważ Biedronka zna nasze potrzeby. To bardzo sympatyczna sprawa:)
5. Świeczki zapachowe: Od kilku lat "nałogowo" kupuję świece zapachowe i delektuję się ich zapachem. 
Te, dostępne w Biedronce to najtańsze jakie znam i najlepsze jakie miałam okazję testować. Możemy kupić małe podgrzewacze lub większe świeczki "w szklaneczce", która po wypaleniu się świeczki może służyć nam jako organizer na pędzle bądź długopisy. Mój ulubiony zapach to wanilia, a także róża.
6. Skoro już przy kwiatach jesteśmy... Brak czasu, aby kupić prezent? Żaden problem- na ratunek przychodzi Biedronka z pięknymi storczykami czy ciętymi różami i tulipanami. Kwiaty nie są drogie, a prezentują się bardzo efektywnie!
7. "codziennie niskie ceny" - Tak, tylko... to promocja, która przykuwa największą uwagę. Ceny bezlitośnie lecą w dół i możemy korzystnie kupić pieczarki, produkty czekoladowe czy herbaty, dosłownie wszystko. Dzięki gazetkom promocyjnym ze sporym wyprzedzeniem wiemy, kiedy produkt będzie w niższej cenie, tak więc możemy planować zakupy nie przepłacając za nie. 
8. Gigantyczne przeceny ostatnich sztuk. Chyba w każdej Biedronce znajduje się miejsce na przecenione produkty. Kiedy dana rzecz jest w gazetce promocyjnej i długo nie schodzi jest ona przeceniana i to naprawdę sporo. Warto więc poczekać. Ostatnio mój brat kupił turystyczny plecak, który z 80 zł przeceniony był na 15zł. 
9. Produkty wyprodukowane dla sieci Biedronka. Nie wiem jak Wy, ale ja nie wystrzegam się takich produktów, wręcz przeciwnie- bardzo chętnie po nie sięgam. Czekolady Magnetic, herbatniki Bonitki, woda mineralna Polaris, czy bakaliowe lody Symfonia to produkty warte uwagi.
10. Kalendarze i "ogarniacze czasu" i przestrzeni. Już troszkę się znamy więc Ci, którzy śledzą mój blog wiedzą, że mam fioła na punkcie organizacji... wszystkiego :) W Biedronce bardzo często pojawiają się różnego rodzaju pojemniki i organizery: na kosmetyki, pędzle, buty itd. Równie często spotkać można także kosmetyczki. Co najmniej dwa razy w roku dostępne są również artykuły papiernicze takie jak zakładki indeksujące, zakreślacze, kolorowe karteczki. Na początku roku kalendarzowego nie mogłoby oczywiście zabraknąć kalendarzy. Już drugi rok kupię właśnie te z Biedronki. 

A Wy lubicie robić zakupy w Biedronce? Dlaczego? Zapraszam do aktywności w komentarzach :)

58 komentarzy:

  1. Ja lubię Biedronkę za warzywa, kwiaty i niskie ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty wyprodukowane dla sieci biedronka są naprawdę dobre - bo produkowane są przez tych samych producentów. Zmieniona jest tylko nazwa produktu :) Sprawdź np. czipsy Lorentz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A orientujesz się czy to prawda, że płyny micelarne Be Beauty produkowane są przez TOŁPĘ?:))

      Usuń
    2. Niestety nie orientuje - postaram się poszukać takich informacji :)

      Usuń
    3. Kiedyś czytałam taką informację na jakimś blogu :))

      Usuń
    4. Tak Tołpa je produkuje ;)

      Usuń
    5. Tak produkuje:))

      Usuń
    6. A jednak dobrze kojarzyłam, dziękuję za odpowiedzi :*

      Usuń
  3. ale trzeba przyznać, że kiedyś Biedronka była tańsza. Teraz nie ma z tym szału moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jakoś nie zauważyłam skoku cen :)

      Usuń
  4. Jestem częstym klijętem w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlaczego robisz zakupy w Biedronce?:)

      Usuń
    2. "Jestem częstym klijętem w Biedronce" - może kiedyś będą w Biedronce słowniki ortograficzne, bo mogą się przydać... ;)

      Usuń
  5. też bardzo lubie biedronke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, mogłabyś wymienić za co ją lubisz najbardziej? :)

      Usuń
  6. Ja kocham ich za terminal do platnosci karta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda, ja zawsze płacę tradycyjnie- gotówką, ale dla wielu terminal to ważna sprawa :)

      Usuń
  7. ja też lubię od czasu do czasu wpaść do biedroneczki- uwielbiam batony krówkowe, które w mojej biedronce są na wagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak batony krówkowe są świetne, ale straaaasznie gumowe :)

      Usuń
  8. Raz w miesiącu wybieram się do Biedronki na porządne zakupy :) makarony i ryże są tam najtańsze ze wszystkich marketów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, makarony, ryże, a także kasze są w bardzo przestępnej cenie :)

      Usuń
  9. Mnie tylko wkurza, że Biedronki już są wszędzie, często "wypychając" nawet bazarki, które może i są nieco droższe, ale za to znajdziemy na nich częsciej lepsze jakościowo produkty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest niestety prawda, zanim w mojej okolicy pojawiła się Biedronka był taki fajny sklepik, no i bum- zamknięto go kilka miesięcy po otwarciu Biedronki ponieważ nie był już opłacalny :(

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również przypada ona do gustu :))

      Usuń
  11. Bardzo lubię Biedronkę - mają tam produkty w świetnych cenach i duży asortyment :) uwielbiam kupować tam świeczki zapachowe :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki zapach świeczek lubisz najbardziej?:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. ja lubię Biedronkę najbardziej za produkty niestandardowe dla biedronki, jak np. Kawę Lavazze, po prostu jest tańsza niż w innych marketach. Osobiście nie lubię marki Biedronka, jak kupię jakąś czekoladę albo coś, będzie to Milka albo Lindt. Po prostu Biedronkowe mi aż tak nie smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavazzy nie piłam, ale znam jej aromat ponieważ parzę ją mojej P. Dyr. :)
      Ja uwielbiam białą czekoladę od Magnetic'a, ale Milki i Goplany nie odstawiam na boczny tor :)

      Usuń
  13. Tez mam foremki do jajek z biedry :)) w ogóle tez uwielbiam biedronke :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez mam foremki do jajek z biedry :)) w ogóle tez uwielbiam biedronke :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Aniu to jak jak i ja, chyba jeszcze nigdy nie wyszłam z pustym koszykiem :))

      Usuń
  16. Ja wolę Kaufland, według mnie wybór jest o wiele większy no i jakoś przejrzyściej jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaufland jest o wiele większy stąd też większy asortyment, ja także chętnie robię w nim zakupy :)

      Usuń
    2. PS: Kiedy jestem w Kauflandzie zawsze robię zapasy mrożonek, mają szeroki wybór mrożonych warzyw i owoców :)

      Usuń
  17. Ja też bardzo często robię zakupy w Biedronce, jakoś zawsze do niej po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam robić zakupy w biedronce :) Punkt 8 jest bliski memu sercu :P
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację ;*
      Mega przeceny uwielbia chyba każdy z nas :))

      Usuń
  19. Ja bym pewnie jeszcze więcej powodów wyszukała, gdybym się mocno postarała :) też lubię biedronkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadnie Ci coś do głowy to daj znać, jestem ciekawa :))

      Usuń
  20. Wszyscy uwielbiamy Biedronkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Ja też bardzo lubię zakupy w biedronce. Uwielbiam ich sok pomarańczowy (w butelce 1.5l), płyn mineralny, żele do mycia twarzy i mnóstwo innych rzeczy ;) denerwujące są tylko te tłumy babć, które są tam ZAWSZE. Chyba tam mieszkają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *micelarny (Ahhh te autokorekty...)

      Usuń
    2. Sok pomarańczowy jest bardzo dobry, zgadzam się :)

      Usuń
  22. Ja uwielbiam Biedronkę za świeże owoce i warzywa, tani makaron, pesto zielone i czerwone Sotile gusto i wafle ryżowe Arroza naturalne. chociaż tych ostatnich dawno już nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja natomiast na biedronkę mam alergię bo;
    drenuje Polskę z pieniędzy,
    oferuje badziewny towar,
    niszczy Polskich producentów itd. itp. etc.
    Poczytajcie, posłuchajcie a potem kochajcie.
    Wyłącz telewizor a włącz myślenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam nic do Biedronki ale sama preferuję złożenie zamówienia i dostarczenie zakupów pod drzwi przez kuriera tak jest na przykład w sklepie online np. polskikoszyk.pl .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia