poniedziałek, 2 marca 2015

Ol'vita olej kosmetyczny arganowy, tłoczony na zimno: moja recenzja + propozycje zastosowań


Witam Was bardzo cieplutko. Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Ol'Vita. Otrzymałam do testów dwa wybrane przeze mnie produkty. Pierwszym z nich jest OLEJ KOSMETYCZNY ARGANOWY, o którym dziś Wam opowiem. 

Producent pisze... olej aganowy zwany inaczej "marokańskim złotem" czy też eliksirem młodości. Olej ten pozyskiwany jest w wyniku tłoczenia na zimno nasion pochodzących z drzewa arganowego ( Argania Spinosa) rosnącego tylko w Maroku. Olej arganowy jest wyjątkowo ceniony za swe unikatowe działanie zdrowotne i kosmetyczne. W naturalnej postaci ma kolor żółtawy i delikatnie pachnie. Zaaplikowany w niewielkiej już ilości na skórę i delikatnie wmasowany, pozostawia ją nawilżoną, elastyczną i napiętą. Warto zaznaczyć iż nie powoduje przebarwień, podrażnień i uczuleń, co potwierdzają testy dermatologiczne.
a ja twierdzę..., że się on nie myli. Zacznę od tego, że produkt znajduje się w szklanej buteleczce z zakrętką, do której przymocowana jest pepitka. To duże ułatwienie, ponieważ nie trzeba obawiać się wylania zbyt dużej ilości oleju na dłoń. Pomimo tego, że jest ona z ciemnego szkła chroniącego przed światłem produkt początkowo trzymałam w lodówce- jak wszystkie oleje. Uznałam jednak, że w cieplejszym miejscu będzie mu lepiej,gdyż produkt osadzał się na buteleczce. Na butelce naklejona jest informacja z data ważności. Olej pachnie jak dla mnie bardzo intensywnie, ale nie jest to drażniący aromat. Nie przeszkadza mi ani trochę. Konsystencja dość rzadka, jest to mój pierwszy olej arganowy ale zawsze wyobrażałam sobie, że będzie dużo gęstszy. Taka konsystencja sprawia, że produkt aplikuje się bardzo przyjemnie zarówno na skórę, włosy jak i paznokcie- testowałam go wszędzie :) Jest wydajny.

olej arganowy stosowany na włosy... sprawdza się rewelacyjnie. Jak już wspominałam nakłada się go bardzo łatwo, nie jest lepki ani gęsty. Używałam do olejowania jak również go ochrony końcówek po myciu. Roztarty w dłoniach z silikonowym serum nie obciąża moich końcówek, dodatkowo je nawilża i chroni. 
olej arganowy jako serum odżywcze do twarzy... to również bardzo dobre rozwiązanie. Mam mieszaną cerę a olejek arganowy nie zapycha i nie powoduje niemiłych niespodzianek. Suche skórki zniknęły, a buzia stała się bardziej promienna. Używam go nawet pod makijaż. Wiem,że przy takim typie cery łatwo "przesadzić" dlatego też nie stosuję go codziennie a jedynie dwa-trzy razy w tygodniu.
olej arganowy w pielęgnacji dłoni i paznokci... tutaj znów pozytywnie. Niestety jest on zbyt delikatny, aby zregenerować przesuszone dłonie, ale do masażu nadaje się w stu procentach. Wcieram go w skórki jako wisienka na torcie po wykonaniu manicure. W przyszłości chcę go również dodać do olejowej mieszanki do paznokci. 
olej arganowy jako oliwka do masażu... Od kilku dni wznowiłam walkę z cellulitem. Nie mam z nim większych problemów, ale produktów ujędrniających nigdy dość. Szczególnie teraz warto zainwestować w olejki do masażu i poświęcić troszkę czasu po to, aby latem bez kompleksów założyć strój kąpielowy:)Olejek arganowy ze względu na swoją konsystencję sprawdza się idealnie.  


Firmie Ol'Vita ślicznie dziękuję za możliwość przetestowania produktu. Fakt, że produkt otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją ocenę. 
Znacie olej arganowy? Używacie? Macie inne propozycje zastosować?:)

61 komentarzy:

  1. W tym oleju lubię najbardziej to, że można go stosować praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, ja również lubię uniwersalne produkty, a ten niewątpliwie takim jest! :)

      Usuń
    2. A pod makijaz?

      Usuń
    3. Pisałam w poście, że olej nadaje się pod makijaż, trzeba jedynie troszkę odczekać aż się wchłonie no ale to normalne :)

      Usuń
  2. Wydaje się być na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię stosować olej arganowy na włosy, skórki i buzię. Mam wrażenie że czyni dobrze dla mojej urody. Jednakże oleju arganowego używam na włosy tylko jako serum na końcówki - nigdy na długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj na długość, nie powinien Ci zaszkodzić: przecież to sama natura :)

      Usuń
    2. spróbuję, ale jak wykończę w końcu kokosowy :) Rozdanie jeszcze trwa, więc zapraszam :*

      Usuń
    3. Ja kokosowego również sobie chwalę, chociaż mój jest rafinowany i nie pachnie :)
      Dziękuję za zaproszenie Nitko :*

      Usuń
  4. ja kocham wszelkie oleje, olejki ;) arganowy byl drugim który skradł moje serce. Pierwszym odkryciem był jedwab.. :) a teraz testuje każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab?

      Usuń
    2. Olejki stanowią podstawę mojej pielęgnacji i przetestowałam ich już całkiem sporą ilość :)
      Jaki jedwab masz na myśli? :)

      Usuń
  5. Olej arganowy niestety nie jest dobry dla moich włsów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuj mieszankę oleju z lekkim kremem do buzi, wtedy będziesz mogła używać go częściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra rada! Dziękuję i dzisiaj spróbuję Twojej metody :)

      Usuń
    2. Nie ma za co, buziaki:)

      Usuń
  7. Z mojej wiedzy wynika, że kosmetyki nie są w stanie ujędrnić skóry - na to wpływają tylko ćwiczenia, dieta i ewentualnie zabiegi.
    Ale olejek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że same kosmetyki nie są w stanie nic zrobić, ale w połączeniu z odpowiednimi ćwiczeniami i dietą owszem :)
      Ja od dłuższego czasu wykonuje przysiady i różne ćwiczenia rozciągające, do tego masuję ciało szczotką- balsamy i olejki są doskonałym uzupełnieniem :)

      Usuń
    2. Kasia Kowalska5 marca 2015 17:02

      Dokładnie, balsamy i olejki to jedynie dodatek, tutaj liczą się głównie ćwiczenia i zbilansowana dieta:)

      Usuń
    3. Zbilansowana, czyli taka która zawiera świeże owoce i warzywa, a także odpowiednią ilość białka i węglowodanów:)
      Nie zapominaj Kasiu o nawadnianiu organizmu:)

      Usuń
  8. Kiedyś kupiłam olej arganowy w Lidlu i bardzo dobrze sprawdzał się przy olejowaniu. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał, jaką metodą olejujesz włosy? :)

      Usuń
  9. Moje włosy po olejowaniu włosów olejkiem araganowym były bardzo nawilżone ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia Kowalska5 marca 2015 17:00

    wykonuję nim demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbowałam, nie jest źle, ale pozostanę przy tradycyjnych produktach :)

      Usuń
  11. Używam olejek arganowy już od jakiegoś czasu , to naprawdę super produkt !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spełnia Twoje oczekiwania i że wydane pieniążki "nie poszły w błoto", pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Anwen podala inny dzien pojawienia sie ankiety o kallosach, a potem usunela komentarz i bezczelnie zapewnia w poscie "tak jak obiecalam". Jak jej zwrocilam uwage ze oszukuje czytelniczki komentarz nie pojawil sie co nikogo nie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, nie mogę niestety wypowiedzieć się na ten temat, ponieważ nie zwróciłam uwagi na podaną datę i nie wiem czy została ona zmieniona, pozdrawiam :)

      Usuń
  13. właśnie czekam na przesyłkę od nich :D niestety oleje u mnie do pielęgnacji twarzy się nie nadają, działają jak zapychacze ale do ciała uwielbiam :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki produkt dodatkowo wybrałaś?:) Ja skusiłam się na peeling/maskę z nasion dzikiej róży- recenzja wkrótce! :)

      Usuń
  14. Też mam olej arganowy, jednak na włosach się nie sprawdził, początkowo wszystko było ok, byłam zadowolona z efektów. Jednak po dłuższym stosowaniu zaczął wysuszać włosy i to co coraz bardziej.. Także przerzuciłam się na kremowanie, które daje teraz dużo lepsze rezultaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to muszę na niego bardziej uważać, dziękuję że o tym napisałaś:)
      PS. Dziękuję za obserwację, mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz wiele interesujących Cię rzeczy :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię olej arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Pamelo, oleje towarzyszą mi już kilka lat, wcześniej był jedynie Kujawski do smażenia frytek:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. A to dlaczego Arletko? Tak po prostu czy jest jakiś powód? Jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  17. Muszę w końcu wypróbować czysty olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na początek zakupić buteleczkę o małej pojemności do przetestowania :)

      Usuń
  18. Używałam na końcówki włosów, ale nie jestem jakoś szczególnie nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekki jest prawda? Jeśli zastosuje się maleńką ilość to włosy nie są ani troszkę tłuste :)

      Usuń
  19. Jakoś nie mogę się przekonać do olejków. Jedyny jaki używam to rycynowy na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez olejków :)

      Usuń
  20. Uwielbiam olej arganowy! Coś wspaniałego! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci on do gustu :)

      Usuń
  21. Również lubię olejek arganowy, jednak trzeba uważać, żeby z nim nie przesadzić, pozdrawiam ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli, że można przesadzić z nim olejując buzię czy włosy?:)

      Usuń
  22. uwielbiam olej arganowy na włosy i na noc na twarz sprawdził się u mnie wprost rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten olej Ci podpasował, pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Muszę kupić jakiś olej arganowy :) ciekawa jestem jak sprawdzilby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy są inne, nie wiem, jakiej struktury są Twoje, ale raczej większość dziewczyn jest zadowolona z efektów, jakie uzyskują po olejowaniu arganowym olejem :)

      Usuń
  24. Niestety,wypróbowałam olej tej firmy i mam mieszane uczucia-śmierdział jak obornik, a wiem , że tak pachnieć nie powinien, bo miałam już ten olej wcześniej.Jestem zawiedziona tą firmą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia