wtorek, 21 kwietnia 2015

20 wolnych piosenek idealnych na romantyczny wieczór


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na kolejną już na moim blogu wpis-listę. Bardzo lubię tworzyć takie posty, ponieważ sama przy okazji przypominam sobie różne rzeczy, o których zdarza mi się zapomnieć poprzez natłok zdarzeń i nieustanny pośpiech. 
Wolnych, niekoniecznie romantycznych piosenki słucham najczęściej. 
Wybieram zarówno polskich jak i zagranicznych wykonawców. Dzisiaj przygotowałam dla Was maleńką listę anglojęzycznych utworów i mam nadzieję, że choć część z nich przypadnie Wam do gustu. 

1. Byz- Why do we always fight?
2. Fergie- Big girls don't cry
3. Terence Jay- One blood
4. The Rasmus- October & April
5. Howie Day- Collide
6. Eric Clapton- Tears in heaven
7. Sarah Blasko- All I want
8. Sarah Blasko- Perfect now
9. Joe Cocker- You are so beautiful
10. James BLunt- You're beautiful
11. Passenger- Let her go
12. Birdy - Skinny love
13. Louis Armstrong- What a wonderful world
14. Guns N'Roses- Don't cry
15. Rihanna- Unfaithful
16. Leona Lewis- Bleeding Love
17. Ellie Goulding- Love me like you do
18. James Arthur- Impossible
19. Timbaland- Apologize
20. Eric Carmen- Hungry eyes

A Wy czego słuchacie? Lubicie wolne piosenki? :)

77 komentarzy:

  1. Bardzo fajna składanka, znalazło się sporo klasyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, w mojej liście nie mogło zabraknąć Claptona czy Armstronga, pozdrawiam i proszę o podpisanie się następnym razem :):*

      Usuń
  2. Eric Clapton i Louis A. <3
    dodałam Cat Stevens Morning has broken :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie posłucham, dziękuję za propozycję :):*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi bardzo podoba się teledysk, piosenka oczywiście również :)

      Usuń
  4. Zależy wszystko od nastroju, jednak wolę żywe, ostre głośne nuty :) Romantyczny wieczór u mnie to po prostu taki w ciszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację- wszystko zależne jest od nastroju, ja również lubię energetyzującą muzykę, która pozytywnie nastraja do życia :)

      Usuń
  5. muszę sobie utworzyć taką play listę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajna sprawa, a ja chętnie ją zobaczę ;)

      Usuń
  6. widzę tu kilka perełek, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre bardzo dobrze znane :) posłuchaj tego --->https://www.youtube.com/watch?v=Lx15RANQiKM, stare ale jare! :) zawsze mam przy tym ciaryyyy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem bardzo ciekawa, ale posłucham wieczorkiem bo teraz uciekam robić w ogródku porządki, wzięłam dziś urlop i korzystam z pięknej pogody :)

      Usuń
  8. James Blunt jest świetny, chociaż szczerze przyznam, że wolę energiczne piosenki, te romantyczne wprowadzają mnie w taką nostalgię i nic mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest Kochana, masz rację :):* Jakie zatem lubisz energiczne piosenki?:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja również lubię jej utwory chociaż przyznam, że zaczęłam słuchać jej piosenek od kilku tygodni :)

      Usuń
  10. Też lubię taką nastrojową muzykę.

    Obserwuję i pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie są Twoje ulubione kawałki? Pochwal się szybciutko :))
      Dziękuję i pozdrawiam, miłego dnia :*

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy post , większość piosenek już znam :)
    Może obsewujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, pochwal się swoimi ulubionymi piosenkami:)

      Usuń
  12. polecam zalozenie konta na groovesharku - mozna tam sobie tworzyc playlisty i potem je udostepniac np na fejsie nawet dla niezarejestrowanych uzytkownikow :) lubie wolne utwory, szczegolnie elektroniczne/eksperymentalne. polecam tez kate bush

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o groovesharku, ale przyznam, że spodobał mi się ten pomysł! Dziękuję za radę i polecenie Kate Bush- wieczorem przesłucham:)

      Usuń
  13. October & April to kolaboracja, zresztą według mnie jedna z najlepszych rockowych, jakie słyszałam (chociaż sama piosenka zbyt mocna nie jest, ale taki urok ballad). Jestem niekonwencjonalna i moja romantyczność również klasyczna nie jest, więc na taką listę spokojnie wrzuciłabym coś z Aerosmith (no, powiedzmy Dream on) albo Lady Pank. No, ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas jest indywidualistą i to się chwali, przesłucham i dam znać :)

      Usuń
  14. dla mnie nr 1 -Rihanna :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam wcześniej, dopiero od niedawna poznałam jej utwory :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust, pozdrawiam :):*

      Usuń
  16. Zdecydowanie z przyjemnoscia przejrze Twoja liste :) Lubie wolne kawalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. większość znam i lovciam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Marilyn Manson - third day of a seven-day binge
    Polecam :)

    I nasza ślubna piosenka - rammstein - stirb nich vor mir <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłucham na pewno, dziękuję za propozycje :*:)

      Usuń
  19. zdecydowanie lubię bardziej popowe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem otwarta na muzykę i słucham każdego gatunku, popowych utworów również, pozdrawiam :)

      Usuń
  20. ooo już sie zabieram za słuchanie ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego słuchania! :)
      Dziękuję i wzajemnie- duuuużo słońca:)

      Usuń
  21. Bardzo przydatny post:)
    obserwuję, pozdrawiam:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo znam, Birdy kiedyś namiętnie słuchałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam ten zespół od niedawna, dowiedziałam się o nim z jakiegoś bloga właśnie :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dobry kawałek, dodaję do mojej nastrojowej listy, dzięki za propozycje i pozdrawiam :):*

      Usuń
  24. Właśnie czegoś takiego szukałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wpis się przydał, buziaki :):*

      Usuń
  25. bardzo ciekawa lista. To ja jeszcze dorzucę od siebie swój ulubiony kawałek Era:' Don't you forget', albo jeszcze jeden Enya: "Last Time By Moonlight"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dziękuję za Twoje propozycje muzyczne, już zabieram się za słuchanie, również pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Cool post! :D

    guldstjernen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. o takie coś się przyda ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. w składance znalazło się parę piosenek które lubię słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka z nich bardzo dobrze znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna lista, na pewno skorzystam, gdy moja się wyczerpie ;)
    www.aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu, pozdrawiam :):*

      Usuń
  31. Tears in heaven nie jest zbyt dobrym wyborem - Clapton napisał ją po tragicznej śmierci małego synka (wypał przez okno).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku nie wiedziałam o tym, dzięki za info

      Usuń
  32. Piekne propozycje, jednak dla mnie w dalszy ciagu nr jeden zostaje David Grey ''This Year's Love''.... w końcu nie bez powodu była na Naszym pierwszym tancu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tego utworu, ale dzisiaj wieczorem znajdę czas żeby go przesłuchać, pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Ja uwielbiam wolne piosenki :) Ogólnie to poza hip-hopem i country to słucham wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Impossible i Skinny Love są piękne <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia