wtorek, 7 kwietnia 2015

ZUMA, żel ze świetlikiem przeciw cieniom pod oczami

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na recenzję żelu ze świetlikiem przeciw cieniom pod oczami ZUMA. Produkt stosowałam jakiś czas temu i przyznaję, że nie robiłam tego regularnie. Mimo to postanowiłam napisać o nim kilka słów, ponieważ żel o dziwo nie podrażnił moich wrażliwych okolic oczu. 
Produkt zakupiłam w aptece i zapłaciłam za niego około 8 zł. Porządnie wykonana tubka skrywa 15 ml żelu o delikatnym, ledwo wyczuwalnym zapachu i dość rzadkiej konsystencji, która szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

Skład prezentuje się następująco:aqua, arnica montana extract, algae, allantoin, camelia sinensis extract, euphrasia officinalis herb extract, glycerin, hamamelis virginiana extract, ascorbic acid, panthenol, carbomer, triethanolamine, hyaluronic acid, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone.
Ekstrakty roślinne takie jak arnika, oczar wirginijski oraz zielona herbata, a także tytułowy świetlik lekarski; do tego D-pantenol, alantoina, algi, kwas hialuronowy i witamina C. Brak niepotrzebnych barwników oraz kompozycji zapachowych, które są potencjalnymi alergenami. Brak alkoholu. 

Żałuję, że nie stosowałam żelu regularnie po to, aby sprawdzić czy jest on rzeczywiście w stanie rozjaśnić cienie pod oczami. Zazwyczaj na szybko nakładałam go na skórę pod oczami, odczekałam chwilę szykując się do pracy, a następnie wykonywałam makijaż. Czasem, kiedy oznaki przemęczenia pojawiały się na twarzy zdarzało mi się wykonać kilkuminutowy masaż podczas aplikacji żelu- wtedy skóra była nieco ukojona, bardziej promienista. Odświeżenie było natychmiastowe. 

A Wy jakich żeli/kremów pod oczy używacie? Znacie jakieś cudeńka na cienie pod oczami?:)

59 komentarzy:

  1. Bardzo dobry żel- dobry i tani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na cienie pod oczami polecam krem pod oczy Orientana, o którym pisałam na blogu. Nie likwiduje cieni całkowicie, ale rozjaśnia je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o kremie pod oczy od Orientany, ba! nawet nie znam zbytnio tej firmy :)

      Usuń
  3. Żel akurat dla mnie - często mam problem z cieniami pod oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie jestem w stanie dać Ci gwarancji, czy żel rzeczywiście rozjaśnia cienie, ale w przyszłości dam mu drugą szansę i przetestuję go bardziej systematycznie, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja używam kremu pod oczy z sylveco - jak teraz patrzę to też ma w składzie świetlika łąkowego, a także sporo innych ekstraktów i olejków. Bardzo przypadł mi do gustu :) ( no chyba, że wezmę go za dużo i trafi prosto do oczu, ale to już inna bajka :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana muszę poczytać więcej o tym kremie- może u mnie sprawdzi się równie dobrze :)
      No czasem przez pośpiech/nieuwagę bądź inne sytuacje zdarza się zaaplikować produkt do oka:)

      Usuń
  5. nawet nie wiedziałam o jego istnieniu ;p a chyba sie skusze ;p tak dla testu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie daj mi znać jak sprawdził się u Ciebie :)

      Usuń
  6. świetlkia pod oczy jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio świetlik stał się bardzo popularny :) muszę kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, znajdziesz go w większości aptecznych produktów do pielęgnacji okolic oczu :)

      Usuń
  8. ja właśnie nie używam niczego, a powinnam, mam straszne cienie pod oczami! szukam jakiegoś cudeńka ale nigdzie kurcze nie moge trafić:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście- nie jestem w stanie stwierdzić na ile ten żel rozjaśnia cienie :)

      Usuń
  9. Muszę zainwestować w jakiś dobry krem pod oczy bo zaniedbuję ten obszar twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten obszar jest bardzo często zaniedbywany :)

      Usuń
  10. nawet nie wiedziałam, że można taki dorwać:) a przyznam, że przydałby mi się.. taką już mam swoją naturę że ciemne cienie pod oczami to dzień jak co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pola znam to doskonale- cienie pod oczami to moja zmora i kompleks, który towarzyszy mi od dziecka :)

      Usuń
  11. A właśnie szukam czegoś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie mam jakiegoś strasznego problemu z cieniami pod oczami, ale myślę, że polecę go koleżance, która się z tym boryka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci, że nie masz problemu z cieniami pod oczami :)

      Usuń
  13. Używałam już wiele kremów, żeli i niestety nic mi nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, cienie pod oczami mają różne podłoże- czasem pojawiają się z przemęczenia, czasem winna jest cienka skóra pod oczami, a czasem jest to po prostu uwarunkowane genetycznie. Moim zdaniem jednak warto próbować odnaleźć coś dla siebie, może poczytaj składy dotychczasowych produktów i spróbuj coś zupełnie innego?

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś żel świetlikowy, lecz nie pamiętam jakiej firmy :) Byłam bardzo zadowolona :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś żel z firmy FLOSLEK, bardzo go sobie chwaliłam :)

      Usuń
  16. Ania z sąsiedztwa9 kwietnia 2015 21:56

    Nie znam go a skórę wokół oka pielęgnuje kremem nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Nivea sprawdzi się stosowany jednorazowo, przy częstej aplikacji zapycha :)

      Usuń
  17. ach cienie pod oczamii są futrujące

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba wypróbować :D
    http://agnieszka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, ze trafiłam na Twoją opinię bo akurat szukam takiego dobrego, taniego kosmetyku :)
    Na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post okazał się przydatny, pozdrawiam :):*

      Usuń
  20. Nie miałam, ale mam problem z cieniami pod oczami, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że warto go wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam cienie pod oczami i to straszne. Genetyczne. Niestety takie żele u mnie nie działają. Muszę to zakrywać kamuflażem z catrice ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Catrice słyszałam/czytałam wiele dobrego i w przyszłości zamierzam kupić korektory z tej firmy właśnie :)
      Jakie polecasz?

      Usuń
  23. ja mam obecnie krem Ava i jest tak wspaniały, ze w koncu nauczyłam się stosować regularnie krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szacuneczek! U mnie z systematycznością ciężko, oj ciężko :)

      Usuń
  24. Ja za żelami nie przepadam, bo zazwyczaj są dla mnie zbyt delikatne. U mnie bardzo dobrze sprawdzają się kremy AA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic z AA, ale czytałam kilka pozytywnych opinii o produktach tej firmy :)
      Jaki konkretnie krem polecasz?:)

      Usuń
  25. Mam bardzo wrażliwą skórę w okół oczu i naprawdę próbowałam już większość żeli dostępnych na rynku, wszystkie podrażniają :( Myślisz, że ten będzie dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, nie wiem czy Twoja nieudana przygoda z kremami dotyczy również produktów z apteki :)
      Ten jest delikatnym żelem, zawiera ekstrakty roślinne, które mogą podrażnić, ale przed nimi znajduje się alantoina, no nie posiada on barwników i kompozycji zapachowych :)

      Usuń
  26. Nigdy nie stosowałam niczego na cienie pod oczami, ale już kilka razy się zastanawiałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto zainwestować w jakiś produkt :)

      Usuń
  27. Emilko ciesze się ze napisałaś recenzje tego żelu bo ostatnio wahałam się nas jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja siostra ma problem z cieniami pod oczami i stosowała chyba milion różnych domów, kuracje domowymi metodami i nic jej nie pomogło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre cienie są bardzo uciążliwe i ciężko jest się ich pozbyć, taka uroda :):*

      Usuń
  29. kiedyś znajomemu kupiłam - bardzo był zadowolony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że żel przypadł mu do gustu, pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia