środa, 20 maja 2015

10 filmów fantasy godnych polecenia

Witam Was bardzo cieplutko. Ostatnio na blogu pojawiły się horrory, a teraz przyszła kolei na filmy fantasy. Osoby, które lubią oderwać się od rzeczywistości i które mają dość szarej, smutnej codzienności na pewno znajdą coś dla siebie. W poniższym spisie znajdziecie dobrze znane filmy emitowane w telewizji,
a także te, które obejrzeć możecie jedynie w sieci.

Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu.

1.  Niezwykłe życie Timothy'ego Greena
2.  Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
3.  Gwiezdny pył
4.  Zielona mila
5.  Labirynt Fauna
6.  Igrzyska śmierci - wszystkie części
7.  Opowieści z Narnii - wszystkie części
8.  Hobbit - wszystkie części
9.  Intruz
10. Trylogia Władcy Pierścieni

Jakie są Wasze ulubione filmy fantasy? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

90 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka jest w nim po prostu zakochana, dlatego głównie z tego względu nie mogło go zabraknąć w mojej liście hitów, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dużo z tych filmów oglądałam :) Ja od siebie polecam Więzień labiryntu - fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na drugą część tego filmu. Koniecznie obejrzyj 'Niezgodna'- powinien Ci się spodobać :)

      Usuń
  3. Obok horroru moj ukochany gatunek. W zestawieniu brakuje mi Pottera, ktory powinien byc na pierwszym miejscu i dodalabym jeszcze kilka innych filmow (bo nie potrafilabym stworzyc tylko 10 pozycji) xD ale ogolnie lista dobra, nie wywalalabym nic, tylko pozmienialabym kolejnosc i dodala pare rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność jest przypadkowa, nie układałam listy pod żadnym kątem ;)
      Harry Potter urzekł mnie, jednak nie na tyle, abym go tutaj zamieściła, czekam na Twoje propozycje filmowe, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Żadnego filmu z powyższych niestety nie oglądałam. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czas nadrobić zaległości i zabrać się za oglądanie wszystkich filmów po kolei :)
      Jestem ciekawa Twojej opinii, tak więc czekam na komentarz :)

      Usuń
  5. Hobbita oglądałam wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Która Twoim zdaniem część najlepsza?:))

      Usuń
  6. Nr 2 to mój ulubieniec! Uwielbiam Brada..;), więc nie zaskoczyła mnie jego świetna kreacja, ale zamysł filmu był bardzo oryginalny! Na listę ulubieńców wrzycam wszystkie części Igrzysk Śmierci, a w szczególności pierwszą, choć wydaje mi się, że jest to bardziej film akcji typu science-fiction. Hobbita i Władcę Pierścieni też nie mogłabym pominąć, często wracam do nich;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska Śmierci (nie tylko część pierwsza) rzeczywiście mogłyby należeć do science-fiction, nie można ich jednoznacznie zaklasyfikować.
      Ciekawy przypadek Benjamina Buttona również bardzo mnie poruszył, nigdy wcześniej nie widziałam żadnego filmu o takiej fabule :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za takimi filmami, ale czasem ogląda. Z Twojej listy znam 2,4,6,7,8,10 więc sporo :) ale za Hobbitem, Władcą Pierścieni i Opowieściami z Narnii nie przepadam. Resztę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy które wymieniłaś to klasyki, za którymi nie przepada sporo osób- to trzeba po prostu czuć :)

      Usuń
  8. Nie jestem miłośniczką fantasy - natomiast mój chłopak zdecydowanie i chyba oglądał te wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość mężczyzn przepada za filmami fantasy i za ... bajkami, taką mamy rzeczywistość :)

      Usuń
  9. Powiem szczerze, ze miłośniczką fantasty nie jestem, ale 'ciekawy przypadek..' i 'intruza chcę zobaczyć wkrótce :) Inne tytuły zaraz wyszukam sobie na kinomanie i zobaczę :) Swoją drogą masz może tam konto? :)
    Od siebie mogę polecić film 'in your eyes' to takie połączenie fantasty z romansidłem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym filmie jeszcze nie słyszałam, więc chętnie obejrzę :) Na Kinomanie nie mam konta, ale podane przeze mnie propozycje znajdziesz na zalukaj.tv . Jestem zarejestrowana na tej stronie, ale wiele filmów można obejrzeć bez logowania i dodatkowych opłat :)

      Usuń
    2. Co ja piszę :D Myślałam o filmwebie, a napisałam o kinomanie :D mas zna filmwebie konto?

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi, nie nie- na filmwebie też nie posiadam konta :) Tak jak pisałam, korzystam jedynie z zalukaj.tv :)

      Usuń
  10. Ja za filmami fantasy nie przepadam, ale kilka znam z tych co wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pochwal się co lubisz oglądać :)

      Usuń
  11. Nie oglądałam jedynie Labiryntu Fauna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opowieści z Narnii oglądałam i to nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A Harry Potter? Też by pasował do tej listy :) Znam i uwielbiam wszystkie te filmy które wymieniłaś, oprócz nr 1 - muszę to jak najszybciej nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Harry Potter pasowałby tutaj idealnie, Niezwykłe życie... musisz obejrzeć, koniecznie :)

      Usuń
  14. Pierwszy i drugi film najlepsze! :) Będą bajki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz :) Zastanawiałam się ostatnio czy stworzyć post poświęcony bajkom- w końcu wszyscy jesteśmy w głębi serca dziećmi :)

      Usuń
  15. W wolnych chwilach na pewno jakiś z tych obejrzę :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Olu czekam na recenzje poszczególnych filmów, pozdrawiam i życzę miłego oglądania :)

      Usuń
  16. Oglądałam wszystkie :D Labirynt Fauna nawet kilka razy. Ogromny ze mnie miłośnik fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Labirynt Fauna to film, który nigdy się nie nudzi :)

      Usuń
  17. Nie jestem jakąś wielką fanką tego gatunku filmów, ale oglądałam nr 2, 4, 8 i 10 :) Zaintrygowałaś mnie pierwszym tytułem, może kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykłe życie Timothy'ego Greena to film godny uwagi, należy do tych wzruszających, tych, które skłaniają do przemyśleń :)

      Usuń
  18. Hi dear,
    Such a great post.
    Btw, I want to invite you to join the International Giveaway from my blog : http://claudiacernean.blogspot.ro/2015/05/banggood-giveaway.html .
    Have a beautiful day.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się ten post, również miłego dnia :)

      Usuń
  19. Super propozycje, zaczynam od jutra seans filmowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego niż życzyć Ci miłego oglądania, czekam na opinię :)

      Usuń
  20. Intruz jak dla mnie jest nr 1 ze wszystkich, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka również tak uważa, polecam Ci Incepcję, znasz?

      Usuń
  21. Intruz jak dla mnie jest nr 1 ze wszystkich, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znoszę tego gatunku, unikam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jakie gatunki filmowe są Twoimi ulubionymi? :)

      Usuń
  23. Igrzyska śmierci moim numerem 1 ! :) resztę również oglądałam i także lubię :)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje propozycje filmowe, dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  24. oglądałam ciekawy przypadek beniamina buttona, zieloną milę, igrzyska śmiercii intruza ;) Lubię ten gatunek filmowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zielona mila <3 cudowny, Hobbit też bardzo mi przypadł do gustu a władcę pierścieni właśnie czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nigdy nie czytałam :) Fantasy wolę obejrzeć, czytam jedynie romansidła i książki przygodowe :)

      Usuń
  26. Studentko ja również lubię oglądać Władców Pierścieni, dodałabym jeszcze Avatara, który jest fenomenalny, nie oglądałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że oglądałam i przyznam szczerze- zapomniałam uwzględnić go na liście, ale rzeczywiście - jest fenomenalny :)

      Usuń
  27. Uwielbiam Zielona Mile <3
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Większość z tych filmów obejrzałam :3

    Zapraszam na nowy post:
    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Który film Twoim zdaniem najlepszy? :)

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie, zajrzę wieczorem koniecznie, pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Jeżeli podobają Ci się te klimaty to polecam Ci również Niezgodną, Więźnia labiryntu, Incepcję...

      Usuń
  30. jak dla mnie to super lista, jeszcze Synalek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Synalek również bardzo mi się podobał, nie wiem dlaczego, ale przypomina mi film Sierota, pozdrawiam i bardzo się cieszę, że podoba Ci się moja filmowa lista :)

      Usuń
  31. Mój number one to Donie Darko- polecam ! Piosenka też jest do niego piękna :)
    https://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4

    z Twojej listy moje ulubione to igrzyska śmierci i władca pierścieni. Nie znam pierwszego tytułu :) ale obejrze na bank :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmu Donie Darko nigdy nie oglądałam i nawet o nim nie słyszałam, piosenkę przesłucham na pewno :)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Czyli trafiłam w Twój gust Anetko, pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Podobno nie należy oceniać książki po okładce, ale... film do kilkunastu zdjęciach z sieci można odrzucić, nie? ;) Twoją propozycję więc co najmniej bardzo wnikliwie przemyślę. Nie każdy lubi konkretne obrazy podczas seansu, tak już jest.

    Z "Labiryntem..." się zgadzam, chociaż klasyfikowanie go wyłącznie jako fantasy nie byłoby w porządku. Dla mnie filmy są jak artyści - najlepsze te, których nijak nie da się zaszufladkować, a samo otagowanie zajęłoby mnóstwo czasu.

    Pytasz, co jak dotąd mi się podobało... no, pozwolę sobie otworzyć Filmweb :)
    Najbardziej chyba Tygrys i śnieg, Gran Torino, Angel-A, Osamotniony, Mój nauczyciel, Osiołek Magdany, Tetro, Kołysanka, Osada, a ostatnio też i Wacław. Nie wiem, czy skojarzysz te tytuły (w końcu każdemu podoba się coś innego), ale jeśli nie, może wpiszesz w Google z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana podałaś mi wiele propozycji filmowych, dam znać kiedy obejrzę :-)
      Dziękuję i pozdrawiam :):*

      Usuń
  34. 2,3,6,7,10 - oglądałam i bardzooo lubię. Jest jeszcze film "Między piekłem a niebem" - dość ciekawy film, ale trzeba mieć odpowiedni nastrój by go z uwagą obejrzeć i zrozumieć.
    Ja z narzeczonym jestem tez jednak fanką ekranizacji komiksów Marvela i ostatnio byliśmu na Avengers 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie oglądałam komiksowych ekranizacji, ale chętnie się skuszę tak samo jak i film 'Między piekłem a niebem' :)

      Usuń
  35. Znam tylko 4, 6 i 8 z czego najbardziej lubię Hobbita :) Władcy pierścieni nie polubiłam, myślałam, że tak też będzie z Hobbitem, a tu takie zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając zdjęcia z filmu można pomyśleć, że zarówno Hobbit jak i Władcy Pierścieni to filmy bardzo do siebie podobne, warto jednak obejrzeć obydwa :)

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Który Twoim zdaniem najlepszy?:)

      Usuń
    2. Zielona mila za każdym razem płacze jak bóbr gdy zbliża się scena egzekucji

      Usuń
    3. Nie tylko Ty Kochana, nie tylko Ty :))

      Usuń
    4. ja również płaczę ..piękny film :)

      Usuń
  37. uwielbiam Igrzyska śmierci :) podobnym stylu jest seria Niezgodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale w najbliższym czasie obejrzę, dziękuję za propozycję :)

      Usuń
    2. Polecam jest świetna i książki są trzy części i film narazie są tylko dwie części :P

      Usuń
    3. O proszę to książki również są?:) Obecnie czytam "100 pustych stron"- wciąga :)

      Usuń
    4. Tak Niezgodna, Zbuntowana i Wierna :) :) i jest z perspektywy Tobiasa książka Cztery :)

      Usuń
    5. W takim razie muszę się za nimi rozejrzeć :)

      Usuń
  38. Wszystkie oglądałam i wszystkie są świetne! Mamy podobny, filmowy gust :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia