poniedziałek, 11 maja 2015

Coś dla prawdziwego horroromaniaka, czyli spis niesamowitych horrorów godnych polecenia

Witam Was bardzo cieplutkoZ racji tego, że nie wszyscy przepadają za ckliwymi komediami romantycznymi czy dramatami postanowiłam stworzyć na swoim blogu spis horrorów godnych polecenia. 
Jeżeli należysz do osób o mocnych nerwach i lubisz dreszczyk emocji to w tym wpisie na pewno znajdziesz coś dla siebie. Poniższą listę przygotowała dla Was moja koleżanka z pracy, która jest prawdziwym horroromaniakiem i koneserem mrożących krew w żyłach scen. 

1.   Obecność
2.   Zbaw nas ode złego
3.   Sinister
4.   Naznaczony
5.   Kronika opętania
6.   Jessabelle
7.   Egzorcyzmy Emily Rose
8.   Dark water
9.   Blair witch project
10.  Sierociniec 

PS: W przyszłości i to wcale nie takiej odległej na blogu pojawi się również spis komedii romantycznych, fantastyki, thrillerów oraz innych gatunków filmowych. Bardzo gorąco zapraszam. 
Tymczasem, pochwalcie się na co najchętniej patrzycie? Jakie są Wasze ulubione horrory? 

Na koniec zapraszam na urodzinowe rozdanie:

98 komentarzy:

  1. z wymienionych tylko 4 nie widziałam :D więc muszę nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się komedii romantycznych:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już przygotowany, tak więc myślę, że na początku następnego tygodnia pojawi się wpis :)

      Usuń
  3. Czekam na komedie romantyczne ^^ Ciekawe czy mnie czymś zaskoczysz bo większość wydaje mi się że znam - bardzo dużo ich widziałam :P Z horrorów znam obecność, naznaczony (choć nie wiem o która czesc chodzi :P) i kronikę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą- obiecuję :)
      Może chciałabyś stworzyć razem ze mną taki wpis? Byłoby mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. Jeśli chcesz mogę dodać od siebie jakieś propozycje - bo u mnie co chwila w sumie się pojawiają jakieś filmy romantyczne i robiłam też osobny ranking wzruszających filmów. Więc raczej u mnie nie ma sensu go robić. Ale jeśli chcesz mogę Ci podać kilka tytułów - jak coś to odezwij się na maila. Chyba, że chodziło Ci żebym u siebie dala taki wpis ale to jak mówię - raczej nie ma sensu :)

      Usuń
  4. Ósemki tylko nie widziałam :P Jestem dobra w horrorach bo to mój ulubiony gatunek :) Komedii romantycznych nie lubię :P O thrillerach poczytam z chęcią. Może podsuniesz mi jakieś dobre tytuły, których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thrillery pojawią się jeszcze w maju, tak więc gorąco zapraszam :)
      Ja z kolei najbardziej lubię komedie romantyczne właśnie i obejrzałam ich naprawdę sporo, horrory też oglądam, ale potem się boję:p

      Usuń
  5. Sierciniec totalnie mnie nie ruszył :p ale pierwszych trzech nie widziałam i na pewno obejrze :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię, miłego oglądania ;)

      Usuń
  6. Zbaw nas ode złego jest super, oglądałam i przyznam szczerze, że byłam po nim nieźle wystrachana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli film spełnił swoją rolę, pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Widziałam wszystkie oprócz Kroniki Opętania. Z wymienionych przez ciebie porządnie bałam się na pierwszych trzech. Ogólnie uważam, że najlepsze pomysły się wyczerpaly i nie ma już tak dobrych filmów jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, wiele filmów (nie tylko horrorów) nagranych jest na wzór innego, powtarza się fabuła przez co z góry można przewidzieć jak skończy się film :)

      Usuń
  8. oglądałam "Sierociniec" i "Egzorcyzmy Emily Rose"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenie? Jakie są Twoje ulubione horrory? A może wolisz inne gatunki filmowe? :)

      Usuń
  9. Blair Witch Project to taka bajeczka... a Sierociniec to wg mnie bardziej dramat psychologiczny niż horror :) Jak dla mnie za lekkie - a jestem maniaczką horrorów. Cała lista - owszem, to filmy naprawdę godne polecenia, ale większość z nich traktuję jak thrillery, nie horrory, tyle się tego naoglądałam, że mało co już teraz mnie rusza, a szkoda ;)
    Polecam Grave Encounters (ale tylko pierwszą część) jeśli jeszcze nie widziałaś - to podchodzi częściowo już pod horror - cały jeden moment w filmie mnie zaskoczył, więc jest nawet dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie oglądałam jeszcze sierocińca, a powyższa lista to zbiór horrorowych hitów mojej koleżanki z pracy o czym pisałam w poście ;)
      Grave Encounters nie widziałam ale w najbliższym czasie się skuszę i dam znać jak wrażenia :)

      Usuń
    2. Wiem, czytałam co tam naskrobałaś ;D
      Jeszcze mi wpadło do głowy, że jak nie widziałaś jakichś japońskich horrorów typu Klątwa albo Ring w oryginale, to możesz sobie obejrzeć. Azjaci są moim zdaniem mistrzami tego gatunku ;)

      Usuń
    3. A zapomniałabym - o moich ukochanych serialach - może nie horrory, ale swój dreszczykowy klimacik mają: The Walking Dead i American Horror Story :) WARTO!

      Usuń
    4. American Horror Story rzeczywiście jest wart polecenia, The Walking Dead nie oglądałam:)
      Klątwę oraz Ring znam, chciałam nawet zamieścić na liście, ale ciężko było nam się zdecydować na 10 najlepszych :)

      Usuń
  10. Kojarzę wszystkie. Z Filmwebu oczywiście, bo to zupełnie nie moja kinematograficzna bajka. Trudno mi ściśle określić gatunki filmowe, jakie mnie porywają, ale... to chyba właśnie te filmy, których nie da się jednoznacznie zakwalifikować, podobają mi się najbardziej. Zawsze pociągało mnie wszystko, co niekonwencjonalne i naturalnie oryginalne, więc na kwestią filmów to również się przekłada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci film ASMODEXIA :)
      Bardzo chciałabym, abyś podzieliła się ze mną swoimi ulubionymi filmami, chętnie obejrzę coś innego :)

      Usuń
  11. Obecność jest świetna, na Zbaw nas ode złego byłam w kinie i bardzo mi się spodobało :) Blair Witch project jest świetny ze względu na sposób kręcenia, nie ma szaleństwa z oświetleniem, wygląda amatorsko przez co idzie uwierzyć że stało się to naprawdę :) Rec jest w podobnej rodzinie chociaż tematyka samego horroru jest inna. Dodałabym jeszcze tutaj Oculus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o film Oculus to sam pomysł z nawiedzonym lustrem bardzo mi się spodobał zarówno jak sceny, kiedy to główni bohaterowie byli dziećmi i całe zło rozgrywało się w domu. Jednak końcówka trochę mnie zawiodła.
      Masz rację, że film nagrywany "amatorsko" wydaje się bardziej realny przez co miałam ciarki na plecach. Dopóki więcej nie poczytałam na temat tego filmu miałam wrażenie, że ta wiedźma istnieje naprawdę :)

      Usuń
  12. Oglądałam wiele horrorów i po pewnym czasie przestały mnie przerażać :P Stwierdziłam, że są tak denne, że aż głupie, ale może nie trafiłam jeszcze na taki, który dobrze by mnie wystraszył. Słyszałam co nieco o horrorze Obecność i to pewnie jego obejrzę w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horror Obecność nagrany jest na podstawie życia prawdziwej rodziny, dlatego warto jest go obejrzeć.Film ten na pewno obejrzę jeszcze nie raz :)
      Mam świadomość, że w momencie, kiedy oglądamy wiele horrorów, nie są one dla nas już tak straszne ani zaskakujące, ponieważ motywy są powielane, mimo to wciąż warto szukać nowych tytułów :)

      Usuń
  13. Sierociniec i Obecność oglądałam :)
    I właśnie dałaś mi pomysł na dzisiejszy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że podane przez moją koleżankę propozycje przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  14. Oglądałam Sierociniec, Sinister, Jessabelle, Obecność i Egzorcyzmy Emily Rose, a o reszcie nawet nie słyszałam. Muszę zobaczyć bo lubię horrory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na opinie, upiornego oglądania :)

      Usuń
  15. Oglądałam Sinister :) ciarki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie cierpię oglądać horrorów. Bardzo łatwo mnie przestraszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również potem jestem wypłoszem, który boi się iść w nocy do łazienki :)

      Usuń
  17. obecność i sierociniec oglądałam akurat ;) (bo miałam z kim), sama nie lubię oglądać a, mój facet nie lubi tego gatunku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, mój chłopak woli głupkowate komedie :))

      Usuń
  18. Horrory to zdecydowanie nie mój gatunek ;) Przerażają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm o to między innymi tutaj chodzi, żeby czuć ten dreszczyk emocji, niepokój i strach :)

      Usuń
  19. Boję się horrorów strasznie,obejrzałam tylko jeden jak do tej pory i nie zamierzam oglądać więcej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Mój blok-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką koleżankę, która mówi tak samo jak Ty, kiedyś obejrzała ze mną jeden horror, swój pierwszy w swoim życiu (to było chyba lśnienie) i teraz zarzeka się, że już nigdy się na to nie decyduje :)

      Usuń
  20. Uwielbiam horrory, kilka co wymieniłaś oglądałam!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice :)

    guldstjernen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zbaw nas ode złego nie taki straszny. Ja uwielbiam horrory, ale NIGDY nie oglądam sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję, że jeśli obejrzałabyś sama (i do tego po zmroku) "Zbaw nas ode złego" na pewno miałabyś inne odczucia :-)

      Usuń
  23. za bardzo się boje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może przypadnie Ci do gustu lista z thrillerami, która pojawi się niebawem :)
      Filmy te również są ciekawe, trzymają w napięciu, ale nie są tak straszne jak horrory :)

      Usuń
  24. 7 i 9 widziała, ale 9 mnie nudziło trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro przypadła Ci do gustu siódemka, polecam Ci Egzorcyzmy Dorothy Mills, nic nie przebije tego pierwszego, ale warto porównać :)

      Usuń
  25. "Sinister" jest świetny!
    Obserwuję :)

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, jeden z najlepszych filmów z tego gatunku, którego oglądałam :)

      Usuń
  26. Ja bardzo lubię "Nadprzyrodzony akt"

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chodziło Ci przypadkiem o nadprzyrodzony pakt? :)

      Usuń
  27. Oglądałam je wszystkie, większość jest dość "cienka" - dla mnie mało straszna ;)
    Z tych bardziej pokręconych polecam "Ludzką stonogę 2" albo "Tusk" (w polskiej wersji tłumaczony jako "Kieł") :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to "Ludzka stonoga" jest po prostu niesmaczna i obrzydliwa, preferuję horrory, które trzymają w napięciu i w których występują zjawiska nadprzyrodzone :-)
      Filmu Tusk nie oglądałam, ale przy najbliższej okazji obejrzę :)

      Usuń
    2. ooo to nie radzę w takim razie :P :P
      Ja mam taki problem z horrorami, że mało co mnie już jest w stanie przestraszyć, wszystko już było, każdy kolejny horror jest robiony na ten sam wzór, ten sam schemat...

      Usuń
    3. Przyznaję, ze pomysły z czasem się wyczerpują, powtarza się fabuła przez co z góry można przewidzieć jak skończy się film...

      Usuń
  28. Ja horrorów raczej unikam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczego? Aż tak bardzo się ich boisz, czy po prostu nie lubisz? :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. W takim razie Kochana czekam na Twoje filmowe propozycje, uchyl rąbka tajemnicy :))

      Usuń
  30. What a lovely blog! Great post! I really like your blog, I'm following you now on gfc and g+. Checkout my blog and if you like it follow me too. Let's keep in touch! :D

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i za miłe słowa, pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Czekam na komedie romantyczne, bo horrorów nie oglądam, za bardzo się boje :)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja już obserwuję, cierpliwości- komedie również się pojawią :-)

      Usuń
  32. Lubię horrory, nie których tytułów nie znam, ale nadrobie to...koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko w takim razie życzę Ci miłego oglądania i czekam na opinie :))

      Usuń
  33. Ja do Twojej listy, Emilko dodałabym jeszcze "Sinister", "Dom woskowych ciał", no i "Egzorcystę".
    Pozdrawiam
    A.H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sinister" znajduje się już na mojej liście, "Dom woskowych ciał" mógłby się na niej znaleźć, natomiast "Egzorcysty" nie miałam okazji jeszcze oglądać :)

      Usuń
  34. laleczka chucky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, nie przepadam za horrorami tego typu. Jak już wcześniej pisałam preferuję filmy, które trzymają w napięciu i w których występują zjawiska nadprzyrodzone :-) Laleczka Chucky w pewnym momencie po prostu zaczyna mnie śmieszyć :)

      Usuń
  35. Dla mnie horrory są istną "zmorą", więc nie mogę powiedzieć, że mam ulubione;) Niestety, choć po obejrzeniu nie mogę spokojnie spać, nie mogę się im oprzeć...Dla mnie najstraszniejszy, też pierwszy który w życiu obejrzałam to Koszmar z Ulicy Wiązów...Co powiesz na wspólną obserwację, o ile oczywiście spodoba Ci się u mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Małgosiu, film "Koszmar z ulicy wiązów" jest mi znany jedynie z opowieści, tak więc nie mogę wypowiedzieć się na jego temat. Ja również oglądam horrory, pomimo tego, że potem bardzo się boję :)

      Usuń
  36. Dla mnie horrory są istną "zmorą", więc nie mogę powiedzieć, że mam ulubione;) Niestety, choć po obejrzeniu nie mogę spokojnie spać, nie mogę się im oprzeć...Dla mnie najstraszniejszy, też pierwszy który w życiu obejrzałam to Koszmar z Ulicy Wiązów...Co powiesz na wspólną obserwację, o ile oczywiście spodoba Ci się u mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepsze jest to,że boję się oglądać horrorów, a pomimo tego zawsze dam się na nie namówić :P Po obejrzeniu egzorcyzmów Emily Rose, do dzisiejszego dnia boję się godz. 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha skąd ja to znam ;D Mam taka koleżankę, która chyba dostałaby zawału gdyby o 3 w nocy np. zadzwoniłby jej telefon :)

      Usuń
  38. ojej ale swietna lista nie wszystko oglądałam :)kocham horrory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego powiedzieć niż: STRASZNEGO OGLĄDANIA :)

      Usuń
  39. Widziałam- Jessabelle. Rewelacja, trzymał w napięciu od początku do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się takiego zakończenia, liczyłam na to, że dobro wygra ze złem :)

      Usuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na spis thrillerów :D. Obecność oglądałam i nigdy więcej horrorów, jestem strasznie bojaźliwa :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thrillery pojawią się za jakiś czas, miałam dodać ten post niedługo, ale najpierw jednak będą bajki- w końcu dzień dziecka tuż tuż :))

      Usuń
  42. Nie znosze Horrorów, oglądałam tylko piąte przez dziesiąte Emily Rose. Po takich filmach nie mogę spać i po prostu się boje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kuzynka również bardzo boi się oglądać horrorów, po prostu tego nie robi :)

      Usuń
  43. nie wszystkie są takie straszne :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu, dla mnie wszystkie wywołują dreszczyk emocji :)

      Usuń
  44. Dobrze, że wpadłam na Twój wpis! Lista na wieczór Halloween'owy jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia