poniedziałek, 8 czerwca 2015

10 bajek animowanych nie tylko dla najłodszych

Witam Was bardzo cieplutko. Pojawiły się już horrory, a także filmy fantasy. Czytając Wasze komentarze stwierdzam, iż wpisy tego typu bardzo przypadły Wam do gustu. Otrzymałam nawet ostatnio maila 
z prośbą o stworzenie bajkowych inspiracji. Bardzo się cieszę, że czytacie mojego bloga, chętnie komentujecie posty i piszecie czego ode mnie oczekujecie. Oby tak dalej :)

1.  Kraina lodu
2.  Skubani
3.  Jak wytresować smoka
4.  Hotel Transylwania
5.  Strażnicy marzeń
6.  Zaplątani
7.  Gnomeo i Julia
8.  Minionki rozrabiają
9.  Tajemnica zielonego królestwa
10. Krudowie


Nie wymieniłam Epoki lodowcowej, Shreka, Madagaskaru itd. Uznałam, że te bajki były już tyle razy w telewizji, że każdy je zna no i lubi :)

Jakie są Wasze bajkowe hity? Lubicie oglądać bajki czy uważacie, że są one zarezerwowane jedynie dla najmłodszych? Zapraszam do aktywności w komentarzach- uwielbiam taką "żywą" dyskusję i o wiele chętniej odwiedzam osoby, które mają coś do powiedzenia :)  

68 komentarzy:

  1. Jak wytresować smoka uwielbiam - cudowna bajka! Kraina lodu też była całkiem spoko, tak samo jak zaplątani :D Więcej niestety nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego niż życzyć miłego oglądania Natalko :)

      Usuń
  2. Byłam w kinie na krainie lodu, świetna bajka nie tylko dla dzieci :)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko i biorę się za oglądanie reszty bajek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas jest troszeczkę dzieckiem :))
      Miłego oglądania :)

      Usuń
  3. Z twoich propozycji oglądałam zaplątani i hotel transylwanii i mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twoich propozycji oglądałam zaplątani i hotel transylwanii i mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaplątani to była piękna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wytresowac smoka! <3 moj kot zachowuje sie identycznie jak szczerbatek :D i tez jest czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam o dziwo tylko krainę lodu - zdecydowanie numer 1 mój :) Piękna :) Resztę będę nadrabiać :P
    Czekam na dramaty/romantyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości Kochana, komedie romantyczne miały być już jakiś czas temu, ale ten ciągły brak czasu ...
      Miłego oglądania :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Które bajki Twoim zdaniem najlepsze? A może masz swoje hity ?:)

      Usuń
  9. Kraina lodu to mój faworyt spośród tutaj wymienionych :D Widziałam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię tą bajkę, ma w sobie magię :)

      Usuń
  10. Ja uwielbiam bajki i nadal mogłabym je oglądać. Z wymienionych przez ciebie bajek chyba najbardziej lubię Gnomeo i Julia :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 punkty widziałam :D resztę trzeba nadrobić :)
    Dziękuję za informację :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hotel Transylwania jest cudowny!!!! To moja ukochana bajka z tych nowszych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam wszystkie z wymienionych i mogę się spokojnie zgodzić - to filmy dla każdego i warto do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gnomeo i Julia oraz Minionki rozrabiają to świetne bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Alu, dla osób w każdym wieku :))

      Usuń
  15. Z tych, które wymieniłaś, uwielbiam "Jak wytresować smoka" i "Zaplątanych"! :) Hotel Transylwania też jest okej, inne jakoś mnie sobą na tyle nie zainteresowały, żebym obejrzała, ale może czas to zmienić :) Oczywiście, tak jak Ty, pominę "klasyki", które są chyba najlepsze :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko, nie przekonasz się dopóki nie obejrzysz, tak więc popcorn do microfali, cola na stół i do dzieła :))

      Usuń
  16. Dla mnie z animacji rządzi WALL-E. Ma przekaz, morał, może nie jest wybitnie czytelny i tak pospolicie zabawny, jak większość bajek, ale dzięki temu jest wyjątkowy. To go kreuje. Ze starszych tytułów na pewno Odwrócona góra, czyli film po strasznym tytułem. Surrealizm i nawiązania do starosłowiańskiej mitologii, jedna wielka magia. A tak animowanie, ale tylko dla dorosłych - Drżące trąby oraz Kiwi. No, że jeszcze Sztuka latania, ale niekoniecznie - mnie nie porwała, jestem estetką, a jej animacja trochę odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. Zapomniałam o "Artur ratuje Gwiazdkę". Tu też jest fajny morał, ciepły i subtelny, ale to inna półka, niż wcześniej wymienione produkcje. Jednak na tle nowoczesnych obrazów dla dzieci na pewno na duży plus :)

      Usuń
  17. Nie oglądałam żadnej z tych bajek, ale Minionki chętnie bym zobaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika musisz koniecznie nadrobić zaległości. To świetne bajki dla każdego, nie tylko dla dzieciaków :)
      Warto obejrzeć :))

      Usuń
  18. Z bajek lubię Meridę waleczną i Frozen :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię te bajki. Szczególnie Maridę, płakałam na niej :))

      Usuń
  19. Większość oglądałam, a resztę zapisałam i chętnie pooglądam z dziećmi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny u mnie ,,,, a wypełniać najlepiej wypełniaczem do poduszek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź i również cieplutko pozdrawiam :))

      Usuń
  21. Uwielbiam oglądać bajki,myślę,że zawsze to ze mną pozostanie i mimo wieku będę się zagłębiać w hity dzieciństwa i kinowe. ;)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas jest troszeczkę dzieckiem ! :))

      Usuń
  22. Ah, najlepsze bajki były kilka (kilkanaście?;)) lat temu - ale to już same klasyki. Z tych nowych lubię Krainę Lodu i Jak wytresować smoka.

    Jak dbać o skórzaną torebkę? :) Kilka porad!
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dbac-o-torebke-czesc-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie bajki masz na myśli ? Może warto stworzyć wpis z klasykami ? Chętnie pomogę:))

      Usuń
  23. Teraz to już nie te bajki co kiedyś. :D Ale nadal oglądam je z wielką ciekawością!

    /zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie Kochana i pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Ja z tych bajek widziałam tylko krainę lodu i baaardzo mi się podobała :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko w takim razie pora nadrobić zaległości :))))

      Usuń
  25. Też czasem lubię obejrzeć sobie bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się tutaj podoba:):*

      Usuń
  27. kurde no! widziałam tylko 2 tak nie może być! trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam "Jak wytresować smoka"! A co tam, mam trzy dychy i czasem lubię sobie bajkę obejrzeć :D Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, bajki są dobre dla każdego, w każdym wieku :))

      Usuń
  29. Nie znam żadnej, ale "Jak wytresować smoka" brzmi znajomo.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ostatnio ta bajka leciała premierowo w TV :))

      Usuń
  30. Jestem na bieżąco, bo oglądam z moim trzylatkiem wszystkie nowości:)
    Teraz czekam na Dom (2015)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak wytresować smoka lubię bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie oglądałam żadnego z tych filmów ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny post, lubię czasem trochę się wyluzować i odmóżdżyć z takimi bajkami ;D Poza klasyką czyli obejrzanym milion razy Shrekiem czy Madagaskarem z tych nowszych najbardziej przypadły mi do gustu Kraina lodu I Kung fu panda ;D Ale sporo z tych wymienionych nie widziałam, muszę chyba coś włączyć niedługo ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Kraina lodu gnomeo i julia zaplątani jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wszystkie podane pozycje widziałam, więc czas nadrobić. Bo czasem bajka to najlepszy wybór... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chociaż "Tajemnica zielonego królestwa" bym wyrzuciła z tego zestawienia. :-P
    Za to polecam "W głowie się nie mieści". :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie filmy super. Widzialąm wszystkie i nie licząc Skubanych filmy zadowalające ^^ Nie podoba mi się tylko film Skubani, znaczy no podoba ale są lepsze ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia