poniedziałek, 29 czerwca 2015

10 thrillerów godnych polecenia- kolejny gatunek filmowy na moim blogu.

Witam Was bardzo cieplutko i pozostawiam z listą według mnie najlepszych thrillerów godnych polecenia. Niektóre filmy ciężko jest mi jednoznacznie zaklasyfikować, ale ostatecznie uznałam, że tutaj jest ich miejsce. Przepraszam za brak wstępu i "owijania w bawełnę" na początku wpisu, ale obrona mojej pracy licencjackiej zbliża się wielkimi krokami i mam jeszcze sporo pracy. Jeśli interesują Was inne gatunki filmowe zapraszam do zakładki "kulturalne propozycje". Kolejność jak zwykle przypadkowa. 

1. Klucz do koszmaru
2. Noc oczyszczenia
3. Anarchia
4. Sierota
5. Uprowadzona
6. Milczenie owiec
7. Incepcja
8. Gothika
9. Przypadek 39
10. Jestem Bogiem

Jakie są Wasze ulubione "dreszczowce"? Lubicie Thrillery?
Zapraszam do aktywności w komentarzach. Koniecznie dajcie znać, jakie gatunki filmowe chcielibyście jeszcze tutaj zobaczyć.  

51 komentarzy:

  1. Sierota najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również film SYNALEK w takim razie :)

      Usuń
  2. Thrillery lubię też :) Ale muszę mieć na nie ochotę :) Znam sierotę tylko, którą zresztą nie dawno oglądam :D Bardzo się podobało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana myślę, że powinnaś obejrzeć również film SYNALEK, uważam, że jest to dobry film, trzymający w napięciu zbliżony do SIEROTY :)

      Usuń
    2. Synalek to bardzo dobry film, trzyma w napięciu do końca

      Usuń
  3. Znam tylko Uprowadzoną - oglądałam wszystkie części i bardzo lubię ten film :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Natalko, trzyma w napięciu :)

      Usuń
  4. Oglądałam jedynie Milczenie owiec. Generalnie nie przepadam za takimi filmami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie za jakimi filmami przepadasz? Chętnie obejrzę Twoje propozycje :)

      Usuń
  5. Uprowadzoną oglądałam wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która według Ciebie część jest najlepsza?:)

      Usuń
  6. kilka z nich, np. "Uprowadzona" przypadły mi do gustu, muszę zobaczyć resztę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i życzę miłego oglądania, koniecznie daj znać, które z moich filmowych propozycji przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Oglądałam Sierotę i Milczenie Owiec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tylko 4, 5, 6 :) Milczenie owiec jest zresztą jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czytelniczki jednogłośnie piszą- Milczenie owiec hitem i mistrzostwem :))

      Usuń
  9. Oglądałam tylko Jestem Bogiem, mam sporo do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie musisz to nadrobić, życzę Ci miłego oglądania :))

      Usuń
  10. Uprowadzona i Hit Milczenie owiec, ale Jestem Bogiem też mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam "Jestem Bogiem" - również uważam, że to dobry film!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też tak sądzisz, reszta filmów jest Ci znajoma? :)

      Usuń
  12. Milczenie Owiec to dal mnie mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam thrillery i horrory, dlatego większość tych filmów już znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy podobny gust Moniko, może polecisz mi inne zbliżone tematycznie filmy? Jestem ciekawa czy czegoś jeszcze nie widziałam :-)

      Usuń
  14. Na te filmy trzeba mieć ochotę i najlepiej kogoś do towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, chociaż znam osoby, które lubią oglądać filmy w samotności- najlepiej z słuchawkami w uszach i kubkiem gorącej czekolady w dłoniach :)

      Usuń
  15. Wszystkich nie oglądałam, ale lubię takie bardziej kryminalne, o detektywach i te sprawy :) "Milczenie owiec" to klasyk, ale po obejrzeniu go z 10 razy znudził mi się śmiertelnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie poleć mi jakieś swoje perełki, chętnie obejrzę :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dokładnie Marto, mistrzostwo w najlepszym tego słowa znaczeniu :)

      Usuń
  17. Oglądałam Incepcję i Jestem Bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Jakie są Twoje ulubione filmy ?:)

      Usuń
  18. Super lista! :) Będą komedie romantyczne?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie oglądałam żadnego z tych filmów ;p Albo przynajmniej nie pamiętam abym oglądała :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla odświeżenia pamięci zalecam obejrzenie kadrów z poszczególnych filmów :)

      Usuń
  20. Podobała mi się Gothika, kiedyś oglądałam ten film kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam tylko Uprowadzoną i Jestem Bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widizałam ,,Sierotę" i podobał mi isę ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci jeszcze SYNALKA, widziałaś? :)

      Usuń
  23. Uwielbiam sierotę :) oraz znam milczenie owiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro podoba Ci się film SIEROTA polecam SYNALKA :)

      Usuń
  24. Milczenie owiec oglądałam kilka razy, reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  25. "Milczenie owiec" to wiadomo klasyka kina, wstyd nie znać. "Noc oczyszczenia" - ciekawy pomysł, gorsze wykonanie. "Jestem Bogiem" - przedziwny... szczególnie moment, w którym główny bohater zlizuje krew jakiegoś gościa, żeby móc zażyć narkotyk. "Incepcja" - kolejne arcydzieło od Nolana, jeden z TOP3 jego autorstwa, ale czy można to właściwie klasyfikować jako thriller? "Uprowadzona" to dla odmiany nie thriller tylko film sensacyjny i to raczej przeciętny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia