środa, 3 czerwca 2015

Imieninowy prezent od firmy Lagenko, czyli wpis o naturalnej pomadce ochronnej Colway Collagen Lip Care


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na notkę dotyczącą naturalnej pomadki ochronnej Colway Collagen Lip Care. Produkt otrzymałam kilka dni temu wraz z imieninowymi życzeniami oraz upustem na kosmetyki kolagenowe od firmy Lagenko. Przesyłka sprawiła mi ogromną radość i była świetną niespodzianką. Pani Diana Piech napisała do mnie krótki list, którego bardzo miło mi się czytało. Poleciła mi również inne produkty, które możecie zakupić TUTAJ. Co prawda kosmetyki do najtańszych nie należą, ale prawdziwy, dobrej jakości kolagen swoją cenę ma, tak jak i również pozostałe składniki naturalne, z których wykonywane są produkty dostępne w ofercie firmy. 



Pomadka ochronna to bezzapachowy sztyft. Barwą i konsystencją przypomina mi zwyczajną wazelinę, jednak skład prezentuje się o wiele bardziej kusząco. Zanim jednak przejdę do analizy poszczególnych składników (posłużę się dołączoną przez P. Dianę ulotką) pozwolę sobie zacytować obietnice producenta. 
"Kolagenowa pomadka do ust od Colway nie jest kolejną na rynku zwykłą „szminką ochronną”. Jest to unikatowe serum, które regeneruje delikatną skórę, przywraca jej sprężystość i doskonale chroni przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Dzięki temu, że jest ona całkowicie bezwonna i bezbarwna idealnie nadaje się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn."
Dawniej po takich słowach pewnie byłabym skuszona, teraz jednak świadomiej dokonuję zakupów i zawsze sugeruję się składem. Razem z pomadką i życzeniami imieninowymi p. Diana dołączyła również karteczkę ze składem. Prezentuje się on następująco: kolagen naturalny, elastyna, olej arganowy, olej jojoba, masło shea, witamina E, witamina C, oligopeptyd Palmitylu.
Bardzo podoba mi się to, że skład napisany jest w języku polskim, mam już dość tych anglojęzycznym "seedoil'ów", które wszędzie się pojawiają- nawet w kosmetykach polskich firm. 
"Doskonała kombinacja naturalnych składników…
To właśnie im kolagenowa pomadka ochronna zawdzięcza swoją skuteczność. Co znajdziemy zatem w jej składzie? Przede wszystkim rewolucyjny kolagen pozyskiwany z najszlachetniejszych ryb; elastynę, która doskonale nawilża i regeneruje przesuszoną skórę; naturalne olejki (arganowy oraz jojoba) odpowiedzialne za wygładzenie naskórka i ich ujędrnienie.
Dodatkowo w składzie tego niesamowitego preparatu znajduje się też kompleks witaminowy (m.in. witamina A, F, E kojąca i łagodząca stany zapalne, czy witamina C pomagająca w zwalczaniu infekcji bakteryjnych). Na uwagę zasługuje też Masło Shea. Jego zadaniem jest natłuszczanie oraz zapobieganie utracie wody. Wykazuje również działanie przeciwzapalne i antybakteryjne a także rewitalizujące. Z kolei Oligopeptyd palmitylu, który także znajdziemy w kolagenowej pomadce jest w stanie głęboko wniknąć w skórę i pobudzić produkcję naturalnego kolagenu czy kwasu hialuronowego. To właśnie te wszystkie składniki sprawiają, że spierzchnięte i wysuszone usta bardzo szybko odzyskują aksamitną gładkość, elastyczność i ładny wygląd. Prezentowany preparat wykazuje też oczywiście działanie antystarzeniowe"

Uważam, iż produkt zasługuję na uwagę. Możemy zakupić go w cenie 47 zł. Jest to jednak cena za trzy pomadki, tak więc jedna wyniesie Was niecałe 16 zł. Biorąc pod uwagę naturalny skład pełen dobroczynnych właściwości, a także higieniczny sposób aplikacji warto rozważyć zakup tego sztyftu. Powinien sprawdzić się zarówno zimą jak i latem. 


Dziękuję firmie Lagenko za ten prezent. Fakt, że produkt otrzymałam, a nie zakupiłam, nijak nie wpłynął na moją ocenę. 
Znacie tą firmę? Lubicie produkty zawierające w swoim składnie kolagen? Jak pielęgnujecie swoje usta?

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Skorzystałaś z upustu cenowego?:) Jak wrażenia? :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, potrzebuje czegoś kolagenowego na włoski, doradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, drogi Anonimie z produktów kolagenowych do włosów mogę polecić Ci serię z Bingospa. Laganko również ma w swojej ofercie szampon, a także odżywkę z kolagenem- zapraszam na stronę producenta :)

      Usuń
  3. Też dostałam tę pomadkę na imieniny, to super miły gest ze strony firmy :) Jeszcze jej nie używałam bo chcę najpierw uporać się z tym, co mam otwarte, ale gdy to zrobię na pewno o niej napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły, byłam naprawdę zaskoczona, pozytywnie oczywiście :)
      Daj znać kiedy już przetestujesz ten produkt :)

      Usuń
    2. Ja również bardzo się ucieszyłam. Mało która firma dba tak o swoich konsumentów, a szkoda :)

      Usuń
  4. dużo dobrego czytałam na temat tej Firmy i miałam nawet kilka próbek a pomadkę sama bardzo chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji testować innych produktów z tej firmy :)
      W jaki sposób udało Ci się otrzymać inne próbki?

      Usuń
  5. Cena w miarę przystępna. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo ciekawy produkt i wart wypróbowania :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego niż polecić Ci pomadkę Colway :):*

      Usuń
  7. wiele dobrego o tych pomadkach czytałam, chętnie kiedyś się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam,ale lubię tego typu pomadki są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przede wszystkim higieniczne, nie tak jak masełka i inne kosmetyki, które musimy aplikować wydobywając zawartość paluszkiem :)

      Usuń
  9. skoro skład naturalny to chyba się skuszę skoro za taką cenę mamy aż trzy! :) wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, imieniny obchodzę 30ego czerwca :)

      Usuń
  10. nie słyszałam nigdy o tej firmie a pomadka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z asortymentem tej firmy, produkty co prawda do najtańszych nie należą, ale czasem warto zainwestować, pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Chętnie sprawdziłabym działanie tej szminki na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka wygląda na ciekawą, słyszałam wiele dobrego odnośnie naturalnego kolagenu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny kolagen ma naprawdę zbawienne właściwości. Miałam już kilka produktów z tym składnikiem i jestem bardzo pozytywnie nastawiona do kolejnych :)

      Usuń
  13. Mam tą pomadkę i jest rewelacyjna. Cena rzeczywiście nie zachęca do zakupu no ale czego nie robi się dla pięknych, gładkich i ponętnych ust. W końcu nasze usta to także nasza wizytówka, a takie popękane i "smutne" nie prezentują się najlepiej.
    Kochane dziewczęta- polecam Wam tą pomadkę z całego serduszka! Używana systematycznie sprawia, że nasze wargi wydają się bardziej ponętne (bez skojarzeń) :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam jeszcze efektu powiększenia ust, jeśli o to Ci chodziło :)
      Usta rzeczywiście stały się bardziej miękkie i nawilżone, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Super prezent na imieniny:)
    Pomadka wygląda na bardzo dobrą:)
    pozdrawiam:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, pomadka jestem z niej naprawdę zadowolona, stoi przy łóżku i gdy tylko przechodzę koło niej maluję usta :)

      Usuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie ale jako, że uwielbiam wszelkie pomadki ochronne i balsamy do ust są one do wypróbowania koniecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie POLECAM i zapraszam na stronę firmy :)
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

      Usuń
  16. niestety nie znam tej firmy , post super napisany, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że forma postu przypadła Ci do gustu: zdjęcia są, obietnice producenta również, moja opinia także- chyba wszystko co powinna zawierać recenzja :))

      Usuń
  17. o maj gad :D ale drogo :) choć rozumiem, że placimy tu za jakość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka do najtańszych nie należy, ale ze względu na skład warto się na nią skusić :)

      Usuń
  18. Ja miałam trzy te pomadki i właśnie kończę tę niebieską. Naprawdę bardzo dobrze pilęgnują usta. Mam też kolagen z tej firmy iwykończyłam żel jakiś czas temu. Warto zapłacić w tym przypadku nieco więcej, właśnie za jakość i dobry skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym one się różnią poza kolorami ? :)
      Chciałabym skusić się na ten żel, skoro mówisz że warto to może powinnam go zamówić. Mam cerę mieszaną, będzie odpowiedni?

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia