sobota, 13 czerwca 2015

Kallos zmienia swoją szatę graficzną? Nowe opakowanie Kallos Keratin, hair mask with keratin and milk protein

Dzień dobry moje Drogie! Dzisiaj przygotowałam dla Was krótki wpis z informacją o nowej szacie graficznej dobrze znanego keratynowego Kallosa. Idealnym prezentem dla mojej koleżanki, która zrobiła sobie Encanto jest oczywiście produkt z porządną dawką keratyny. Bez zastanowienia więc udałam się do sklepu fryzjerskiego, a tam niespodzianka... Na półce z maskami do włosów stał odmieniony Kallos Keratin. 
Opakowanie nie zmieniło swojego kształtu, jedynie kolor i "nalepkę". Biały plastikowy pojemnik został oklejony srebrną naklejką z charakterystycznym dla firmy kółkiem z nazwą. Produkt nie został "ulepszony", nie zmieniono składu. Kupiona przeze mnie maska wyprodukowana została 3ego czerwca tego roku, tak więc możliwe, że nowa szata graficzna powstała stosunkowo niedawno. 
Niewdzięczne opakowanie do fotografowania:-) 
Moją recenzję o KERATYNOWYM KALLOSIE znajdziecie TUTAJ. Zachęcam również do przeczytania wpisu o KALLOSIE NAWILŻAJĄCYM z algami i oliwą z oliwek, wystarczy KLIKNĄĆ

57 komentarzy:

  1. też czekam na zdjecie :) ja w starej jeszcze nie miałam a tu juz nowa odslona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie dodane! :) Maska jest bardzo dobra i tania, więc warto się w nią zaopatrzyć :)

      Usuń
  2. kallos keratin to dla mnie kompletna porazka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj a to dlaczego?:( Tylko keratynowa wersja czy inne Kallosy również?:)

      Usuń
    2. nie działa na moje włosy, teraz używam fryzjerskich rzeczy np z lorela ;)

      Usuń
    3. moge o tym umiescic info na swoim pfotoblogu? podpiszcze oczywiscie zdjecie:)

      Usuń
    4. Tak oczywiście, że możesz :) Podeślij linka, miałam kiedyś photobloga, nawet gdzieś tam pewnie jest bo nie usunęłam konta :)
      Ja z profesjonalnych kosmetyków miałam oczyszczający szampon z Schwarzkopf Professional i Matrixa :)

      Usuń
    5. http://www.photoblog.pl/myhairworld/172936902/#mnm672802395

      Usuń
  3. Ja dosc chętnie używam ale nowej szaty graficznej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, pojawiła się niedawno więc może dlatego :)

      Usuń
  4. Czekam na zdjęcie :) ciekawa jestem :)
    U mnie nowy post zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam dzisiaj w hebe i nie rzuciły mi się w oczy. Może dlatego że omijam maski, póki nie wykończe zapasów? :)
    Rzeczywiście poprzednie opakowanie lepiej wychodziło na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam spory zapasik produktów do pielęgnacji włosów, chociaż przyznaję, że udaje mi się zużywać produkty bez kupowania nowych :)

      Usuń
  6. Dobrze, że nic wiecej oprócz szaty graficznej się nie zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też się tego obawiałam :) Kiedy tylko zobaczyłam nowe opakowanie pomyślałam, że zmienili również skład, co wcale by mnie nie ucieszyło, bo takie zmiany zawsze wychodzą na gorsze niestety ;/

      Usuń
  7. O to ja mam w zapasach ze stara szatą graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ten Kallos jest dla koleżanki :)))

      Usuń
  8. Ten kallos się u mnie sprawdza. Co do nowej szaty graficznej, w przypadku tego produktu jest mi ona zupełnie obojętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maski kallos odpowiadają moim włosom i na pewno wypróbuję i tę wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci przeczytać mój wpis o tej masce :)

      Usuń
  10. Źle się fotografuje takie opakowania, ale na żywo świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o! jeszcze nie widziałam nowego opakowania :) będzie ładniej wyglądac pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniusia! Ja mam jeszcze zapasy w starych opakowaniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy pozostałe Kallosy również zmienią swoją szatę graficzną :)

      Usuń
  13. O ciekawe. Ja kupuję Kallosy w Hebe ale jest tam ich zwykle tyle, co kot napłakał i wybór między dwoma lub trzema rodzajami. Zwrócę uwagę czy Keratin także zmienili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie byłam w Hebe, w okolicy nigdzie go nie ma, mam wrażanie, że w centrum Polski tych drogerii jest znikoma ilość :)

      Usuń
  14. Jeszcze nie widziałam nowego opakowania, ale skuszona Twoją recenzją zaopatrzylam się w tą maskę i jestem z niej baaaardzo zadowolona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post skłonił Cię do zakupu maski Kallos no i że produkt sprawdza się również u Ciebie :)

      Usuń
  15. Moim zdaniem ładniej teraz wygląda to opakowanie :D a kallosa bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za obserwację, mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz wiele przydatnych informacji :)
      Ja również uważam, że nowa szata graficzna Kallosa prezentuje się ładniej :)

      Usuń
  16. O dodałaś zdjęcie - zmiana na lepsze. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nalepka ładnie się mieni :))

      Usuń
  17. Ciekawie się prezentuje teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, ze w tym wypadku ze skladami nie poszaleli ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy nie lubią tej wersji, właściwie nic ciekawego nie czynił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Kallosy, dzisiaj rozpoczęłam testowanie wersji SILK :)

      Usuń
  20. aż dziwne, że do tej pory nie miałam żadnej wersji tych masek! muszę koniecznie kupić :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, zachęcam do zapoznania się z recenzjami na moim blogu, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  21. Uwielbiam tą maskę :) dobrze, że mówisz, że ma nowe opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze żadnego Kallosa (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba to zmienić Marzycielko :)

      Usuń
    2. Polecam keratynowego jeśli zależy Ci na dociążeniu i wygładzeniu, ciut delikatniej działa nawilżający z algami. Ostatnio moim hitem stał się Kallos silk, recenzja wkrótce- używam zarówno maski jak i szamponu z tej serii i pomimo średnich opinii kosmetyki są naprawdę świetne! :)

      Usuń
    3. Dzięki kochana za podpowiedzi :*

      Usuń
  23. uwielbiam tę maskę:) jest świetna , tania i jest jej bardzo dużo :))

    OdpowiedzUsuń
  24. A już myślałam, że to jakaś nowość od Kallos'a. :) Takie szata graficzna chyba bardziej mi się podoba. =)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia