wtorek, 28 lipca 2015

10 książek o miłości, które warto przeczytać

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na wpis, który powstał dzięki uprzejmości Nikoli.
Autorka bloga "Żyć nadal z pasją" przygotowała zarówno dla mnie jak i dla Was propozycję dziesięciu najlepszych Jej zdaniem książek o tematyce miłości. Przyznam szczerze, że nie miałam okazji przeczytać żadnej z poniższych pozycji książkowych, co niewątpliwie postaram się nadrobić w najbliższym czasie. 

Kolejność książek jest przypadkowa, głównie są to romanse, więcej erotyki znajdziecie w trzech ostatnich książkach.

1.  Bez przebaczenia-  Agnieszka Lingas-Łoniewska
2.  Tak blisko…- Tammara Webber
3.  Uważaj, o czym marzysz- Victoria Connelly
4.  Zakochać się- Cecelia Ahern
5.  Love, Rosie- Cecelia Ahern
6.  Miłosne konstelacje- Katarzyna Błeszyńska
7.  Zanim się pojawiłeś- Jojo Moyes
8.  Collide- Gail McHugh
9.  Barwy miłości- Kathryn Taylor
10. Trylogia: Bezmyślna,Swobodna,Niepokorna- S.C. Stephens

Zarówno ja jak i Nikola życzymy miłego czytania!

PS: Zauważyłam, że wpisy tego typu bardzo przypadły Wam do gustu, w związku z tym na mojej stronie- tuż nad wpisem, pojawiła się zakładka KULTURALNE PROPOZYCJE, gdzie znajdują się wykazy najlepszych filmów, piosenek etc.

69 komentarzy:

  1. jak to dobrze, że nie ma Pięćdziesięciu twarzy Greya xd jak dla mnie idealnie do tej listy wpasowałyby się jeszcze książki N.Sparksa - są cudowne :) a i uwielbiam książki A. Lingas - Łoniewskiej a zwłaszcza trylogię "Zakręty losy", bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak też bardzo lubię sparksa, a tematyka zdecydowanie pasuje do tego wpisu :)
      Zakochać się czytam aktualnie i bardzo mi się spodobała :) Mimo tego, że Love rosie było takie średnie jak dla mnie - fajne ale bez polotu :)
      Zanim się pojawiłeś mam zamiar przeczytać, a reszcie zaraz przyjrzę się bliżej :)

      Usuń
    2. Książki Sparksa do tej pory znam tylko z ekranizacji (uwielbiam film "Pamiętnik", który oglądałam kilkakrotnie i zapewne jeszcze to powtórzę ;)) ale chętnie też sięgnę po powieści autora.
      Czytając "Zanim się pojawiłeś" wylałam najwięcej łez. :)

      Usuń
    3. Autor Nicolas Sparks jest mi znany jedynie z opowieści, nie czytuję jego książek chociaż kiedyś oglądałam film DEAR JOHN i coś kojarzę, że był on ekranizacją jego książki.

      Usuń
    4. Nie lubię takich książek, ale czasami po nie sięgam dla odmiany :) zdecydowanie Sparks by tu pasował :)

      Usuń
    5. Karolinko w takim razie jakie książki odpowiadają Ci najbardziej :))?

      Usuń
  2. 5 oglądałam tylko film :) ale chętnie przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po przeczytaniu książki "Love, Rosie" mam ochotę obejrzeć film :)

      Usuń
    2. Ja nie czytałam ani nie oglądałam "Love...", ale muszę to koniecznie zmienić, lubię takie klimaty :)

      Usuń
    3. Film mi się spodobał :).
      Oj, coś mi świta... Kurcze, chyba nieźle dałam ciała :D napisz błagam maila jeszcze raz. Kojarzę o co chodzi i chętnie odnowię nasze ustalenia :D

      Usuń
    4. Nie czytałaś love rosie? To jaki sens jest dawać tą pozycję w tym zestawieniu?

      Usuń
    5. Anonimie czytałeś post? To jest wpis gościnny, propozycje Nikoli a nie Studentki

      Usuń
  3. ze mnie bardzo kiepski czytelnik.. czytam tylko książki o których jest bardzo głośno, z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie Christian Grey nie jest Ci obcy? :))

      Usuń
    2. Grey- uwielbiam <333333

      Usuń
    3. To polecam "Barwy miłości" :))

      Usuń
    4. Ja również muszę sięgnąć po "Barwy..."

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie książki, a żadnej z nich nie czytałam, więc czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 odcieni Greya- wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może "Barwy miłości" się spodobają. ;) To pierwsza część serii w podobnym klimacie ;)

      Usuń
    2. Ja również mam słabość do Pana Greya, sposób w jaki zostało opisane jego zachowanie w stosunku do Anastazji powala na kolana (mówię o części romantycznej, nie erotyczne) :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie lubisz czytać książek czy po prostu nie miałaś okazji sięgnąć po propozycje Nikoli?:)

      Usuń
  7. Wiele dobrego czytałam o Love, Rosie, ale jakoś nie mogę sie przemóc do książek o miłości. Mimo wszystko jestem uczepiona swoich kryminałów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy mogę zdradzić?? ;)
      Ale moja 10 ulubionych kryminałów też się wkrótce pojawi ;)
      Zapraszam i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Możesz Nikola, również miałam to Nadii napisać kiedy tylko przeczytałam jej komentarz :)
      Nikola przygotowała dla nas swoje kryminałowe hity, które pojawiają się u mnie na blogu w sierpniu ;-)

      Usuń
  8. ja czytam bardzo dużo ale akurat żadnej z tych książek nie czytałam, dla mnie najbardziej romantyczna książka, która do tej pory czytałam to Przeminęło z wiatrem :D + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam film - wspaniały jest <3

      Usuń
    2. Ojj a ja chyba nie miałam okazji oglądać :(

      Usuń
  9. Znam i lubię Lovie Rosie i zakochać się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne książki są Ci znane? :)

      Usuń
    2. Z twojej listy nie :)mam swoją listę :))

      Usuń
    3. Poproszę, jestem ciekawa co czyta moja czytelniczka :)))))

      Usuń
  10. kurcze muszę nadrobić te zaległości miłosno-książkowe xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ani jednej. Stwierdzam to z przestrachem albowiem czytam nałogowo i non stop a w życiu jakos na te pozycje nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, ponieważ niektóre książki są dość popularne, no nic- tak czy inaczej trzeba nadrobić zaległości i zabrać się za czytanie dziesięciu pozycji proponowanych przez Nikolę :)

      Usuń
  12. Przyznam szczerze, że ksiązki o miłości lubię mniej niż średnio. Najbardziej wciągają mnie te z jakąś intrygą, tajemnicą albo wątkiem kryminalnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce pojawią się moje propozycje książek z wątkiem kryminalnym; a później obyczajówki z tajemnicami i intrygami :)
      Może Cię zainteresują :)

      Usuń
    2. Zapomniałam o obyczajówkach :))))

      Usuń
  13. Czytałam barwy miłości polecam
    Pozdrawiam
    Poklikasz u mnie będę wdzięczna
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z niecierpliwością czekam na 2 część tej serii :))

      Usuń
  14. dziękuje bo szukałam ostatnio czegoś w tym stylu :) na pewno skorzystam !

    http://nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wpis z propozycjami Nikoli będzie przydatny, pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania:)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że książki z moich propozycji się spodobają :)

      Usuń
  15. ,,Love, Rosie" to mój typ, uwielbiam tę książkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam ochotę na film :))

      Usuń
    2. Ja zarówno na film jak i na książkę, od czego zacząć?:)

      Usuń
    3. Oczywiście od książki <3

      Usuń
  16. Czytałam Love Rosie :D ja bym jeszcze dodała książki Nicholasa Sparksa i
    moją ulubioną książkę "Duma i uprzedzenie" z tym że nie jest to typowo romantyczna książka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie widziałam tylko film "Duma i...", ale książka już czeka na przeczytanie :))

      Usuń
  17. Oj nie ma Greya? :)
    Polecam Jodi Picoult

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tutaj i ja mogę się pochwalić i wykazać znajomością książek o tematyce miłości.
      Moją ulubioną książką jest właśnie ta autorstwa J.Picoult "Jak z obrazka".
      Sięgam po nią bardzo często, daje dużo do myślenia, odpręża i relaksuje...

      Usuń
    2. A ja jeszcze nie czytałam książek Pani Picoult, ale mam Jej "Głos serca" więc zapewne zacznę od tej powieści :)

      Usuń
    3. Ja z kolei nie czytałam GŁOSU SERCA :)

      Usuń
  18. Polecam serię Anny Ficner-Ogonowskiej "Krok do szczęścia" i kolejne części , przyjemnie się czyta, nie pretensjonalna, ja ostatnią część "Zgoda na szczęście" zabieram na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria nazywa się "Alibi na szczęście", a ostatnia część to "Szczęście w cichą noc" ;)

      Usuń
    2. :) Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z twórczością autorki.

      Usuń
  19. Ja uwielbiam serię "Zakręty losu" A. Lingas-Loniewskiej :)
    Kocham Ahaernową :D ale nie lubię tytułu "Love, Rosie", kiedyś jak nie było to takie znane nazywało się "Na końcu tęczy". Osobiście najbardziej lubię "Gdybyś mnie teraz zobaczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam pióro Ahern dlatego koniecznie "Gdybyś mnie teraz zobaczył" musi trafić w moje ręce ;)

      Usuń
  20. Nie czytałam żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka dni temu dostałam książkę "Ścieżki życia" E. Kowalskiej. W sumie dopiero zaczęłam czytać, ale powieść jest wciągająca. Opowiada o kobiecie, która mimo nieudanego małżeństwa i kompleksów chce być szczęśliwa. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ścieżki Życia bardzo fajna lektura, bardzo mi się podobała, wielowątkowa, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się, też skończyłam niedawno ścieżki życia i moim zdaniem super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia