poniedziałek, 13 lipca 2015

Najlepsze blogi. Ranking (1)

Witam Was bardzo gorąco. Z zamiarem stworzenia dla Was takiego wpisu nosiłam się już od dłuższego czasu. Dzisiaj przysiadłam i jest... ranking najchętniej czytanych przeze mnie blogów gotowy. 
Jest to dopiero część pierwsza- uznałam, że na blogu zamieszczę kilka takich wpisów, które będą pojawiały się cyklicznie raz w miesiącu. 
Mam nadzieję, że i Wam moje blogowe propozycje przypadną do gustu. Informuję, że wybór blogów jest szczery i nie reklamuję żadnej z poniżej przedstawionych przeze mnie stron. 
Jeżeli chcesz odwiedzić któryś z blogów wystarczy, że klikniesz na zdjęcia.

Pierwszy blog, którego odnalazłam w sieci stosunkowo niedawno to blog Sylwii. Dziewczyna tworzy naprawdę świetne stylizacje, potrafi bawić się modą i bardzo dobrze jej to wychodzi. Większość ubrań, które prezentuje na swoim blogu jest w moim stylu, dlatego też często zdarza mi się coś podpatrzeć:)
Na blog Ani zaglądam regularnie. To w dużej mierze dzięki jej poradom nauczyłam się dbać o porządek 
i poznałam wiele sztuczek pielęgnowania otoczenia, w którym żyję i w którym się otaczam. Ania jest autorem postów o tematyce, która bardzo mnie interesuje. Mowa o organizacji. Na jej blogu odnajdziesz wpisy 
o oszczędzaniu i kontrolowaniu budżetu. Przekonasz się jakie korzyści płyną z systematyczności 
i planowania przyszłych zdarzeń. 

Znacie Sylwię i Anię? 
Jakie są Wasze blogowe propozycje? 
Zapraszam na kolejny tego typu wpis już za miesiąc :*

52 komentarze:

  1. Znam ten drugi, naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Sylwii jest równie ciekawy, co prawda tematyka inna ale warto zajrzeć :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Obrona w środę, miałam nie zamieszczać wpisów do tego czasu, ale musiałam się czymś zająć bo oszaleję :)))

      Usuń
    2. trzymam kciuki! ja jutro składam na mgr :)

      Usuń
    3. Gdzie wybierasz się na studia magisterskie?
      Ja właśnie utworzyłam konto na UAM w Poznaniu i nie mogę się doczekać kiedy rozpocznę tam studiowanie, licencjat robię w Łodzi tak więc od października wszystko będzie takie nowe i takie nieznane :)))

      Usuń
  3. Nie znam, żadnego z nich, ale drugi z chęcią odwiedzę.
    Generalnie nie śledzę blogów modowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi o tematyce modowej nie są również moją ulubioną lekturą, ten jednak różni się od pozostałych :)
      Poza tym, dziewczyna, która jest autorką EXALITY.PL wzbudza zaufanie i swoim uśmiechem zachęca do odwiedzania jej blogu częściej.

      Usuń
  4. nie znam żadnej z dziewczyn :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie odwiedzić blogi Ani i Sylwii :)
      Dziękuję i również samych pozytywnych wrażeń :*

      Usuń
  5. Nie znam dziewczyn ale na dniach przyjrzę się obydwóm blogom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie znam żadnego z podanych blogów. Zmykam to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bloga Ani, jest fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety żadnego nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to nadrobić, blogi są naprawdę warto poznania :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Czekam na opinię Karolinko, jestem ciekawa czy blogi przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Znam pierwszy blog ;) Miło znaleźć się w takich wybrańcach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Natalko, ja również chciałabym zostać kiedyś tak wyróżniona :))

      Usuń
  11. Lubie te blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Anonimie, mamy podobny gust ;-)

      Usuń
  12. lubię poznawać nowe blogi, więc ten post bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spodobał Ci się mój wpis to zapraszam za miesiąc na kolejny tego typu :*:)

      Usuń
  13. Nie znam tych blogów, chętnie na nie zajrzę. Trzymam kciuki za obronę! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, bardzo dziękuję za takie wyróżnienie! :)) To bardzo miłe! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Również pozdrawiam bardzo cieplutko :))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć na blogi dziewczyn i poznać je bliżej, bo strony przez nie prowadzone są naprawdę rewelacyjne :)

      Usuń
  16. jedynie blog Sylwii kojarzę i czasami nawet tam bywam :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego niż zaprosić Cię na blog Ani :)

      Usuń
  17. Anię znam, kiedyś byłam na jej blogu i bardzo pozytywnie ją odbieram a do Sylwi właśnie wchodzę zobaczyć co i jak :)
    6czerwca - blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znalam wczesniej, ale chetnie odwiedze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do niebałaganki co jakiś czas zaglądam i naprawdę lubię jej bloga :) ale pierwszego nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana drugi blog jest typowo modowy, dziewczyna tworzy naprawdę świetne stylizacje :)

      Usuń
  20. Niebałaganka mnie zainteresowała ;)

    Moimi nr 1 jest Agu Blog, Kosmetasia i Lakierowe wywiadówki - uwielbiam je ;) No i oczywiście zielone-serduszko, ale skubana coś nie chce pisać :P

    Dziękuję Ci, że odwiedziłaś mojego bloga, zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeden z blogów znam jestem tam częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego ale chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam żadnego ale chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam żadnego ale chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do tej pory nie znałam ale stylizacje widzę na prawdę fajne więc chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam ani jednej ani drugiej, ale chętnie wpadnę ma ich blogi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia