piątek, 31 lipca 2015

Niszcz pryszcz, krem na noc z naparu wierzby i krwawnika od firmy- kosmetyki DLA

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na recenzję kremu wyprodukowanego na bazie naturalnych naparów z ziół. Kremu na noc, którego miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy KOSMETYKI DLA. Oczywiście fakt, że produkt otrzymałam nie wpłynął nijak na moją ocenę, która jest w pełni rzetelna. 

Na początek zapoznaj się z tym, co pisze producent:
Usuwa to co zbędne, a dostarcza tego co niezbędne.
Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową.
Każdej nocy podczas snu:
-krem reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników
-hamuje rozwój bakterii
-zapewnia odbudowanie naturalnej bariery hydrolipidowej
-pobudza odnowę komórkową-pozostawia skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.

A teraz przeczytaj moją opinię:
Krem znajduje się w 30ml plastikowym, białym pojemniczku z pompką. Opakowanie nie pozwala nam "podejrzeć" ile jeszcze produktu mamy w środku. Pompeczka wykonana jest bardzo precyzyjnie i dozuje odpowiednią ilość kremu, który sam w sobie jest dość gęsty. Konsystencja jednak nie stanowi żadnego problemu z aplikacją, która przebiega bardzo przyjemnie. Krem nie jest tłusty, szybko się wchłania, nie roluje się i nie pozostawia białych smug. Jest to krem na noc tak więc nie rozwodzę się nad tym czy produkt nadaje się pod makijaż, ale domyślam się, że byłby odpowiedni. Na zdjęciu poniżej znajduje się krem przed i po rozsmarowaniu. 
Dzisiaj minęły trzy tygodnie od kiedy pierwszy raz posmarowałam twarz kremem. 
Produkt oczarował mnie już po kilku dniach używanie. Buzia stała się bardziej wygładzona (kora wierzby zawiera naturalne pochodne kawsu salicylowego), zaskórniki zaczęły pojawiać się rzadziej, a kiedy już tak się stało to znikały szybciej niż dotychczas (krwawnik, alantoina). Ogólnie stan mojej cery poprawił się. Szczególnie jest to zauważalne na policzkach. Teraz nie straszne jest mi przemywanie twarzy tonikami z alkoholem- nocą naskórek regeneruje się, produkt uspokaja podrażnioną cerę i sprawia, że rano jest bardziej promienna. Zauważyłam również, że od kilku dni po pomalowaniu twarzy podkładem brzydko szpecących skórek jest o wiele mniej co oznacza, że krem również ma właściwości nawilżające. 

Skład kremu prezentuje się następująco:
Infusion of Achillea Millefolium, Decoctum Salix Alba Bark, Cetearyl Alcohol, Borago Officinalis Seed Oil, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Simmondsia Chinensis Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Ceteareth-18, Butyrospermum Parkii Butter, Allantoin, Panthenol, Lactic Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citronelool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool.

Świeży odwar z wierzby – naturalne źródło salicylanów, które regulują proces złuszczania naskórka i ułatwiają dynamiczne wnikanie substancji aktywnych, odpowiedzialnych za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia.
Świeży napar z krwawnika - naturalne źródło azulenu, choliny, soli mineralnych głównie cynku – ma działanie przeciwzapalne, gojące oraz wybielające.
AHA – reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników, wspomaga wybielanie śladów potrądzikowych
Olej jojoba - lekki, nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nie zatyka porów. Wzmacnia struktury cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry
Olej z ogórecznika – naturalne źródło kwasu gamma-linolenowego, którego brak powoduje zaburzenie procesu rogowacenia naskórka. Nie zatyka porów.
D-pantenol, alantoina- zmniejszają stan zapalny, przyspieszają gojenie podrażnionych części skóry.
Znacie firmę DLA i jej naturalne kosmetyki? Czy któraś z Was miała przyjemność testować produkty pani Marty Remplewicz i pani Zofii Marciniak? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji cery na noc? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

31 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :) Nie miałam okazji jeszcze testować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto napisać w sprawie nawiązania współpracy? :-)

      Usuń
    2. Szkoda ze nie jestem blogerka...

      Usuń
    3. Drogi Anonimie, blogowanie to nie tylko otrzymywanie produktów do testów, to nieustanne dążenie do rozwoju bloga, pielęgnowanie go i podążanie za trendami w modzie, kosmetyce i każdej innej dziedzinie.
      To niezły "czasopochłaniać" :))

      Usuń
  2. krem zupełnie nie do mojej skóry, a o marce nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma DLA w swoim asortymencie ma produkty dla różnych typów cery tak więc warto zajrzeć na stronę :))

      Usuń
  3. Firmę znam niestety tylko wirtualnie, ale bardzo bym chciała je poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety produktów nie można kupić stacjonarnie z tego co się orientuję :(

      Usuń
  4. Firmę znam tylko z blogów i wiem, że mają fajne produkty w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta nazwa :) prosta i jasna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niszcz pryszcz i wszystko jasne! :)

      Usuń
  6. Krem wydaje się być spoko, mogłabym spróbować posmarować nim twarz :)
    Nigdy wcześniej nie słyszałam ani o nim ani o firmie
    Przydatny pościk
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post jest przydatny, to miłe :)
      Pozdrawiam i już zaglądam na Twojego bloga :)

      Usuń
  7. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nic nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, muszę go kupić córce;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, to naprawdę porządny produkt bez zbędnej chemii :)

      Usuń
  9. pierwszy raz słyszę :)

    Pozdrawiam i cudownego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anru może warto poznać się z nim bliżej?:)
      Pozdrawiam i również samych pozytywnych dni:)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) ja na szczęście jestem typem osob, które nie borykają sie z problemem trądzikowym. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Kochana, że kremik sprawdza się również u osób z wrażliwym typem cery, kilka używała go moja koleżanka, która jest atopowcem i kremik nie zrobił jej żadnej krzywdy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Pierwszy raz ,... ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Rudy Kociaku, zapraszam na mój blog częściej :))

      Usuń
  12. Fajny blog! :) obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba, już zaglądam do Ciebie :))

      Usuń
  13. swego czasu kusił mnie ten produkt, właśnie mi o nim przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post :)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świeny post , bardzo przydatny i przynajmniej szczera opinia :)
    obserwujemy ? ja juz zaczełam :) zapraszam do siebie :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia