czwartek, 6 sierpnia 2015

10 książek obyczajowych z nutką tajemnicy w tle

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na kolejny 'kulturalny' wpis, który powstał dzięki Autorce bloga Żyć nadal z pasją. Nikola przygotowała dla mnie i dla Was spis najlepszych jej zdaniem książek obyczajowych, które niekoniecznie są słodkimi, lekkimi opowieściami. Lektury, jak twierdzi do znanych nie należą mimo to warto sięgnąć po nie po to, aby poczuć dreszczyk tajemnicy. 

1.  Szept wiatru- Elizabeth Haran
2.  Kolekcjonerka perfum- Kathleen Tessaro
3.  Butik na Astor Place- Stephanie Lehmann 
4.  Razem będzie lepiej- Jojo Moyes
5.  Marcowe fiołki- Sarah Jio
6.  Ciemna strona miłości- Monika A. Oleksa
7.  Dziewczyna z porcelany- Agnieszka Olejnik
8.  Płaczący chłopiec- Agnieszka Bednarska
9.  Obietnica Łucji- Dorota Gąsiorowska
10. Ta druga- Karolina Wilczyńska

Jeżeli podobają Wam się tego typu wpisy zachęcam do zapoznania się z Kulturalnymi propozycjami. Znajdziecie tam filmowe, książkowe i muzyczne propozycje, które być może i Wam przypadną do gustu. 
Jestem bardzo ciekawa czy znacie zaproponowane przez Nikolę książki obyczajowe? Jakie są Wasze ulubione lektury? Czytacie 'obyczajówkę'?
Pozdrawiam i zachęcam do aktywności w komentarzach.

28 komentarzy:

  1. Ja wolę innego typu książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie? Chętnie dowiem się co czytają moje czytelniczki :)))

      Usuń
  2. Żadnej z nich jeszcze nie czytałam.. Szkoooda :( Ale najpierw muszę się zmierzyć z moimi 33 książkami na stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Rozumiem Cię doskonale, u mnie jest podobnie ; a mój stosik cały czas się powiększa :))

      Usuń
    2. Ja ze względu na remont zwróciłam do biblioteki wszystkie wypożyczone książki, zostały mi jedynie te w wersji elektronicznej i to nimi się teraz zajmuję :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto je przeczytać :) Szczerze polecam :)

      Usuń
    2. Natalko słuchaj się Nikoli, ona ma nosa do książek :):*

      Usuń
  4. Nie znam chyba żadnej. Ja bardzo lubię kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam żadnej, ja lubię klasykę i stare romansidła typu Duma i uprzedzenie i lubię twórczość Zafona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na półce "Dumę i uprzedzenie" i "Cień wiatru" - muszę wreszcie je przeczytać :))

      Usuń
  6. Żadna jeszcze nie wpadła mi w ręce, ale dodaję Tego posta do zakładek i będę sukcesywnie czytać- jestem aktualnie w książkowym szale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i mam nadzieje, że Ci się spodoba te 10 książek z moich propozycji :)) Miłej lektury :)

      Usuń
  7. I to jest idealna lista książek dla mnie :) uwielbiam książki z tajemnicą więc po prostu jestem w raju :D ale niestety jeszcze z żadną z tych książek nie miałam styczności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nadal i tak jestem 100% wierna swoim kryminałom :D Dla mnie są one nie do przebicia :D

      Usuń
    2. Dzisiaj pojawiły się kryminały :)) Zapraszamy :)

      Usuń
  8. Nie znałam tych propozycji, uwielbiam książki fantasy :D pytałaś kiedyś o pomadkę, miałam na ustach szminke Golden rose velvet matt w odcieniu 01 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie przepadam za fantasy :)

      Usuń
    2. Dziękuję Emmanuelle, skuszę się na tą pomadkę przy najbliższej wizycie w galerii :)

      Usuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, ale pewnie kiedyś na jakąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia