niedziela, 23 sierpnia 2015

Inspiracje - o pastelowej spódnicy o długości maxi, imponującej fryzurze "na luzie" i o pasiastych stylizacjach.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na pierwszy wpis z cyklu Inspiracje.
Chciałabym, aby takie posty pojawiały się systematycznie na moim blogu i były zbiorem najbardziej inspirujących zdjęć z sieci, przedstawiających stylizacje, makijaże, fryzury i wszystko to, 

co kobiety lubią najbardziej. Jeśli zamieszczacie na swoich blogach takie wpisy to bardzo proszę o linki 
w komentarzach- odwiedzę Was na pewno :)

1,2
1. Za pastelowymi stylizacjami nigdy nie przepadałam. Podobają mi się one jedynie u kogoś- ja nie czuję się dobrze w tym kolorze. Długa, zwiewna spódnica ze zdjęcia tak bardzo przykuła moją uwagę, że dopisałam ją do mojej zakupowej listy. Zestawienie z szarym T-shirtem wygląda zniewalająco. Szkoda tylko, że lato dobiega już końca...
2. Fryzura ze zdjęcia nr 2 to jedno z najpiękniejszych upięć jakie kiedykolwiek widziałam. Jest bałagan, jest warkocz, jest świetnie :-) Niestety nie jestem posiadaczką gęstych włosów i nie jestem pewna, czy udałoby mi się coś takiego wyczarować na mojej głowie. Mimo to będę próbowała.


Paski to wzór, który dominuje w mojej szafie już od dłuższego czasu. Uwielbiam T-shirty, sweterki czy koszule w pasiaste wzory. Idealne połączenie to biel z granatem lub czernią. W takim marynarskim akcencie czuję się najlepiej. Ostatnio stałam się posiadaczką ślicznej bluzeczki i sukienki w paski, planuję jeszcze zakup grubego wełnianego swetra. Możecie polecić mi jakieś sklepy on-line? :)

54 komentarze:

  1. cudne stylizacje :3 masz gust :)
    zapraszam http://othercolorsoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cieszę się, że tak uważasz :)

      Usuń
  2. ja rowniez bardzo lubie paski szczegolnie rozowobiale :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam- pastelowe kolorki nie są dla mnie więc chyba niezbyt dobrze czułabym się w takim paskowym zestawieniu:)

      Usuń
  3. Jak miło na Twoim blogu! Inspiracje są świetne! Będę tu zaglądała. Dodaję! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo miło mi to słyszeć, zapraszam w takim razie na kolejne wpisy :)

      Usuń
  4. Też nie przepadam za pastelami, ale ostatnio zdecydowała się kupić pastelową spódniczkę i jestem z niej bardzo zadowolona! W mojej szafie króluje czarny, biały i szary :)

    Obserwuję i liczę, że się odwdzięczysz, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei niezbyt lubię się z białym, mam problem z założeniem nawet białej koszuli :))
      Dziękuję za obserwację :*

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja z długą różową spódnicą jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, zestawienie pierwsza klasa :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To taki uniwersalny wzór pasujący do wielu stylizacji :)

      Usuń
  7. Świetne stylizacje!
    Mój Blog – klik!
    Może obs-obs? Jeśli chcesz zacznij i daj znać u mnie w komentarzu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacje przypadły Ci do gustu, już zaglądam na Twojego bloga :)

      Usuń
  8. cuuuuuudne! kocham takie styllizacje!
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozostawiony link, już do Ciebie lecę :)

      Usuń
  9. Również uwielbiam paski! A ta fryzurka naprawdę jest boska. Pokombinuję w domku :) Naklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trzymam kciuki żeby fryzurka Ci się udała, podeślij zdjęcia ;)

      Usuń
  10. Świetna jest ta pierwsza stylizacja :) fryzura też piękna ale niestety nie na moje włosy :) też mam pełno ubrań w paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednym słowem postem trafiłam w Twoje upodobania :)

      Usuń
  11. Fajne inspiracje. Szczególnie spódnica maxi przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również się spodobała :)
      Nosisz maxi?:)

      Usuń
  12. Fryzurka na pierwszej fotce jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz Renatko próbowała stworzyć na swojej głowie takie cudeńko?:)

      Usuń
  13. podoba mi się upięcie na 1 zdjęciu :) uwielbiam pastele i paski :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli można powiedzieć, że trafiłam w Twój gust- dziękuję za obserwację, mam nadzieję, że na moim blogu odnajdziesz wiele interesujących Cię tematów :)

      Usuń
  14. Boskie stylizacje :) Uwielbiam paski! Mówią wszyscy, że poszerzają, ale ja wiem, że też spłaszczają ;)

    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O spłaszczających efektach pasków nigdy nie słyszałam :))

      Usuń
  15. Inspirujące zdjęcia :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspirujące zdjęcia :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirujące zdjęcia :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fryzura ze zdjęcia nr 2 bardzo mi się podoba :)
    Mam długie, gęste włosy - ale niestety nie umiem się tak uczesać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura z pozoru łatwa do wykonanie do najprostszych nie należy :)

      Usuń
  20. Fryzura z 2 zdjęcia faktycznie cudna, ale na moich cieniznach by nie wyszła ;). Ostatnio też pokochałam paski, ale zbyt dużo ich jeszcze nie posiadam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem posiadaczką cienkich włosów i mój kłosik jest taki cieniusieńki, że szok :))

      Usuń
  21. Ta fryzura z 2 zdjęcia, boska *.*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pastelowe kolory są piękne...
    Ja za paskami nie przepadam - nawet nic w nie nie mam bo jakoś no nie wiem do mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że pasiasty wzór pasuje idealnie do każdej figury- wszystko zależy od grubości pasków :)

      Usuń
  23. Zwykle nie lubię postów z serii "inspiracji", bo autorzy po prostu kopują zdjęcia z internetu. Ale bardzo mi się spodobały twoje komentarze do zdjęć :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post przypadł Ci do gustu, ja lubię INTERNETOWE INSPIRACJE prezentowane na blogach innych dziewczyn :)
      Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Uwielbiam spódnice maksi, ale niestety do mojej figury zupełnie nie pasują...może jak schudnę?

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne inspirację <3 Napisałaś :W łaśnie jestem w trakcie tworzenia wpisu o moim spersonalizowanym kalendarzu, tak sobie pomyślałam, że mogłabym pomóc stworzyć Ci wersję do druku , chętnie skorzystam i czekam najnowszy post by sie dowiedzieć co masz na mysli <3 <3 <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ , bardzo chcę cie zaobserwować , ale nie wiem gdzie to mam zrobicna twoim blogu , bo nie chcę mi sie pokazac obserwuję, bede wdzięczna kiedy napiszesz mi jak mam to zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie opcja obserwacji jest po prawej stronie, spróbuj jeszcze raz wejść na mojego bloga- może jedynie chwilowo nie była widoczna na opcja?:)
      Post już jest także zapraszam :))

      Usuń
  26. Może się włączy zawsze jest nadzieja , ale to nie tylko na twoim blogu mi sie robi tylko na niektórych także <3 i przyjmuję pomoc o stworzeniu kalendarza do druku <3 <3 .<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Już myślałam, ze to Ty i miałam się dopytywać o fryzurę z drugiego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia