niedziela, 27 września 2015

Poznaj najnowszy katalog ORIFLAME nr 14-2015 (29/09-19/10)

Witam Was bardzo cieplutko. Bardzo często odwiedzacie mojego bloga poszukując informacji o katalogu Oriflame oraz o poszczególnych produktach tej firmy.
W związku z tym przygotowałam dla Was dzisiaj wpis, w którym opisałam nowości katalogowe oraz wymieniłam kosmetyki i promocje, na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę. 

Okres obowiązywania katalogu 14-2015 trwa od 29-ego września do 19-ego października. 

Na okładce widnieją premierowe perfumy Giordani Gold Essenza (31816). Elegancki flakonik kryje w sobie 50ml kwiatowo-drzewnego aromatu. Kompozycja kalabryjskiej bergamotki, kwiatu pomarańczy     i toskańskiego drewna to opcja dla odważnych kobiet ceniących sobie elegancję i luksus. 

Wertując następne strony katalogu w dalszym ciągu zapoznajemy się z bogatym asortymentem marki Giordani Gold. Złota kopertówka (28612) ozdobiona cekinami, klasyczne kolczyki- wkręty (28861) i regulowana bransoletka (28860) to kolejne nowości, które mogą dopełnić nie jedną stylizację i nadać casualowemu lookowi elegancji. 

Na stronach 14 i 15 moją uwagę przykuły dwie gorące oferty w cenie 19.90 każda. Zapachowy zestaw dla niej lub dla niego to idealny pomysł na prezent. Wersja damska to dezodorant (24170) i krem do ciała (24172) Giordani gold, dla mężczyzny natomiast Oriflame przygotowało balsam po goleniu (30352) i antyperspiracyjny dezodorant w sprayu (31698) Eclat homme

Jak wiecie- promocje to moja specjalność. W związku z tym nie mogłam przeoczyć oferty ze strony 48 i 49. Przy zakupie kremu na dzień Optimals Oxygen Boost (25196) gratis otrzymasz krem na noc (25197) z tej samej serii, a także krem pod oczy Optimals seeing is believing (25264). Za cały zestaw składający się z tych trzech produktów zapłacisz jedynie 34.90, myślę, że warto. Kosmetyki przeznaczone są dla cery normalnej i mieszanej w każdym wieku. 


Na stronach 52 i 53 wyprzedaż! Katalogowe bestsellery 60% taniej. Osobiście mogę polecić Wam preparat przeciw wypryskom z olejkiem z drzewa herbacianego Love Nature (30156). Mam i bardzo sobie chwalę- produkt niewiarygodnie szybko wysusza wypryski, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy dzięki czemu działa bardzo dyskretnie. W atrakcyjnej cenie możecie nabyć również krem do twarzy i ciała Essentials (24138), olejek do twarzy Love Nature z dziką różą (30164), krem do ciała Silk Beauty (31279), ujędrniający krem pod oczy Royal Velvet (22815), a także bibułki matujące do twarzy Oxygen Boost (27670).


Odżywka w żelu do rzęs i brwi the ONE (31490), którą znajdziecie na stronie 63 pojawiła się w katalogu dopiero po raz drugi. Podczas debitu zrobiła niezłą furorę wśród moich klientek. Dwustronny aplikator zapewnia łatwą aplikację. Krótkim włosiem aplikujemy preparat na brwi, natomiast dłuższym, rzadkim na rzęsy. Stosujemy dwa razy dziennie- rano i wieczorem. Bogata w witaminy formuła z kompleksem Lash revive zawierającym biotynę i pantenol ma za zadanie zregenerować rzęsy i brwi, nadać im blasku i zdrowego wyglądu. 


Osoby, które nie wyobrażają sobie makijażu bez dobrego korektora koniecznie powinny zwrócić uwagę na promocję ze strony 67. Przy zakupie podkładu the ONE Matte Velvet SPF 20, korektor the ONE EverLasting otrzymacie gratis. Bogata gama kolorystyczna zarówno fluidu jak i korektora sprawia, że dobierzecie odcień idealny do swojej cery. 

Ostatnią już ofertą, o której warto wspomnieć jest możliwość zakupienia zestawu ze strony 147 Swedish Spa. Trzystopniową kurację możemy zdobyć za 24.90 tylko wtedy, kiedy zrealizujemy zamówienie za minimum 69.00. Maseczka oczyszczająca (20372) z bogatą w minerały glinką usuwa zanieczyszczenia, serum przywracające równowagę skóry (20373) zmiękcza i chroni, natomiast natomiast krem regenerujący (23735) o podwójnym działaniu sprawia, że cera staje się promienna.

Wszystkie zdjęcia poszczególnych stron z katalogu pobrane zostały z oficjalnej strony ORIFLAME.

Zastanawiasz się czy warto zostać konsultantką? 


Któraś z ofert przypadła Wam do gustu? Podoba Wam się taki wpis? Chciałybyście, żeby takie posty pojawiały się zawsze kilka dni przed obowiązywaniem katalogu? Zapraszam do aktywności w komentarzach.

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz - mi najbardziej wpadły w oko nowe perfumy, niestety mam zapas i nie mogę sobie na nie pozwolić :)

      Usuń
  2. Ja lubię korektor z olejkiem z drzewa herbacianego ale ostatnio nie mam gdzie kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz konsultantek w swojej okolicy? Przyznam szczerze, że korektora (pomimo jego popularności i zachwytów) jeszcze nie miałam przyjemności testować :) Mam wrażenie, że podkreśla on suche skórki

      Usuń
  3. nigdy nic tam nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj a to dlaczego? Nie lubisz sprzedaży katalogowej czy brak konsultantek w Twojej okolicy? :)

      Usuń
    2. nie kusi mnie jakoś.. jak już to wybieram Avon :)

      Usuń
    3. Ja również chętnie zamawiam u konkurencji- nie mam uprzedzeń ani oporów :)

      Usuń
  4. Lata nie zamawiałam nic z Oriflame. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieki nic nie zamawiałam z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenko obecnie w katalogu tyyyle promocji, że żal czegoś nie kupić :)

      Usuń
  6. Zaciekawiła mnie ta odżywka do rzęs oraz zestaw swedish spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może warto zdecydować się na małe zakupki ?:)

      Usuń
  7. O poproszę o takie wpisy co trzy tygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić, cieszę się, że wpis Wam się spodobał :)

      Usuń
  8. Dawno już nic nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako konsultantka zamawiam regularnie, również dla siebie :)

      Usuń
  9. Może zajrzę. Jestem właśnie po wypłacie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam do ust z filtrem 8 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta odżywka w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto zastanowić się nad małymi zakupami :)))

      Usuń
  12. Moja mama często zamawia kosmetyki z tej firmy i bardzo je lubi :D Najbardziej zaciekawiły mnie perfumy, moje już się kończą a wprost uwielbiam kwiatowe zapachy! Kusi mnie również odżywka do rzęs i brwi bo takiego produktu szukam już od dawna!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę coś zamówić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Nie wysyłam produktów pocztą, ponieważ mi się to nie opłaca:)

      Usuń
    2. Pracuję nad możliwością zamawiania online. Mogę również zaproponować Ci możliwość kupowania taniej. Jeśli Jesteś zainteresowany/na czekam na kontakt :)

      Usuń
  14. Zostałaś nominowana do LBA, szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, zajrzę jak tylko znajdę chwilkę wolnego czasu :)!

      Usuń
  15. Chyba z 8 lat nie oglądałam katalogu Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Masz możliwość kupienia ich taniej, jeżeli Jesteś zainteresowana proszę o kontakt mailowy (adres e-mail w zakładce KONTAKT)

      Usuń
  17. W Uk w cchwili obecnej mam dostep tylko do katalogów Avon...
    Tesknię za Oriflame...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz możliwości zamówienia? Jeśli chcesz mogłabym wysłać Ci przesyłkę, ale nie wiem ile wyniosły by koszty wysyłki? Ciekawe jak by to wyglądało gdybyś chciała zostać tam konsultantką, zorientować się?:)

      Usuń
  18. Swietny wpis ;) w koncu moglam zobaczyc co nowego w katalogu,bedac za granica jest to znacznie utrudnione. Sama jestem konsultantka i juz nie moge sie doczekac kiedy zloze w koncu zamowienie. ESSENZA zapowiada sie bardzo ciekawie jako,ze jest pierwsza perfuma w Oriflame ;)
    Dobrze ze trafilam na Twojego bloga, bede tu czesciej zagladac :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia