wtorek, 13 października 2015

DELIA cosmetics, intensywna kuracja przeciwzmarszczkowa i rewitalizująca. 100% serum do twarzy, szyi i dekoltu.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na wpis poświęcony serum do twarzy, szyi i dekoltu od firmy DELIA cosmetics. Intensywna kuracja przeciwzmarszczkowa i rewitalizująca to skoncentrowany preparat stworzony z myślą o intensywnej pielęgnacji cery dojrzałej i zmęczonej
Pomimo tego, że produkt przeznaczony jest dla kobiet, na twarzy, których pojawiły się zmarszczki ja kupiłam go dla siebie i jestem z niego bardzo zadowolona. Skład produktu, bo o nim warto wspomnieć na samym początku jest naprawdę rewelacyjny i właśnie to on przekonał mnie do zakupu. 

składniki/ingredients: Glycine soja oil, isododecane, dicaprylyl ether, vitis vinifera seed oil, ethylhexyl cocoate, pentaerythrityl tetraisostearate, gossypium herbaceum seed oil, isostearyl isostearate, helianthus annuus seed oil, zea mays oil, sesamum indicum seed oil, macadamia integrifolia seed oil, olea europaea fruit oil, tocopheryl acetate, parfum, ubiquinone, retinyl palmitate 

Dokładną analizę pozostawiam znawcom, ponieważ nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Od siebie powiem jedynie tyle, że serum bogate jest w olejki i witaminy. Producent informuje nas o tym, że odżywcza formuła wspiera procesy rewitalizacji i odnowy i rzeczywiście muszę się z tym zgodzić. Serum widocznie odżywia skórę, sprawia, że staje się ona bardziej promienna i gładka. 
Jest to produkt uniwersalny i pomimo swoich maleńkich gabarytów może naprawdę wiele. Pisząc "uniwersalny" mam na myśli to, że służy mi on nie tylko jako serum. Jest on doskonały do masażu, po którym moja buzia jest dogłębnie nawilżona i taka mięciutka. Zdarza mi się smarować nim również skórki wokół paznokci i wcierać w końcówki włosów. Niestety bardzo łatwo z nim przesadzić- zarówno aplikując go na twarz jak i na włosy. 

Producent zaleca nakładać preparat na oczyszczoną skórę. Delikatnie i równomiernie rozprowadzić kilka kropli na całej powierzchni twarzy, szyi i dekoltu. Poczekać do całkowitego wchłonięcia
Jako serum używam go raz w tygodniu, zaraz po wykonaniu peelingu. 
W przypadku częstszego stosowania na mojej buzi pojawiało się zbyt wiele niemiłych niespodzianek. Zgodnie z zaleceniami stosuję na noc. W skórki wokół paznokci wcieram sporadycznie. Na końcówki nakładam mieszając go (tylko odrobinkę!) z jedwabiem w płynie od firmy Green pharmacy. 
Jest jeszcze jedno takie zastosowanie, o którym muszę wspomnieć- to serum to świetny preparat do ust.
Aby moje wargi nabrały pożądanego koloru i "objętości" (z natury niestety dość wąskie) kilka godzin przed wyjściem wykonuję masaż miękką szczoteczką do zębów. Następnie wklepując serum funduję im mały witaminowo-odżywczy koktajl. Po takim triku moje usta są bardziej ponętne i nieziemsko nawilżone. 


Serum zamknięte jest w szklanej przezroczystej buteleczce z pipetką. Niestety produkt jest bardzo rzadki i pipetka średnio radzi sobie z aplikacją. Serum wylatuje z pipetki zanim dotrze z buteleczki do mojej buzi. Zapach przypadł mi do gustu, delikatny, przyjemny. Jest to taka pomarańczowo złota ciecz, typowo olejowa. Dość dobrze się wchłania nie tłuszcząc przy tym włosów opadających na twarz. 
Ja swoje serum kupiłam na promocji w Biedronce w cenie 9.90. Będąc dziś w drogerii widziałam je za 19.90. Uważam, że nawet cena standardowa nie jest wysoka w stosunku do jakości. Produkt jest wydajny i wystarczy naprawdę odrobinka, aby poczuć i zauważyć efekty na swojej skórze. 

Znacie serum od firmy DELIA cosmetics? Używacie kosmetyki przeciwzmarszczkowe pomimo braku zmarszczek? Zachęcam do aktywności w komentarzach. 

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już się niestety kończy, kupię ponownie, ale teraz chcę wypróbować serum z Bioliq :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No niestety, ale dla mnie aplikacja raz w tygodniu w zupełności wystarczy, aby nawilżyć skórę :)

      Usuń
  3. ja ostatnio postawiłam na olejki z Kniepp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia?:) Mogłabyś mi jakiś polecić?

      Usuń
  4. Używam kosmetyki przeciwzmarszczkowe albowiem zmarszczki już niestety mam i wolałabym ten proces z lekka spowolnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zmarszczki pojawiają się bardzo szybko i czuję, że ten problem niedługo dotknie i mnie, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawe czy znajdę je jeszcze w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie jestem pewna, ja kupiłam to serum dawno, dawno :(

      Usuń
  6. Delia fajna firma, jestem jeszcze za młoda by używać.
    PS. Nie powinno używa takich kosmetyków gdy nie ma się zmarszczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się w niego zaopatrzyć, szczególnie gdy jest w promocyjnej cenie :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam wcześniej. Może się zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego serum i chyba raczej nie poznam ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie na razie nie interesują produkty przeciwzmarszczkowe, ponieważ jeszcze ich nie mam ;). Boję się, że to mogłoby mi przyspieszyć proces starzenia :P Ale super, że się u Ciebie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam, że delikatne produkty przeciwzmarszczkowe nie powinny zrobić krzywdy, a zawarte w nich składniki mogą jedynie poprawić kondycję naszej skóry i ją odżywić, ale oczywiście jest to moje zdanie i nie jest ono potwierdzone klinicznie hihi :D

      Usuń
  11. Mam i czeka u mnie na otwarcie:)

    P.S. Powoli działam w tym kierunku:) W każdym razie będę miała Twoją propozycję na uwadze.

    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zainteresowana obserwacją :)
    Ja obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zainteresowana obserwacją :)
    Ja obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami jakieś produkty przeciwzmarszczkowe używam, a tego serum akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiasz na kremy czy inne przeciwzmarszczkowe kosmetyki?:)

      Usuń
  16. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia