wtorek, 6 października 2015

RADICAL MED Szampon hipoalergiczny z aktywnym kompleksem łagodząco-nawilżającym Pro-Skin balance

klik
Witam Was bardzo cieplutko. Kolejnym produktem, którego otrzymałam w ramach współpracy z firmą Ideepharm jest hipoalergiczny szampon Radical Med. Producent zapewnia nas że jest to dermatologiczny, bardzo łagodny szampon przeznaczony dla najbardziej wrażliwej skóry głowy i z tym się zgadzam. Myję nim włosy od dłuższego czasu i nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków. Szampon przetestowałam na swojej skórze oraz na skórze mojej mamy, której akurat przytrafił się niemały kłopot. Otóż, farbując włosy szamponem koloryzującym w pakiecie dostała ona wysyp małych, swędzących krostek- ale o tym potem. 
Zacznę od tego, że produkt zamknięty jest w 300ml butelce z białego, nieprzezroczystego tworzywa, przez które niestety nie podejrzymy zużycia. Szampon dość dobrze się pieni i nie powoduje plątaniny na włosach. Oczywiście po umyciu stosuję odżywkę w celu ułatwienia rozczesania, ale nawet jeśli tego nie zrobię to nie ma tragedii. Pachnie bardzo delikatnie, nie jest to "męczący" zapach, który pozostaje na włosach po umyciu. Konsystencja jest dość gęsta, nie rozlewa się w dłoni, nie przecieka przez palce. 
Nie należę do osób z podrażnioną skórą głowy, a testuję naprawdę sporo produktów mniej lub bardziej drażniących, nie mam problemów łuszczycowych ani egzemy, więc nie mogę wypowiedzieć się czy produkt działa łagodząco i wspomagająco na procesy regenerujące skóry. Tutaj ufam mojej mamie, która zapewnia, że szampon spełnia swoją rolę. Uporczywe krostki, o których wcześniej wspominałam zniknęły już po kilku myciach, produkt zniwelował podrażnienia, a także zmniejszył uczucie swędzenia już po pierwszym użyciu. Mama jest zadowolona, a ja? Ja również bardzo polubiłam ten szampon ze względu na bogaty skład, który prezentuje się następująco: 

Składniki/Ingradients: aqua, sodium lauroyl sarcosinate, cocamidopropyl betaine, sodium cocoamphoacetate, urea, PEG-18 glyceryl oleate/cocoate, coco glucoside, glyceryl oleate, polyquaternium-7, lactic acid, aloe barbadensis leaf juice, panthenol, hydrolyzed silk, allantoin, polysorbate 20, PEG-20 glyceryl laurate, tocopherol, linoleic acid, retinyl palmitate, potassium sorbate, sodium benzoate, disodium EDTA. 

Analizę pozostawiam znawcom, ponieważ nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Podzielę się jedynie z Wami kilkoma moimi uwagami, które rzuciły mi się w oczy. Tradycyjny SLS został tutaj zamieniony na sodium lauroyl sarcosinate. Jest to również detergent, który ma za zadanie oczyścić włosy i skórę głowy z zabrudzeń, sebum i silikonów. Czy jest delikatniejszy? Nie jestem pewna, ale jeśli ktoś wie to proszę o info w komentarzu. W szamponie znajdziemy mocznik, który ma właściwości nawilżające tak samo jak i kwas mlekowy, ekstrakt z aloesu, pantenol czy alantoina. Wszystkie te składniki działają dodatkowo w sposób łagodzący na skórę. Proteiny jedwabiu, a także kompleks witamin A,E i F nadają naszym włosom połysk i zdrowy wygląd. 

Producent poleca pozostawić spieniony szampon na skórze głowy na około 2-3 minuty po czym intensywnie spłukać. Ja myłam włosy zarówno w ten sposób jak i tradycyjnie. Mama stosowała go według zaleceń. Kolejnym zaleceniem jest używanie go 2-3 razy w tygodniu- my przeznaczyłyśmy go do użytku codziennego. 
Szampon dostępny jest w aptece, a jego cena waha się w granicach 10-15 zł. Uważam, że jest to bardzo dobra cena w stosunku do jakości. 

Znacie szampon hipoalergiczny z aktywnym kompleksem łagodząco-nawilżającym Pro-Skin balance? Jakie są Wasze ulubione szampony hipoalergiczne? Zmagacie się z problemem podrażnionej skóry głowy? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

48 komentarzy:

  1. o tak moja skóra głowy jest bardzo kapryśna ale używam żółtego szamponu z pharmaceris i jest zadowolona :D tego szamponu jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dobrze kojarzę szampon z Pharmaceris jest produktem dość drogim, warto więc może poszukać tańszego zamiennika i wypróbować szampon Radical Med ?:)

      Usuń
  2. Ja nie mam problematycznej skóry głowy więc na szczęście mogę używać szamponu który akurat spadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć, chociaż ja również nie mogę narzekać. Więcej problemów przysparzają mi same włosy niż skóra głowy, która tak jak pisałam w poście jest narażona na wszelakie eksperymenty z mojej strony :D

      Usuń
  3. Aktywny kompleks łagodząco - nawilżający Pro-Skin Balance, proteiny jedwabiu, kompleks witamin A, E, F, ekstrakt z aloesu, kwas mlekowy to wszystko intensywnie nawilża skórę głowy i włosy nie powodując ich przetłuszczania, zapewnia optymalne pH skóry, nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd, nie podrażnia nawet bardzo wrażliwej skóry głowy. Polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Anonimie, dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Plusy szamponu: estetyczny wygląd opakowania, duża pojemność, produkt bezzapachowy,idealnie gładka konsystencja ,łatwa i szybka aplikacja
    szampon jest bardzo łagodny nie zawiera kompozycji zapachowej, soli, SLES i SLSdziała łagodząco i wspomagająco niweluje podrażnienia zmniejsza uczucie swędzenia pielęgnuje włosy
    + intensywnie nawilża skórę głowy
    + zapewnia optymalne pH skóry
    + nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd
    + atrakcyjna i przystępna cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atrakcyjna cena jest niewątpliwie plusem, osoby które zmagają się z problematyczną skórą również mają prawo do kupowania tańszych produktów :))))

      Usuń
  5. Chyba sie skuszę, bo ostatnio prawie wszystko mnie uczula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to współczuję :(
      W takim razie myślę, że warto wypróbować :)

      Usuń
  6. Nie znam tego szamponu ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, zarówno ja jak i moja mama jesteśmy na TAK :)!

      Usuń
  7. Ja problemów ze skórą głowy nie mam, więc nie stosuję tego typu szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko to na pewno nie jedna osoba Ci zazdrości :))

      Usuń
  8. Czasem by mi się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z tym szamponem, ale mój skalp teraz kaprysi, więc może się na niego skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nie ma podrażnionej skóry głowy, a o tych szamponach nie słyszałam :) wydaja sie barzdo fajne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomimo tego, że nie mam podrażnionej skóry głowy szampon ten zamierzam kupić ponownie ze względu na zmianę detergentu :)

      Usuń
  11. Może i nie mam konieczności używania takiego szamponu - łagodzącego, ale chętnie bym go wypróbowała i używała na zmianę z szamponem, który stoi u mnie na półce :))
    ps. Cieszę się bardzo, że zakładka się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także chętnie bym go wypróbowała, zaciekawił mnie ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie widziałam - chętnie bym go zakupiła. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś coś tej firmy, na ten produkt też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam cały zestaw redukujący problem wypadania włosów, pisałam o nim na blogu :)

      Usuń
  15. Ciekawe, że też nigdy na niego nie trafiłam! :/ Rzetelna recenzja, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz, zapraszam na mój blog częściej! :)

      Usuń
  16. Radical jakoś do mnie nie przemawia jako firma. Kiedyś coś użyłam do włosów i miałam na głowie jedną wielką masakrę. Źle to wspominam.
    Natomiast podrażnioną skórę głowy mam - niestety, łupież też się zdarza i jedyne co mi pomaga to produkty typowo apteczne (tylko na receptę ;-()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to naprawdę problem, współczuję :(
      A mogę prosić o nazwę tych typowo aptecznych produktów?

      Usuń
  17. ciekawią mnie takie szampony, ponieważ moje włosy niekoniecznie lubią te lekkie ,a ja na takie staram się narazie przejść. Może to też kwestai przyzwyczajenia ,albo po prostu zwyczajnie im nie pasują. Natomiast może byłby w stanie załagodzić moją skórę głowy, która ostatnimi czasy jest bardzo podrażniona ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam uczulenie na niektóre szampony i dostaję wtedy strasznego łupieżu :c obecnie używam head&shoulders, ale mam zamiar go w końcu zmienić, chociaż nie wiem na jaki... Może ten będzie okey i poradzi sobie z moimi dość grubymi i ciężkimi włosami i przy okazji nie dostanę uczulenia ^^
    Pozdrawiam i zapraszam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdecydujesz się na jego zakup koniecznie daj znać jak się sprawuje:)
      Na łupież mogę polecić Ci Healing od Catzy. Nie używałam go osobiście, ale koleżanki stosują i każda jedna jest zadowolona :)

      Usuń
  19. Nie znam ale kusi:) Dzięki za rzetelną opinię.

    A co do zmian na blogu to mam takowe w planach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że uznałaś moją recenzję za rzetelną, to bardzo miłe :)
      Mogę pomóc w zmianie szablonu i stworzyć nagłówek, co Ty na to?:)

      Usuń
  20. Chętnie przetestuję ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy nadaje się też dla mężczyzn? Bo chyba spodoba mojemu mężowi ;)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Jest to produkt apteczny, przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Tak nawiasem- kiedyś używałam szamponu dla mężczyzn i miałam po nim śliczne włoski ;-)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. I właśnie ze względu na cenę warto go wypróbować, nawet jeśli nie przypadnie Ci do gustu, możesz wykorzystać go jako żel pod prysznic lub mydło- ja tak robię :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia