niedziela, 1 listopada 2015

DERMACOS Tonik antybakteryjny do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej i łojotokowej

klik
Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na recenzję antybakteryjnego toniku od firmy DERMACOS, przeznaczonego do codziennej pielęgnacji cery mieszanej, tłustej, trądzikowej, a także łojotokowej
Swoją przygodę z tonikiem tej firmy rozpoczęłam stosunkowo niedawno, otrzymując go w ramach współpracy.
Po półrocznej kuracji antybiotykowym tonikiem postanowiłam przerzucić się na coś bardziej delikatnego i przyznaje, że wybór tego produktu był strzałem w dziesiątkę. Tonik jest dla mnie ULTRAdelikatny. 

Jestem zaskoczona, ponieważ zawsze wydawało mi się, że produkty przeznaczone do skóry trądzikowej stworzone są na bazie alkoholu oraz, że działają silnie wysuszająco. 
Producent zapewnia nas, że tonik przywraca skórze naturalne pH, usuwa nadmiar sebum z powierzchni skóry i normalizuje jego wydzielanie, doskonale oczyszcza, odświeża i tonizuje skórę, pory stają się mniej widoczne, a cera bardziej gładka i matowa. Czy się zgadzam? Częściowo TAK, jednak nie jestem pewna czy produkt będzie w stanie poradzić sobie w przypadku cery trądzikowej i łojotokowej. Tak jak wspominałam wcześniej jest on bardzo delikatny, idealny do stosowania na co dzień. Ja, jako typ mieszany (zanieczyszczona strefa T, podrażnione często przesuszone policzki) jestem zadowolona. Produkt tonizuje i odświeża, domyka pory oraz niweluje uczucie napięcia skóry. Spektakularnego oczyszczenia nie zauważyłam, w dalszym ciągu na buzi pojawiają mi się niemiłe niespodzianki, które nie chcą zniknąć. Nie skreślam jednak tego produktu za ten mały moim zdaniem minus. Tonik ma za zadanie jedynie wspomóc likwidację wyprysków. Uważam, że aby zniwelować ten problem należy działać kompleksowo. 

składniki/ingredients: aqua, hamamelis virginiana water, glycerin, colloidal silver (nano), propylene glycol, salix alba bark extract, aloe barbadensis leaf juice, potassium azeloyl diglycinate, saccharomyces/silicon ferment, saccharomyces/magnesium ferment, saccharomyces/copper ferment, saccharomyces/iron ferment, saccharomyces/zinc ferment, zinc PCA, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, PEG-40 hydrogenated castor oil, diazolidinyl urea, iodopropynyl butylcarbamate, CI 42029, CI 19140

Skład jak najbardziej na plus. Brak alkoholu i obecność wielu dobroczynnych składników aktywnych, takich jak olejek eteryczny z drzewa herbacianego, ekstrakt z kory wierzby, azeloglicina, woda oczarowa, srebrna woda, sok z aloesu, cynk PCA i kompleks minerałów.

Tonik zamknięty jest w 200ml butelce z białego, nieprzezroczystego tworzywa, przez które nie jesteśmy w stanie sprawdzić zużycia. Butelka zamykana jest na zatrzask, który niestety jest bardzo delikatny. Mój częściowo się urwał i teraz muszę być ostrożna przy otwieraniu. Produkt pachnie bardzo intensywnie, ziołowo. Jest to bardzo odświeżający zapach, który przypadł mi do gustu. Konsystencja wody. 
Dostępny jest w aptece, a jego cena waha się w granicach 12-18 zł. 

Fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Ideepharm nijak nie wpłynął na moją opinię, która jest w pełni prawdziwa i subiektywna. Dziękuję za przesłanie mi produktu. 

Znacie ten tonik? Jakie są Wasze ulubione?
Używacie toników czy może nie jest to Wasz niezbędny produkt w pielęgnacji?
Zachęcam do aktywności w komentarzach, a także zapraszam do wzięcia udziału w dwóch rozdaniach organizowanych na moim blogu. 

56 komentarzy:

  1. Ja używałam kiedyś toniku z Under 20 i byłam dosyć zadowolona , teraz użeram się z przetłuszczaniem i zaskórnikami (nos i broda) i do trj pory szorowałam spieytusem salicylowym- fakt pomogło ale strasznie wysuszyło mi cerę więc ostatnio rozważałam zakup jakiegoś toniku :) Sądzisz , że właśnie taki by się nadał czy jakiś inny ? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj spirytus salicylowy to nie był najlepszy pomysł, koleżanka nabawiła się przez niego przebarwień. Tak jak wspominałam w poście ten tonik nadaje się do mojej cery czyli do cery mieszanej. Strefa T jest zanieczyszczona, a tonik odświeża i matuje, niestety nie oczyszcza tak jak bym tego chciała :(
      Może warto wybrać się do dermatologa, bądź- lekarza rodzinnego. Ja wybrałam wariant drugi i lekarz, do którego chodzę od dziecka z każdym wirusem czy bólem brzuszka przepisał mi robiony tonik na bazie trzech antybiotyków. Jestem mega zadowolona, taki tonik wystarczał mi na około 2-3 tyg przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem, a cena? Niecałe 9 zł za buteleczkę, tak więc spokojnie- leczenie trądziku czy chociażby mniejszych zmian nie musi być wcale drogie i inwazyjne.

      Usuń
    2. Ja właśnie byłam u rodzinnego ostatnio , i dostałam skierowanie do dermatologa :) W sumie to dobrze bo przy okazji może zaradzi coś na włosy , które lecą mi garściami tzn po kuracji wcierką Jantar była spora poprawa , używam różnych masek odżywek itd ale teraz znów to samo :(

      Usuń
    3. Wypadanie włosów to bardzo uciążliwy problem, z którym zmaga się wiele kobiet. Ja sama jestem przerażona moją cienką kitką, która dawniej była gruba i mięsista :)
      Teraz w okresie jesiennym warto walczyć od wewnątrz, dermatolog przepisze Ci na pewno suplementację.

      Usuń
    4. Mam nadzieję , że suplementacja przyniesie efekt :)

      Usuń
    5. Bierz silicę!

      Usuń
    6. Na początek proponuję wykonać podstawowe badania kontrolne :)

      Usuń
  2. Wybacz błędy ale ten tablet mnie nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz kończę Under Twenty;D Tego produktu nie znam, ale skład jest całkiem ok. Plus za brak alkoholu:) Moja cera jest mieszana, ale nie trądzikowa więc myślę, że byłby dla mnie wystarczający:) Dziękuję za miłe słowa u mnie:) Pozdrawiam:)
    Zgłoszę się jak będę przy kompie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko o Under Twenty czytałam wiele pozytywnych opinii, jednak sama nie miałam przyjemności testować żadnego z produktów tej firmy. Myślę, że wkrótce to się zmieni i po zdenkowaniu Dermacosu udam się po zakup UT do drogerii :)

      Usuń
    2. Na rozdanie zapraszam oczywiście :)

      Usuń
  4. Chyba dalej wolę swój tonik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, a zdradzisz sekret jaki jest Twój tonik skoro nie chcesz zastąpić go recenzowanym przeze mnie Dermacosem??:)

      Usuń
  5. ja używam jedynie toników z Ziai :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie przypomina, że kiedyś również miałam tonik z tej firmy, nie pamietam jaki ale miałam :)

      Usuń
  6. Nie miałam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stawiam na hydrolaty, ale miałam krem z tej serii i byłam zadowolona więc może tonik też mnie kiedyś skusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś opowiedzieć mi coś więcej o hydrolatach?

      Usuń
  8. Nie znam ani tego toniku, ani firmy. Chętnie spróbowalabym go na mojej strefie T, bo od toników oczekuję przede wszystkim pozbycia się resztek, które nie domyje żel oraz tonizacji skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że ten tonik będzie dobry i warto zwrócić na niego uwagę :)

      Usuń
  9. Skład fajny, pierwszy raz słyszę o tej firmie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, skład jak najbardziej na plus :)
      Firma jeszcze do niedawna była mi zupełnie nie znana :)

      Usuń
  10. Mam żel do mycia twarzy i żel punktowy z tej firmy i jestem zadowolona :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, ja akurat nie znam tych produktów :)
      Opowiesz mi o nich więcej? Zaciekawił mnie żel punktowy :)

      Usuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie, muszę się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toniki sa dla mnie bardzo ważne. ten jednak nie dla mnie - inny typ cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję Dermacos ma produkty do różnych typów cery więc pewnie znalazłabyś coś dla siebie:)

      Usuń
  14. mam suchą cerę, więc używam te do suchej cery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze Beatko, Dermacos ma linię hipoalergicznych produktów do cery suchej, zapoznaj się z ich asortymentem :)

      Usuń
  15. nie znam tego toniku, ale chętnie kiedyś poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja nie znam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat przydałby mi się jakiś tonik :d widze dobrze trafiłam :D

    pozdrawiam
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłaś na mój blog i zapraszam częściej :)

      Usuń
    2. Hej! mam prośbę! mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście? to ważne dla mnie... dziękuje bardzo z góry :)!!

      http://marijory.blogspot.com/

      Usuń
  18. u mnie toniki powodują praktycznie zawsze wysyp ,wiec niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to może jakiś hydrolat? Osobiście nie stosuję, ale czytałam o nich wiele dobrego :)

      Usuń
  19. Delikatniutki z przyjemnym składem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego toniku ani firmy. Jestem ciekawa jego działania i chyba będzie to mój kolejny tonik do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana cieszę się, że udało mi się Ciebie przekonać do zakupu :)

      Usuń
  21. Nie znalam wczesniej, ale lubie takie pachnace toniki uzywac rano, wiec chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam wiele dobrego o tym toniku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, może się skuszę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia