poniedziałek, 25 stycznia 2016

Nicole cosmetics nr 049. Zmysłowy zapach dla odważnych kobiet.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przedstawię Wam perfumy Nicole, produkt- który otrzymałam jakiś czas temu do testów w ramach współpracy.
Firma Nicole cosmetics oferuje duży wybór najbardziej znanych zapachów zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, a także szeroką gamę trwałych i stylowych kolorów lakierów do paznokci.

Zanim przejdę do recenzji testowanego produktu chciałabym zwrócić uwagę na to, że perfumy dostępne są
w trzech wariantach zapachowych.
Zapachy kwiatowe- najbardziej popularne, z nutą fiołka, geranium, róży czy egzotycznego kwiatu ylang-ylang, a także tuberozy, irysa czy kwiatu lawendy.
Zapachy świeże- zawierające składniki pochodzące z owoców cytrusowych takich jak cytryna czy grejpfrut 
oraz drzew: brzoza czy dąb copahu. 
Zapachy kuszące i zmysłowe- z nutką kwiatowej woni jaśminu i róży, drzewa sandałowca, animalnej nuty piżma i cybetu, a także ambry, pachnącej żywicy, kardamonu czy żywicy. 

Od kilku dobrych lat kupując wody perfumowane czy toaletowe skłaniam się ku ciężkim i intensywnym nutom. Nie lubię lekkich mgiełek, ani słodkich aromatów. Nawet latem towarzyszy mi zapach wanilii czy drzewa sandałowego.

Mając możliwość wyboru produktu skusiłam się na numer 049 z linii zmysłowej. Skład zapachu prezentuje się następująco: kwiat pomarańczy, róża, piżmo, brzoskwinia, tuberoza, karmel, kokos, jaśmin, benzoes, bergamota, konwalia, drzewo sandałowe, mandarynka,  drzewo cedrowe, heliotrop, magnolia, ambra, czerwony pieprz, bób Tonka. Wybór był trafny w stu procentach.

Woda perfumowana, którą otrzymałam w ramach współpracy urzekła mnie swoim zapachem już po pierwszym "psiknięciu". Jest to dość ostra nuta, ale nie nachalna. Charakterystyczny aromat, którego nie potrafię określić. Idealnie sprawdza się zarówno na wieczorne wyjścia jak i do pracy czy na uczelnię.
Oszroniona buteleczka, skrywa w sobie 30 ml aromatu, który towarzyszy mi przez długi czas. Atomizer nie zacina się podczas rozpylania zapachowej mgiełki. Nie przecieka. Perfumy są naprawdę trwałe i wydajne. Mała pojemność sprawia, że produkt możesz zabrać ze sobą do torebki. 

Firmie Nicola cosmetics dziękuję za przesłanie mi wody toaletowej do testów. Fakt, że produkt otrzymałam nijak nie wpłynął na moją opinię, która jest w pełni rzetelna i obiektywna. 

Znacie tą firmę? Używacie tych perfum? Jakie są Wasze ulubione kompozycje zapachowe?

22 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy ;)
    Ja uwielbiam piżmo, drzewo sandałowe i jaśmin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Aniu uważam, że ten zapach mógłby przypaść Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Zapach pewnie przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słysze o tej firmie :) ale rzeczywiscie ciekawa kompozycja zapachowa :))
    marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmy jak dotąd nie poznała. Musze kiedyś zakupić ich produkty 😊 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ich 3 zapachy i mam w planach poznać kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze tej firmy ale zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję, że bym się polubiła z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz się skusić :)))

      Usuń
  8. Emilko w jakiej cenie są te perfumy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam takie szczęście, że u mnie w galerii otworzyli ich wysepkę i jest tak pachnąco tam że hoho ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O świetnie, a jak perfumy prezentują się cenowo??:)

      Usuń
  10. Wiele dobrych opinii czytałam na temat tej firmy. Sama obawiam się zaryzykować i zamówić fiolkę, bo nie potrafię wyobrazić sobie zapachu przez opis. Jeśli chodzi o perfumy niestety jestem tradycjonalistką i muszę powąchać je, pochodzić, zastanowić się milion razy i dopiero kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia