niedziela, 25 września 2016

Czym jest ShinyBox?

Witam Was bardzo cieplutko. Za kilka dni obchodzę swoje dwudzieste trzecie urodziny i w związku z tym postanowiłam zrobić sobie "mały" prezent zamawiając pierwszy w swoim życiu ShinyBox. Wrześniowe pudełeczko to ogromna dawka pozytywnej energii i motywacji, niezbędnej do tego by zmienić swoje życie na lepsze. Cóż, moja nieobecność na blogu spowodowana była głównie zmianami jakie zachodzą w moim małym świecie, także obietnice, które otrzymałam wraz z pudełkiem zrobiły na mnie małe wrażenie. Obym odczuła tą pozytywą energię, a motywacja mnie nie opuszczała. 


Z racji tego, że jest to moja pierwsza przesyłka i pierwszy wpis poświęcony magicznemu pudełeczku chciałabym napisać pokrótce czym jest ShinyBox i w jaki sposób możecie go zdobyć. 

ShinyBox to pudełko z kosmetykami wysokiej jakości, które możecie zamówić jednorazowo każdego miesiąca. Wartość pudełka znacznie przewyższa cenę zakupu, a zawarte w nim produkty to bardzo często nowości z górnej półki.  
Aby zamówić ShinyBox należy zarejestrować się na TEJ stronie. Proces rejestracji trwa krótko i przyjemnie- możecie zrobić to tradycyjnie lub przez konto na Facebooku. Ja wybrałam opcję nr 1. Podałam login, hasło oraz informacje gdzie odbiorę swoje pudełko. Następnie otrzymałam link aktywacyjny na wskazany adres mailowy. Na stronie możecie zamówić jednorazowo pudełeczko albo skorzystać z subskrypcji lub kilkumiesięcznego pakietu.
Na swoim profilu możecie gromadzić punkty ShinyStars, które następnie możecie zamieniać na darmowe pudełko ShinyBox. Gwiazdki możecie zdobywać na wiele sposobów- m.in dzięki uzupełnianiu ankiet produktowych, polecaniu subskrypcji lub pojedynczych pudełek czy dzieleniu się opiniami o produktach. 100 ShinyStars to jedno pudełko ShinyBox. 


W następnym wpisie zaprezentuję Wam zawartość wrześniowego pudełeczka ShinyBox- Your Beauty, Your Body, Your Choice! Wy także możecie stać się jego posiadaczkami. 

25 komentarzy:

  1. ja jakoś nie do końca jestem przekonana do takich pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się zastanawiałam, ale wiesz co? Warto :)
      Jeżeli nie Jesteś do końca przekonana- poczekaj na kolejny wpis dot. ShinyBoxów i zapoznaj się z zawartością :)

      Usuń
  2. Przydałoby się wrzucić jakieś fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu jak tylko rozpocznę testowanie- będą i fotki :)

      Usuń
  3. Przydałoby się wrzucić jakieś fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałas mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie zamawiałam tych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój debiut, pamiętaj- kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

      Usuń
  6. Shinybox jest bardzo znanym pudełkiem, ale nie każde pudełko jest warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamawiałam prawie rok w ramach subskrypcji ale w lipcu zrezygnowałam, coraz gorsze zawartości miały te pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam wcześniejsze boxy- rzeczywiście dawnej kosmetyki były atrakcyjniejsze :)

      Usuń
  8. Ja zamawiałam prawie rok w ramach subskrypcji ale w lipcu zrezygnowałam, coraz gorsze zawartości miały te pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie shiny ma najgorsze pudełka ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się pudełka shiny :/ zdecydowanie bardziej podoba mi się chillbox, pretty box, a ostatnio zamówiłam sobie październikowy dream box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info dot innych pudełek- zapoznałam się już ze stronami i będę myślała nad zamówieniem :)

      Usuń
  11. Super wpis! :-) bardzo długo czekałam na takie właśnie informacje odnośnie zamówienia takiego coxa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko- cieszę się, że spodobał Ci się post, w przyszłości zamierzam przetestować inne boxy i napisać o nich w ten sposób :)

      Usuń
  12. a ja mam mieszane uczucia co do takiego sposobu robienia sobie niespodzianek, obawiam się, że połowa kosmetyków z pudła by mi się nie spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlatego zamawiałam wrześniowy bo można podejrzeć zawartość :)

      Usuń
  13. Emilko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    koniecznie pochwal się nam zawartością pudełka. Bardzo jestem ciekawa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Asia

    http://mojemagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi sie podoba <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post
    Follow for follow ?
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia