wtorek, 4 października 2016

CZTERY PORY ROKU. Skoncentrowane masło do skórek i paznokci z witaminą E i masłem Shea.


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na recenzję skoncentrowanego masełka do skórek i paznokci od firmy Cztery pory roku. Produkt znalazłam we wrześniowym ShinyBoxie Your Beauty, your body, your choice. Wartość masełka to 7 złotych za 15 ml plastikowy słoiczek. Pojemnik prezentuje się bardzo ładnie- jest elegancki i idealny zarówno do torebki jak i do szafki nocnej, gdzie zazwyczaj trzymam wszystkie kosmetyki "pierwszej potrzeby". Zapach masełka utrzymuje się na skórze długo, kwiatowy aromat- nienachalny i delikatny. Konsystencja? Cóż przyznam szczerze, że spodziewałam się bardziej skoncentrowanego produktu, gęstego i treściwego. Niestety- otrzymałam krem. Producent zaleca niewielką ilość masełka nanieść na skórki paznokci, wmasować i pozostawić do wchłonięcia. Ja jednak nie sądzę, aby taka formuła zmiękczyła i w pełni zregenerowała moje bardzo suche skórki. Niemniej jednak nie przekreślam tego produktu- uważam, że jest on świetną alternatywą dla zwykłego kremiku. Wcieram go po wykonaniu manicure, a także wieczorem przed pójściem spać. Smaruję nim całe dłonie- ze szczególnym uwzględnieniem skórek. Czy zauważyłam efekty? Tak jak mówiłam- moje "zadziorki" wokół paznokci są w bardzo złej kondycji. Masełko delikatnie nawilżyło skórę dłoni. Myślę, że przy dłuższym stosowaniu, w połączeniu z innym bardziej skoncentrowanym produktem wreszcie będę mogła pochwalić się pięknym manicure. Kolejnym plusem masełka poza nawilżeniem jest tak ważne w okresie jesionno-zimowym natłuszczenie. Produkt pozostawia na skórkach warstwę ochronną, która zabezpiecza je przed pękaniem i zadzieraniem- tak tak tak. 

W składzie znajdziemy m.in olej ze słodkich migdałów, masło shea, olej kukurydziany, olej z róży rdzawej, a także witaminy E i F. Składniki/ingredients na zdjęciu poniżej. 

Uważam, że bez względu na to czy stosujemy serum, krem czy inny specyfik niezbędna jest systemtyczność. Aby cieszyć się pięknymi dłońmi, które przecież tak wiele o nas świadczą należy zadbać o nie kompleksowo. Starannie wykonany manicure, równo wypiłowane pazurki i stosowanie kremu po każdym umyciu rączek to podstawa!
A Wy znacie skoncentrowane masło do skórek i paznokci z witaminą E i masłem Shea? Jak radzicie sobie z suchymi zadziorkami wokół paznokci? Zachęcam do aktywności w komentarzach i pozdrawiam. 

47 komentarzy:

  1. Emilko, ciekawa recenzja. Jak do tej pory nie miałam okazji zastosować tego preparatu :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie i moim skórkom służy codzienne kremowanie dłoni i regularne smarowanie ich oliwką do paznokci Eveline ;) Tego specyfiku jeszcze nie miałam i nie wiem czy go przetestuję na sobie. Chyba wolę kosmetyki do pielęgnacji skórek w innej formie, bo kremu i tak używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej oliwki- być może spotkałam ją w drogerii ale musiała nie rzucić mi się w oczy :)

      Usuń
  3. Mnie i moim skórkom służy codzienne kremowanie dłoni i regularne smarowanie ich oliwką do paznokci Eveline ;) Tego specyfiku jeszcze nie miałam i nie wiem czy go przetestuję na sobie. Chyba wolę kosmetyki do pielęgnacji skórek w innej formie, bo kremu i tak używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego serum, zazwyczaj moje paznokcie i skórki są zwyczajnie maźnięte aktualnie używanym kremem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to wystarcza to nie ma co szaleć, no ja niestety muszę bardziej wczuć się w ich pielęgnację :)

      Usuń
  5. Produktu nie znam, natomiast firmę lubię przez ich cudownie pachnące kremy do rąk ;-)
    Mój sposób na skórki i zadziorki? Frezarka i oliwka - a do tego jeszcze serum i peeling od Wibo ;-)
    (Serum z miodem i keratyną, peeling z aloesem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za polecenie tych dwóch produktów. Tak jak pisałam- muszę zadbać o swoje pazurki kompleksowo także pewnie prędzej czy później wypróbuję :)

      Usuń
  6. Tę markę znam jedynie z kremów do rąk. Są niby ok, ale większego działania też nie ma. Takie tam przeciętniaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak dotąd znałam jedynie kremy tej firmy :)

      Usuń
  7. Nie znam tego kosmetyku :)
    Osobiście używam olejek do skóry. Albo z Marizy albo obecnie z Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre będzie na popękane dłonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przy większym problemie warto zainwestować coś innego :)

      Usuń
  9. nie znam jeszcze tego produktu, ale lubię testować takie mazidła, więc pewnie kupię jak gdzieś spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i sobie chwalę ")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak spisze się u mnie po miesiącu regularnego stosowania :)

      Usuń
  11. Z firmy Cztery Pory Roku bardzo lubię kremy do rąk, bo są tanie i naprawdę dobre. Ostatnio widziałam też oliwkę w pisaku, ale tego produkty jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś taki czerwony, bardzo go sobie chwaliłam :)

      Usuń
  12. Nie jestem zwolennikiem produktów do skórek i paznokci, preferuje dobry krem do rąk, który tak czy siak nawilża delikatną skórę dłoni jak i skórki i paznokcie :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki polecasz?
      Dziękuję za obserwację, miło mi :)

      Usuń
  13. Nie znam tego masełka ale bardzo by mi się przydało akurat teraz, gdy moje skórki są w okropnym stanie jesienią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesień to nie jest dobry czas dla naszej skóry, dlatego też szczególnie musimy zadbać o każdy milimetr naszego ciała :)

      Usuń
  14. Sklad wydaje się bbyć naprawdę dobry :)
    pozdrawiam,https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam i chociaż nie jest on w pełni naturalny to zawiera sporo perełek :)

      Usuń
  15. Nie używam takich produktów, tylko krem do rąk i to też nie zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć, moje dłonie i skórki potrzebują nawilżenia i regeneracji każdego dnia :)

      Usuń
  16. Niestety powiem szczerze że z Cztery Pory Roku znam tylko kremy - które średnio lubiłam. Chętnie bym sprawdziła jak spisałoby się masło skoncentrowane na moich dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko w takim razie zachęcam do przetestowania :)

      Usuń
  17. Nie miałam jeszcze tego masła. Z Czterych Pór Roku mam krem do rąk i sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko pojawiło się chyba niedawno na rynku, kremy znam jeszcze z dzieciństwa :)

      Usuń
  18. Polowałam na to masło do skórek na promocji w Rossmannie ale nie udało mi się go znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam balsamu 2x5 a marki 4 pory roku nie bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam tego balsamu chociaż przyznaję, że czytałam o nim wiele pochlebnych opinii :)
      Może za jkaiś czas skuszę się i przetestuję- na razie jednak stawiam na CZTERY PORY ROKU :)

      Usuń
  20. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam produktu.
    Ja używam czasem tylko oliwki. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię bardzo produkty od Sally Hansen. :)
    Na suche skórki używam olejek z Golden Rose :)

    Pozdrawiam;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia