sobota, 29 października 2016

Listopadowy PRZEGLĄD PRASOWY

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na wpis. Dzisiaj zamiast typowej recenzji na moim blogu propozycja czasopism na listopadowe wieczory. Jak każda kobieta- lubię podążać za trendami panującymi
w modzie, śledzić nowości i nowinki kosmetyczne. Interesuję się życiem gwiazd i osób nieprzeciętnych, mających do pokazania coś więcej niż szara, otaczająca nas rzeczywistość. 

Kiedy wybieram się na zakupy do galerii handowych bardzo lubię odwiedzić Empik, gdzie poza działem
z nowościami zdarza mi się powędrować na półkę z babskimi gazetami. Kolorowe czasopisma często noszę
w torbie i sięgam po nie 
kiedy np. czekam w kolejce do lekarza lub kiedy... wykład jest nudny.

I tym razem wybrałam coś dla siebie. Do koszyka wrzuciłam dwie gazetki: JOY'a i TWÓJ STYL
Zarówno w listopadowym JOY'u jak i w TWOIM STYLU nie zabrakło dodatków, które sukcesywnie zachęciły mnie do zakupu. Uciszając głos sumienia, który wciąż powtarzał "po co Ci kolejne czasopismo" przekalkulowałam, że to mi się opłaca- Wy też sobie tak tłumaczycie?

Listopadowy JOY zakupiłam z dwoma lakierami do paznokci od firmy Yves Rocher. Co prawda kolory bardziej pasują do wakacyjnego manicure- ale przecież, która z nas nie chciałaby zatrzymać choć odrobiny lata?
Poza tymi odcieniami dostąpne są także inne- łącznie możecie spotkać 5 różnych- ja niestety widziałam tylko te. JOY'a zakupicie w cenie 4.99, lakiery do paznokci kosztują w sklepie około 12 złotych za sztukę - warto? Warto. 
O czym dowiecie się po przeczytaniu czasopisma? JOY prezentuje siedem urodowych hitów, o których będzie głośno. Przedstawia osiem nowych fasonów butów na jesień- na dzień i na wieczór. Pokazuje eleganckie stylizacje do pracy, a także casualowy look z wykorzystaniem zwykłej dresowej bluzy. Przeczytacie m.in. wspaniały tekst Joanny Keszki o współżyciu seksualnym z przymróżeniem oka, a także dowiecie się jakie aplikacje poza endomondo i snapchata są teraz na topie. JOY podejmuje wyzwanie i promuje akcję #nomakeupchallenge polegającą na zamieszczaniu zdjęć bez makijażu.
Jeżeli Jesteście zainteresowane i chcecie pokazać, że bez make up'u czujecie się pięknie- zapraszam TUTAJ

TWÓJ STYL przygotował dla nas kalendarz SCHUBERT na 2017 rok. Wykonany jest on bardzo solidnie, ma twardą okładkę i jest w małym, podręcznym rozmiarze- idealnym do torebki. Kalendarz ma białe kartki (to dla mnie bardzo ważne, nienawidzę tych szarych, paskudnych stron, przez które przebija długopis) i zawiera miejsce na notatki, adresy/numery telefonów oraz chiński horoskop. Dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych.
Poza kalendarzem w TWOIM STYLU znalazłam mnóstwo innych dodatków w postaci katalogów i książeczek, a także trzy próbki: nowego serum od VICHY slow age opóźniającego pojawianie się oznak starzenia i kremu nawilżajacego korygująco-ściągającego do twarzy od firmy ZIAJA z serii Liście manuka, a także potrójną próbkę NIVEA Q10plus składającą się z kremu pod oczy, kremu nawilżającego na dzień i kremu nawilżającego na noc. W TWOIM STYLU otrzymałam zaproszenie na nocne zakupy -20% w sklepie Tatuum na kolekcję jesień/zimna 2016. Znalazłam katalog produktów dla mężczyzn i kobiet od RTVeuroAGD, katalog z najnowszymi promocjami Super-Pharm, dodatek MANUALL by MANUFAKTURA, folder sklepu EUROFIRANY oraz katalog PANDORY prezentujący najnowszą kolekcję ROSE.
Cena TWOJEGO STYLU z kalendarzem to 9.99. Czasopismo ma aż 280 stron- a poza modową tematyką znajdziecie w nim również reportaże, a także wywiady z Anitą Włodarczyk, Mają Ostaszewską, Janem Wieczorkiem i Alicją Majewską. Coś dla ciała coś dla duszy. 


Co myślicie o tym wpisie? Czy to dobry pomysł na serię postów? Czytacie czasopisma czy raczej poszukujecie ciekawych informacji ze świata mody jedynie w Internecie? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

77 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeżeli wpis będzie cieszył się sporą popularnością- stworzę serię tego typu postów, które będą pojawiać się co miesiąc :)

      Usuń
  2. Super wpis :) Uwielbiam usiąść pod kocem z kubkiem kawy i dobrą gazetą. Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba ;)

    Pozdrawiam ciepło
    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i pozdrawiam ! :)

      Usuń
    2. PS: Tak, mi również do szczęścia tyle wystarczy :)

      Usuń
  3. Mam 17 lakierów Yves Rocher i są świetne ;)genialna aplikacja i krycie w większości już po jednej warstwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Kochana, lakiery z tej firmy są rewelacyjne- ja chwalę sobie je głównie za trwałość :)

      Usuń
  4. Chyba nie zaliczam się do tych osób, które kupują magazyny, ostatni jaki kupiłam to beactive, ale tylko ze względu na kartę do siłowni, a nie po to żeby poczytać :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie czytam takich magazynów, brak mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się zorganizować swój czas tak, aby znaleźć go choć odrobinkę na takie przyjemności :)

      Usuń
  6. Chyba na kusiłaś mnie na ten pierwszy magazyn. Podobają mi się kolory tych lakierów, ale kalendarz też by mi się przydał ;) Chętnie zobaczę więcej takich przeglądów.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ze mnie kusicielka hihi- nie no moim zdaniem to naprawdę się opłaca :))

      Usuń
  7. Ja akurat lubię czytać "HOT MODA", ale czasem i do JOY'a zaglądnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne dodatki do tych gazet ;-) Raczej nie kupuję czasopism dla rzeczy, które są dodatkowo - chyba że bardzo mnie coś zainteresuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to zawsze zwracam uwagę na dodatki i to one w dużej mierze decydują o tym czy gazetkę zakupię czy też nie :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o serię wpisów, o której piszesz w komentarzu to super pomysł. W sumie chętnie bym jakieś czasopismo kupiła, czasami mam ochotę na przeglądnięcie czegoś :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saro, zadecydowałam- pod koniec listopada na moim blogu pojawi się kolejny post tego typu, na który gorąco zapraszam :)

      Usuń

  10. Pomysłowe to zestawienie, JOY gości u nas co miesiąc. Czytanie czasopisma modowych to dla nas zawsze chwila relaksu. Bardzo ciekawy blog ;) Obserwujemy :)
    Zapraszamy do obserwacji naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na wpis, interesujący. Jest bardzo mało takich wpisów :)
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec listopada pojawi się kolejny- z grudniowymi propozycjami :)

      Usuń
    2. Dziękuję za obserwację :) ja również obserwuje :*

      Usuń
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dawno nie kupowałam krzyżówek ;)
    Jasne, zaobserwuje i mnie powiadom, a ja się odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowane, pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego dnia! :)

      Usuń
  14. Bardzo fajny pomysł na serię postów! Kontynuuj, z przyjemnością jeszcze zajrzę! Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł Ci się podoba, pozdrawiam cieplutko i zapraszam częściej :)

      Usuń
  15. Tak, sama robiłam nagłówek :) Bardzo ciekawy blog! Śliczne te lakiery z Joy'a. Kalendarz też mi się podoba i zastanawiałam się czy go nie kupić.
    Dodaję do obserwujących i liczę na to samo :*
    http://sarowly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek bomba! Bardzo boho :P
      Kalendarz polecam, a i jeśli Jesteś fanką organizacji to zapraszam do archiwum, kiedyś na blogu zamieściłam wspis poświęcony temu tematowi :)

      Usuń
  16. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł! Pierwszy raz chyba się z takim czymś spotkałam także czekam na kolejne serie! Dodatki do czasopism bardzo fajne:) Oczywiście obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie: http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny wpis tego typu pojawi się pod koniec listopada, zapraszam i dziękuję za obserwację :D

      Usuń
  18. Świetny pomysł na wpis :) Nawet nie wiedziałam, że do JOY'a dołączone są takie lakiery :) Ja również przy zakupie czasopism zwracam uwagę na dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baetko wpisy tego typu będą pojawiały się cyklicznie, także zapraszam :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście- do zgarnięcia są także inne kolorki :)

      Usuń
  20. Dobrze wiedzieć, że w magazynie są lakiery :)
    Obserwuje i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kalendarz to bardzo dobry pomysł :) na pewno przyda się na nowy rok!
    obserwuje, bo milutko tu, zaglądnęłam pierwszy raz i zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe z Twojej strony i cieszę się, że spodobało Ci się u mnie na blogu :)

      Usuń
  22. Bardzo fajne są te lakiery, ciekawa jestem jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd moja kuzynka wypróbowała lakier z tej firmy nie kupuje żadnego innego :D

      Usuń
  23. JOY z lakierami naprawdę się opłąca :) obserwuję
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na wpis :) Kupiłam TS z tym kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy wpisik,jestem tu nowa i trochę błądzę po tych blogach ale twój mnie zainteresował. Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Jesteś nowa na blogosferze- służę pomocą :)

      Usuń
  26. Ciekawy post, obserwuje już od jakiegoś czasu :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam czasopisma mam co miesiąc ich dziesiątki od joya po party itp ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam COSMOPOLITAN

      Usuń
    2. Nad Cosmopolitanem zastanowię się w następnym miesiącu :)

      Usuń
  28. Ponoć bardzo fajne są te lakiery z YR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenko zdaniem moim i mojej kuzybki te lakiery są warte uwagi- są trwałe, dobrze kryją i nie odpryskują :)

      Usuń
  29. łeh, moja przygoda z czasopismami skończyła się chyba na etapie Bravo i Bravo Girl :/

    OdpowiedzUsuń
  30. To bardzo dobry pomysł na wpis, proszę o kolejne takie posty- REGULARNIE!
    Ja także lubię czytać czasopisma, to mnie odprężą i relaksuje, to chwila dla mnie i nikt mi jej nie odbierze. Mój mąż i dzieci wiedzą, że wtedy nie można mi przeszkadzać :D

    JOY to super czasopismo- kupuję systematycznie od lat, z TWOIM STYLEM nie miałam jeszcze styczności, ale muszę zaopatrzyć się w podręczny kalendarz toteż listopadowe wydanie napewno wpadnie mi w rączkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, posty z recenzjami czasopism będą pojawiały się systematycznie raz w miesiącu :)
      Zgadzam się z Tobą w 100%- leniwe 5 minut z gazetą w ręku niesamowicie odpręża :)

      Usuń
  31. swietny post!
    pytalas o wspolna obserwacje, ja juz teraz twoja kolej ;)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i już zaglądam na Twojego bloga- pozdrawiam cieplutko i cieszę się, że mój post przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  32. Jej nie pamiętam kiedy kupowałam jakieś czasopisma. Kiedyś gdy internet był mniej dostępny było tego sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację- zanim zaczęłam korzystać nałogowo z Internetu- częściej sięgałam po czasopisma :)

      Usuń
  33. Juz kiedys byla taka akcja z lakierami YR i dorwalam jeden czerwony, aaaaale dlaczego :( dlaczego bedac w Polsce nie zainteresowalam sie czasopismami :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej związana jestem chyba z lakierami Inglota :) Super fajny, kolorowy blog! Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy, mają dobrą kolorówkę?? :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia