czwartek, 27 października 2016

O najnowszym katalogu firmy ORIFLAME (Listopad 16-2016) słów kilka...

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was małą zapowiedź listopadowego katalogu ORIFLAME ŚWIĘTA PEŁNE MAGII nr 16-2016, a także opisałam kilka moim zdaniem najbardziej kuszących ofert. Okres obowiązywania katalogu trwał będzie od 8ego do 28ego listopada 2016 roku. 


W najnowszym katalogu CZUĆ Święta Bożego Narodzenia. Zarówno szata graficzna jak i dobór kosmetyków,
a także produktów do pielęgnacji ciała idealnie wtapiają się w magię Świąt Bożonarodzeniowych.
Uważam, że już dzisiaj warto zastanowić się
 nad prezentami dla swoich znajomych oraz bliskich i przyjrzeć się atrakcyjnym zestawom dostępnym w katalogu. 

Co kupię?
  • Katalog prezentuje najnowszą wodę taoletową (32677), a także połyskujący balsam do ciała (32841) i żel pod prysznic (32840) Si Magnifique. Zestaw ten to edycja limitowana- przepełniona zapachem bergamotki, róży oraz drzewa migdałowego. Zapach jest przepiękny- intensywny, ciepły, romantyczny- taki jak lubię.
  • Moją uwagę przykłuły także krem do rąk (32842) oraz mydełko (32843) Spiced Citrus. Mandarynka, kwiat pomarańczy, cynamon- to aromaty, które od zawsze kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem. Kremy do rąk od firmy Oriflame cenię sobie wyjątkowo- są tanie i dobrze nawilżają moje dłonie chroniąc je przed czynnikami atmosferycznymi takimi jak mróz czy wiatr, które negatywnie wpływają na stan mojej skóry.
  • Tender Care to uniwersalne kremy stosowane m.in. jako balsam do ust, krem do skórek i paznokci,a także jako opatrunek na miejsca problematyczne, przesuszone. Oriflame nieustannie poszerza ofertę o kolejne warianty zapachowe, które rozpieszczają nasze ciało i zmysły. Tym razem w katalogu pojawił się Tender Care z rozgrzewającym olejkiem cynamonowym (33442). 

A Wy widziałyście już najnowszy katalog? Zapraszam do aktywności w komentarzach, a także zachęcam do dołączenia do klubu Oriflame. Jeżeli chcesz zostać konsultantką/konsultantem- pisz śmiało. Rozwieję wszystkie Twoje wątpliwości, przeprowadzę Cię przez pierwsze kroki rejestracji oraz doradzę jak zdobyć zaufanie wśród klientów. 

25 komentarzy:

  1. Emilko, ja z najnowszego katalogu zamówię na pewno zestaw Milk & Honey Gold, składający się z żelu pod prysznic, mydełka oraz kremu do rąk i ciała :) Bardzo sobie cenię kosmetyki z tej serii, ponieważ doskonale nawilżają skórę i mają nieziemski zapach! :) Podobnie jak Ty zamierzam zamówić krem do rąk i mydełko z serii Spiced Citrus oraz krem uniwersalny Tender Care z olejkiem cynamonowym. Uwielbiam świąteczne edycje kosmetyków, wprowadzają mnie w cudowny nastrój i pięknie ozdabiają łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi miodowe kosmetyki niestety nie przypadły do gustu- nie ten zapach.
      Ale tak jak i Ty- jestem miłośniczką świątecznych edycji przepełnionych korzennym aromatem z domieszką pomarańczy :)

      Usuń
  2. Tander Care to must have na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wychodzę z takiego założenia i mam go zawsze w torebce, teraz i ten dołączy do kolekcji :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja jestem konsultantką wiec staram się poznać wszystkie nowości :)

      Usuń
  4. Ja na pewno zamówię podkład z ostatniej strony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te podkłady są bardzo dobre, a teraz dodatkowo- tanie :)

      Usuń
  5. Nigdy nie widziałam katalogu Oriflame. Dawno, dawno temu zamawiałam coś z Avonu ale już mnie nie kuszą takie kosmetyki z katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem konsultantką i jak na konsultantkę przystało- staram się znać nowości, które wchodzą na rynek. Aczkolwiek przyznaję, że początkowo byłam nastawiona sceptycznie i przystępując do klubu ORI robiłam to "na próbę".

      Usuń
  6. Z katalogów kiedyś zamawiam sporo. I choć wiem ze maja sporo bardzo dobrych pozycji,nie ma to jak pójść do drogerii, podotykać,pomacać i wybrać coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z katalogów kiedyś zamawiam sporo. I choć wiem ze maja sporo bardzo dobrych pozycji,nie ma to jak pójść do drogerii, podotykać,pomacać i wybrać coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie lubię Oriflame ze względu na to, że kiedyś była u mnie w domu tak natrętna konsultantka że odrzuciło mnie od tej marki :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie powinnam tego mówić- ale wiem o co Ci chodzi. Niektóre konsultantki są okropne hihi - bez oporów wciskają produkty, nie słuchają co się do nich mówi, to przykre :/

      Usuń
  9. Ja lubię kremiki uniwersalne; mam waniliowy i porzeczkowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście to wolę Avon :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisalysmy o obserwacji. Obserwue i licze na rewanz. http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia