środa, 12 października 2016

SALLY HANSEN Instant cuticle remover. Preparat zmiękczający skórki.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję preparatu zmiękczającego skórki wokół paznokci od firmy Sally Hansen. Produkt rozsławiony i wychwalany pod niebiosa na blogosferze i dla mnie stał się niezastąpiony. Pierwszy raz kupiłam go kilka lat temu i wiecie co? Nie zamierzam szukać niczego innego! To najlepszy produkt do pielęgnacji i usuwania skórek. 

Preparat zmiękczający skórki to przezroczysty żel zamknięty w plastikowej buteleczce z "dzióbkiem". Produkt nie pachnie, a konsystencja idealnie rozprowadza się po skórkach- aplikujemy bezpośrednio na skórę wokół paznokci. Z pozoru niewielka ilość preparatu(butelka o pojemności 29.5ml) wystarcza na długi, długi czas, gdyż jednorazowo używamy naprawdę niewiele. 
Producent zaleca wcisnąć żel na skórki i pod końcówki paznokcia. Po 15 sekundach delikatnie odsunąć skórki patyczkiem, następnie dokładnie zmyć nadmiar ciepłą wodą z mydłem. W przypadku zgrubiałego naskórka- nałożyć na zgrubienia na 1 minutę. Jak stosuję ja? Na początku zgodnie z zaleceniami, gdyż bałam się, że preparat uszkodzi moje paznokcie. Stopniowo zaczęłam jednak przedłużać kontakt produktu ze skórą. Jak to wygląda teraz? Zupełnie inaczej. Nakładam żel i trzymam go na skórze przez około 2-4 minuty, następnie bez odsuwania ani wycinania skórek wykonuję peeling dłoni przy pomocy dowolnego produktu do tego przeznaczonego. Po osuszeniu dłoni delikatnie wycinam skórki jednak robię to rzadko, gdyż preparat "rozpuszcza" skórę i zmiękcza ją tak bardzo, że peeling "załatwia sprawę". Używam go w ten sposób bo jest mi po prostu wygodniej- wykonując manicure zajmuję się od razu całymi dłońmi. 
Preparat zmiękczający skórki dostępny jest zarówno stacjonarnie jak i przez Internet.
Kupicie go w sieciówkach typu Rossmann czy Natura, a także w małych osiedlowych drogeriach.
Jeżeli preferujecie zakupy internetowe- dostępny jest on m.in na ezebra.pl czy na aptekagemini.pl.  
Ceny wahają się między 10-20 złotych i uważam, że jest to dobra cena- dobra w stosunku do jakości. 
Skład (ingredients) produktu prezentuje się następująco: 
Producent zapewnia nas, że rewolucyjna formuła pomaga usunąć nadmiar skórek w kilkanaście sekund, a zawartość nawilżającego aloesu i rumianku łagodzą podrażnienia. Tak jak mówiłam- produkt nie ma sobie równych- jest bezkonkurencyjny. Z nadmiarem skórek radzi sobie bez problemu- stosowany zarówno tradycyjnie jak i w sposób opisany przeze mnie powyżej. Ekstrakty roślinne rzeczywiście mają szansę złagodzić ewentualne podrażnienia jednak uważam, że w tym przypadku kontakt ze skórą jest zbyt krótki. 
Znacie preparat zmiękczający skórki od firmy Sally Hansen?
A może używacie innych specyfików do tego przeznaczonych? 

Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

42 komentarze:

  1. Kupiłam go na obecnej promocji:) wypróbuję Twojej metody z peelingiem. Wycinanie jest naprawdę męczące, nie mam do tego cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko koniecznie daj znać czy ta metoda przypadła Ci do gustu :)
      Ja też kupiłam go na promocji -49% ;)

      Usuń
  2. Mam tego przyjemniaczka i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny preparat na skórki :-) przydał by mi się taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam. Dodawałam na obecnie promocji w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego preparatu- do skórek używam cudeńka od firmy WIBO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ten produkt na ostatniej promocji z Rossmannie. Jeszcze nie użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać, warto wypróbować i przekonać się, że DZIAŁA :)

      Usuń
    2. Kochana ja Cię obserwuję już od jakiego czasu :)

      Usuń
  8. Peeling! Kurczę, genialny pomysł, muszę wypróbować, używanie patyczka jest dla mnie nieco zbyt upierdliwe... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo osób go chwali, ja nigdy nie miałam.
    PS. Twój blog obserwuję już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim dobre opinie;) chętnie bym go przetestowała
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepszy preparat na skórki ever!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci bardzo gorąco ten preparat- jest skuteczny i zaoszczędza czas :)

      Usuń
  15. U mnie niestety nie działa. :( Nie rozpuszcza skórek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia