niedziela, 23 października 2016

TAMI facial cleansing pads, cucumber extract & aloe extract - oczyszczające płatki do twarzy z ekstraktem z ogórka i aloesu

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis poświęcony płatkom oczyszczającym do twarzy TAMI z ekstraktem z ogórka i aloesu. Produkt zakupiłam jakiś czas temu w Rossmannie w cenie nie przekraczającej 5 złotych. Nie widziałam go jeszcze w żadnym innym sklepie, ale być może nie rzucił mi się po prostu w oczy. Plastikowy pojemniczek zawiera 70 płatków nasączonych preparatem do pielęgnacji twarzy. To wygodne rozwiązanie 2in1, które idealnie sprawdza się nie tylko w domu, ale także w krótkiej podróży, kiedy to nie chcemy wozić ze sobą płynu do demakijażu i żelu myjącego. Jak zapewnia nas producent- płatki zostały przebadane dermatologicznie i nie zawierają w swoim składzie alkoholu, silikonów, parabenów ani olejów mineralnych. Produkt nie uczulił ani mnie ani mojej przyjaciółki, która testowała go wraz ze mną. Obydwie mamy cery mieszane, ale wydaje mi się, że jest on delikatny na tyle, że zarówno wrażliwce jak i posiadaczki cery tłustej spokojnie mogą go wypróbować. 

Skład/ingredients poniżej: 
Płatki pachną bardzo delikatnie i jest to zapach ledwo wyczuwalny- niedrażniący. Są one bardzo cieniutkie jednak nie przerywają się i nie pozostawiają na buzi drobnych włosków takich jak niektóre zwykłe, nienasączone płatki kosmetyczne. Po wyjęciu płatka- pojemnik należy szczelnie zakręcić, aby zapobiec wysychaniu- od pierwszego otwarcia produkt należy wykorzystać w okresie nieprzekraczającym 3 miesięcy. 
Producent zaleca przecierać twarz kolistymi ruchami i stosować dwa razy dziennie- rano i wieczorem. Ja używam ich w celu zmywania makijażu po przyjściu z pracy, a także odświeżam nim buzię w ciągu dnia kiedy nie jestem umalowana- szczególnie strefa T jest mi za to wdzięczna. Płatki dobrze radzą sobie z podkładem- z tuszem do rzęs troszkę gorzej. Zbierają nadmiar sebum i delikatnie tonizują skórę. Odświeżają. 
Czy jest to produkt bez którego nie mogłabym się obyć? Cóż, na rynku istnieje szeroki wahlarz specyfików do zmywania makijażu- demakijaż wykonujemy specjalnie przeznaczonymi do tego płynami, żelami, mleczkami micelarnymi czy chusteczakami. Ta sama sytuacja prezentuje się w przypadku toników odświeżających i oczyszczających twarz. 
Dla mnie płatki Tami to nowość, którą warto było przetestować. Po zużyciu całego opakowania będę szukała czegoś innego, niemniej jednak POLECAM i w przyszłości być może zakupię go ponowanie. 

Jeśli interesują Was inne produkty tej firmy- zachęcam do zapoznania się z ofertą na stronie EcoWipes EWS.

Znacie płatki TAMI? Jestem ciekawa co o nich sądzicie i czy także używacie ich do demakijażu twarzy? Zachęcam do aktywności w komentarzach.

25 komentarzy:

  1. Widziałam, ale jeszcze nie używałam. Na wyjazdy takie opakowanie to fajna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I`ve never heard about that brand!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tych płatkach, ale Twoja recenzja oraz bardzo niska cena produktu zachęcają do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zachęcam do zakupu- właśnie niska cena i mnie skusiła do zakupu :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Cena rewelacyjna, muszę wypróbować produkt
    Asia

    -----
    mojemagiczne.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja
    komentarz=komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Świetnie napisana recenzja :)
    Obserwuję!
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię ich chusty kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich płatków. Faktycznie, bardzo pożyteczny produkt w podróży.

    Ok. Obserwuję. :)
    http://cosmesfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy i niezastąpiony- wreszcie nie muszę martwić się że coś zaleję :)

      Usuń
  8. produkt wygląda bardzo przyjemne:) choć póki co nie mam miejsca nań w szafie xd kochana ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och no tak, przepraszam :)
      U mnie w półkach też robi się ciasno :P

      Usuń
  9. Z Tami znam tylko chusteczki, takie suche :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych płatków nie znam:) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś miałam podobne płatki ale innej marki, nie mogę sobie przypomnieć jakiej. może i te wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko gdybyś sobie przypomniała- koniecznie daj znać :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia