piątek, 18 listopada 2016

BE BEAUTY złuszczający pumeks w kremie do stóp z kwasami owocowymi AHA i naturalnym pumeksem

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy post poświęcony produktowi z Biedronki. Złuszczający pumeks w kremie do stóp z kwasami owocowymi AHA i naturalnym pumeksem to bohater dzisiejszego wpisu, który zrobił na mnie ogromne wrażenie (oczywiście pozytywne) ze względu na działanie i za śmiesznie niską cenę. Seria Be Beauty to kosmetyki wyprodukowane specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. W swoim asortymencie mają produkty nie tylko do stóp ale także do pielęgnacji całego ciała. Ten pumeks zakupiłam na promocji w cenie 1.99 (75ml tubka), standardowa cena to około 4 złote, także czy w przecenie czy też bez- warto go wypróbować, ponieważ tańszego peelingu nie znajdziecie nigdzie. 
Produkt celowo nazwałam peelingiem. To dość dobry "zdzierak" o działaniu złuszczajacym i wygładzającym. Producent zapewnia nas, że produkt skutecznie usuwa zrogowacenia i zgrubienia naskórka, pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Moje stopy nigdy nie wymagały szczególnej pielęgnacji- ba! Nie stosowałam nawet kosmetyków specjalnie do tego przeznaczonych- zazwyczaj zwykły balsam i peeling wystarczały.
Pumeks w kremie od Be Beauty zakupiłam z ciekawości i zauważyłam różnicę. 

Produkt zawiera mnóstwo kolorowych drobinek średniej grubości, a konsystencja białego kremu jest dość gęsta. Drobinki nie rozpuszczają się- usuwają martwy naskórek masując dodatkowo nasze stopy. Po zabiegu skóra nie jest wysuszona, powiedziałabym nawet, że wręcz przeciwnie- kremowy pumeks nawilża ją co jest moim zdaniem zasługą kwasów owocowych, które zawiera. Lanolina dodatkowo zmiękcza skórę stóp. Zdaniem producenta procent badanych potwierdzających działanie produktu prezentuje się następująco: Po dwóch tygodniach regularnego stosowania 85% zauważyło wygładzenie i zmniejszenie szorstkości, 90% uznało, że pumeks usuwa zrogowacenia i zgrubienia, a także zmniejsza naskórek. A jak peeling sprawdził się u mnie? Podpisuję się pod wszystkimi stwierdzeniami ankietowanych. Tak, tak, tak! Pumeks w kremie do stóp Be Beauty to produkt godny polecenia!

Jestem ciekawa czy znacie ten produkt? Kupujecie kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy Be Beauty? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

51 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, chętnie bym go wypróbowała bo w sezonie jesienno zimowym moje stopy nigdy nie są w najlepszym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często bywam w Biedronce, ale nigdy nie zwróciłam uwagi na ten produkt :)
    Muszę koniecznie go wypróbować :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także długi czas mijałam produkty Be Beauty, ale teraz- po przetestowaniu kilku- śmiało mogę je polecać :)

      Usuń
  3. Lubie kosmetyki Be Beauty :D
    Oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za obserwację :)
      Jakie jeszcze produkty z BB lubisz? :)

      Usuń
    2. Lubię kremy do rąk, płatki kosmetyczne, żele do twarzy :D

      Usuń
  4. Nie widziałam go w "mojej" Biedronce ;) ale nawet za 4 zł chętnie bym się skusiła, tylko najpierw zużyję ten co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce koło mojego domu też jej nie ma, mieszkam w małej miejscowości i ta Biedronka nie jest stuprocentowo wyposażona :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego pumeksu od jakiegoś czasu i jest całkiem dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your visit :) now i following you :) a hope you following me back

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go ale za taką cenę warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tego produktu akurat nie miałam :)do stóp moim faworytem jest kosmetyk z Avonu :) ogólnie Be Beauty lubię, krem do rąk nie ma sobie równych ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który krem? Bo z tego co się orientuje to są jakieś rodzaje :)

      Usuń
  10. Nie używam niczego do stóp i narazie nie zamierzam więc odpuszczę sobie wypróbowanie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeszcze nigdy go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się przy najbliższych zakupach- może i Ty załapiesz się na taką promocję :)

      Usuń
  12. Rzadko sięgam po kosmetyki z BeBeuaty, dawniej używałam ich płynu micelarnego, ale z czasem poznałam lepsze :) Jeśli chodzi o pielęgnację stóp to używam elektrycznej tarki z Scholl'a i później kremu nawilżającego, peeling stóp robię niezbyt często, a jeśli już to używam tego peelingu, który mam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn micelarny od Be Beauty to bardzo dobry produkt- używałam i byłam zadowolona z jego działania. Nie jestem zwolenniczką tarek elektrycznych, ani tradycyjnych pumeksów :(

      Usuń
  13. W ogóle go nie widziałam. Ale mam inny peeling do stóp z Be beauty, może jakąś starą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może- wydaję mi się, że ostatnio zmienili też szatę graficzną.

      Usuń
  14. Bardzo chętnie go przetestuję BeBeauty to dość dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na opinię w takim razie i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Z tym pumeksem się spotkałam ale nie miałam okazji testować :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, jak dla mnie produkt jest świetny, za te pieniądze warto się skusić :)

      Usuń
  16. Jeszcze go nie miałam, czas na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już tyle zmian tego typu ze ho ho :D

      Usuń
  17. Przydałby mi się, chociaż ostatnio rzadziej bywam w Biedronce - mam obok bloku Lidla (zdradziecka żmija).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do lidla daleko ale bliżej mi do netto - tez maja dobre niektóre produkty :D

      Usuń
  18. O ciekawy produkt, nigdy nie zwracałam na niego uwagi. Muszę koniecznie go zakupić.
    Jasne, ja już zaobserwowałam. Teraz Twoja kolej :)
    Będę wdzięczna za kliknięcia w poście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy produkt ja już próbowałam wielu, aczkolwiek nie pomogły... może spróbuję co mi szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tani- jeśli nie będziesz z niego zadowolona posłuży Ci jako peeling do ciała :)

      Usuń
  20. Brak dostępu do Biedronki to jeden z minusów jaki mam na obczyźnie :( Uwielbiam ten sklep i zawsze proszę Mamusie o kupno produktów. Dzięki za tą recenzję bo na pewno porpszę ją o kupno tego peelingu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie aktualnie poszukuję jakiegoś cudownego kosmetyku do stóp. Po wakacjach mam problem ze skórą na piętach :(
    Nie kupowałam nigdy kosmetyków z Biedronki, ale ten na pewno kupię. Dzięki za recenzję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, to tani produkt- warto się na niego skusić :)

      Usuń
  22. nie miałam okazji go jeszcze używać :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem szczerze, że nie zwróciłam nigdy uwagi na ten peeling, a uwielbiam tego typu produkty :) Ostatnio trochę odpuściłam sobie pielęgnację stóp, dlatego przyda mi się dobry peeling i krem regenerujący. Przy następnych zakupach w Biedronce na pewno się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko- w Łęczycy jest teraz wystawka po 1.99 :D

      Usuń
  25. Nie używałam go, ale po tym wpisie mam ochotę go wypróbować :) trzeba zajrzeć do Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja ciebie również obserwuję :)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia