czwartek, 10 listopada 2016

DR. KONOPKA'S Nourishing conditioner- Balsam odżywczy do włosów suchych i zniszczonych

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję odżywczego balsamu do włosów suchych i zniszczonych od firmy Dr Konopka's.
Zanim jednak przejdę do prezentacji dzisiejszego bohatera- kilka słów o samej marce. 

Przyznam szczerze, że firma jak dotąd była mi zupełnie obca, nigdy o niej nie słyszałam ani nie czytałam
o niej na żadnym z blogów. Mam
wrażenie, że blogosfera jeszcze o niej nie wie, czy to możliwe...?
Marka Dr Konopka's little herbal company oferuje nam produkty naturalne, stworzone na bazie ziół leczniczych i olejów. Poza produktami do włosów zaopatrzyć się możemy także w kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i stóp. Produkty, pomimo, że ECO do drogich nie należą. Dostępne są w drogeriach internetowych- stacjonarnie nie spotkałam ich nigdzie. 
Producent informuje nas, że balsam odżywczy zawiera optymalny zestaw naturalnych olei oraz niezbędnych ekstraktów roślinnych. Skład prezentuje się naprawdę zdumiewająco. Produkt otrzymał certyfikat cosmos natural, który potwierdza jakość kosmetyku- 98% to składniki pochodzenia naturalnego. Jest to produkt wegański czyli taki, który nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, a także nie był testowany na zwierzętach. 

Składniki/Ingredients (INCI): 
Aqua, Glycerin (roślinna gliceryna), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Helianthus Annuus Seed Oil* (olej słonecznikowy), Rubus Chamaemorus Fruit Extract*(ekstrakt z maliny moroszki), Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Olea Europaea Fruit Oil* (oliwa z oliwek), Argania Spinosa Kernel Oil*(olej arganowy), Simmondsia Chinensis Seed Oil* (olej jojoba), Prunus Amygdalus Dulcis Oil*(olej ze słodkich migdałów), Lavandula Angustifolia Oil*(olejek lawendowy), Macadamia Ternifolia Seed Oil*(olej macadamia), Citrus Limon Peel Oil* (olejek cytrynowy), Camellia Oleifera Seed Oil*(olej z kamelii olejodajnej), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil* (olejek pomarańczowy), Amaranthus Spinosus Seed Oil*(olejek amarantusowy), Coffea Arabica Seed Oil* (olejek z kawy), Rosa Canina Fruit Oil* (olejek z dzikiej róży), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olejek rokitnikowy), Vitis Vinifera Seed Oil* (olejek z pestek winogron), Persea Gratissima Oil* (olejek avocado), Tocopherol (witamina E), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum, CI 77492 (źródło)
Produkt zamknięty jest w plastikowej ciemnobrązowej butelce o pojemności 500 ml. Przez butelkę widzimy ile kosmetyku pozostało w środku. Balsam ładnie pachnie- zapach przypomina mi leśne owoce. Nie jest to jednak słodki cukierkowy aromat, który przy częstym używaniu męczy nasz zmysł powonienia i chcemy z niego zrezygnować. Zapach ulatnia się już w momencie aplikacji. Konsystencja dość zbita, gęsty mleczny i kremowy produkt rozprowadza się po włosach bardzo gładko i przyjemnie. Balsam jest wydajny- zużyć należy go w ciągu 12 miesięcy. 
Producent zaleca niewielką ilość balsamu nanieść na mokre włosy, pozostawić na 3-5 minut, następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą. Stosowałam zarówno zgodnie z zaleceniami jak i na swój sposób- czyli jak maskę, przez 30 minutek.  
No i najważniejsze... DZIAŁANIE. 
Po zastosowaniu, zmyciu i wysuszeniu włosy rzeczywiście stają się lśniące oraz elastyczne, są miękkie i przyjemne w dotyku. Czy balsam ma szansę wzmocnić nasze włosy i dogłębnie je odżywić, a także zregenerować suche i zniszczone, smętnie opadające na twarz kosmyki? Uważam, że tak. Wiadomo, że w walce o piękne włosy musimy uzbroić się w cierpliwość, ale naturalny skład produktu i brak zbędnej chemii potrafi przyczynić się w znacznym stopniu do poprawy stanu zarówno włosów jak i skóry głowy. 

Produkt polecam- niska cena w stosunku do jakości, naturalny bogaty skład oraz nienachalny zapach
i działanie zachęciły mnie do ponownego zakupu. 

Ja w swój balsam zaopatrzyłam się na mintishop, o TUTAJ, ale znajdziecie go także w innych drogeriach internetowych. Cena waha się w granicach 15 złotych za 500 ml butelkę. 

Jestem bardzo ciekawa czy znacie ten kosmetyk i markę Dr. Konopka's.
Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

42 komentarze:

  1. Chyba zaczynam być włosomaniaczką ;) Jak przeczytałam Twój post to mam ochotę lecieć i kupić go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Gosiu, ja przez trzy lata "mojego włosomaniactwa" przerobiłam naprawdę wiele kosmetyków. Potem ścięłam włosy, wróciłam do silikonów i szamponów z SLSami. Codzienne używanie prostownicy sprawiło, że moje włosy straciły blask i dawny "wigor"- z urządzeń do stylizacji nie mogę zrezygnować, ale chociaż w nagrodę będę dostarczała swoim włosom naturalnych składników :)

      Usuń
  2. Firma jest mi całkowicie obca, ale zajrzałam do mintishop i upatrzyłam sobie szampon i odżywkę zwiększające objętość :) Cenowo produkty przedstawiają się naprawdę świetnie :) Jestem ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria zwiększająca objętość i mi wpadła w oko- może następnym razem, albo nie! Najpierw poczekam na recenzję u Ciebie :)

      Usuń
  3. Mam z tej firmy brzozowe mydło do ciała i jest super, na pewno zaopatrzę się jeszcze w jakieś kosmetyki tej marki, bo zgadzam się z Tobą, że mają niską cenę i wysoką jakość :) Życzę miłego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj mój weekend będzie wyjątkowo długi - urlop czas zacząć :D

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę ten produkt, ciekawe ma opakowanie, kojarzy mi się z butelką ketchupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam Milenko, mi raczej kojarzy się z jakiś lekiem w stylu vintage :))

      Usuń
  5. Nie znam produktów z tej firmy ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta to naprawdę dobry produkt, warto kupić :)

      Usuń
  6. Kosmetyk fajny ale nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba takiego kosmetyku mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych, ale nawet włosy normalne czy przetłuszczające będą zadowolone :)))

      Usuń
  8. WOW, ale skład!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ale chętnie bym go wykorzystała :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog przypadł Ci do gustu- pozdrawiam :)

      Usuń
    2. lubie ciekawe blogi :) z których mogę coś wyciągnąć czegoś się dowiedzieć itp ;-)

      Usuń
  10. Witam, dziękuję za ten wpis- rzeczywiście blogosfera chyba nie szaleje jeszcze na punkcie tego balsamu, a i szkoda bo jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko to miłe, zgadzam się- produkt wart uwagi :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe, miło dowiadywać się o tych "mniej znanych" produktach. Plus dla Ciebie, bo faktycznie nigdzie wcześniej się na to nie natknęłam ;)) Pozdrawiaam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że zamierzam skupić się właśnie na tych, jak to opisałaś "mniej znanych" produktach :)

      Usuń
  12. Również nie słyszałam o tej firmie, ale myślę, że przydałoby mi się coś co odżywi moje włosy, bo są bardzo zniszczone. :/

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci zakup tego produktu z czystym sercem :)

      Usuń
  13. Sklepy oferują tak wiele marek, że czasem nie sposób wszystkie spamiętać, a co dopiero wypróbować ich kosmetyki. Ja o marce Dr Konopkas nie słyszałam wcześniej, ale przyznam, że mnie zaciekawiłaś. Szczególnie skład tego balsamu przyciągnął moją uwagę. Może kiedyś przy okazji zakupów na Minti dorzucę go do koszyka, ciekawe jakby sprawdził się na moich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam jeszcze kilka produktów dr. Konopki :)
      Niebawem i o nich będzie można przeczytać :)

      Usuń
  14. Widziałam, widziałam ale jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skład jest dosyć długi, ale można zauważyć w nim składniki naturalne. Nie słyszałam o nim. Jeśli piszesz ,że są efekty to można go wypróbować :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję :)
    https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych, ale do innych typów też powinien być dobry ze względu na skład :)

      Usuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale uwielbiam naturalne produkty i jeśli nadarzy się okazja, to z pewnością go wypróbuję :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę go kupić, dużo słyszałam dobrego o tej firmie :) Ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia