sobota, 26 listopada 2016

GREEN PHARMACY Herbal cosmetics. Liquid silk serum for brittle ends- jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. W dzisiejszym poście recenzja mojego ulubionego silikonowego jedwabiu do włosów. Serum na łamliwe końcówki od firmy Green Pharmacy to produkt, bez którego nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji. Stosowałam go zarówno wtedy, kiedy byłam posiadaczką długich włosów, jak i teraz- kiedy jestem ścięta na boba. Firma Green Pharmacy to kosmetyki o bardzo bagatym składzie- zarówno produkty do pielęgnacji ciała, włosów, twarzy czy specjalna linia przeznaczona do pielęgnacji higieny intymnej posiada produkty, które warto przetestować ze względu na bogactwo ekstraktów roślinnych, olejów, a także ze względu na bardzo niską cenę.
Tak jak wspominałam- jedwab Green Pharmacy towarzyszył mi jeszcze za czasów mojego 'włosomaniactwa' kiedy to blogosfera przepełniona była informacjami o szkodliwych, demonicznych silikonach. Miałam wtedy długie włosy, które wymagały ochrony przed uszkodzeniami mechanicznymi, a także przed wysoką temperaturą. Szukałam czegoś 'po środku' czyli naturalnie, ale z silikonami w składzie. Po przeczytaniu kilku pochlebnych opinii- skusiłam się i ja. Produkt okazał się dla mnie strzałem w dziesiątkę! I tak oto idziemy przez życie razem już od kilku lat. Serum na łamliwe końcówki to płynny jedwab zamknięty w 30ml plastikowej buteleczce z pompką, która nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu. Serum jest bardzo wydajne i wystarczy tylko jedno 'psiknięcie'. Dozujemy na dłoń, rozcieramy i wcieramy w końcówki włosów. Jest to produkt bez spłukiwania, którego możemy używać zarówno na suche jak i wilgotne włosy- ja aplikuję go jedynie na mokre, lekko podsuszone. Jest to jeden z nielicznych produktów tego typu, który nie przetłuszcza włosów, nie obciąża ich i nie sprawia, że wyglądają one na niedomyte. Jedwab bardzo ładnie pachnie, a zapach utrzymuje się na włoskach jeszcze przez jakiś czas. Stosujemy oczywiście z umiarem!
Jedwab w płynie Green Pharmacy polecam bardzo gorąco- to tani produkt, który sprawdza się idealnie chroniąc włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi, niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, przed wysoką temperaturą suszarek i innych urządzeń do stylizacji. Nadaje fryzurze połysk. Włosy stają się wizualnie gładsze i bardziej lśniące- wyglądają na zdrowsze i wypielęgnowane. 

Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o składzie tego serum. Czy produkty GP goszczą w Waszym domu? Jeśli tak- to jakie? Ja bardzo chwalę sobie ich szampony, a także żele do mycia twarzy. 

90 komentarzy:

  1. Mam na niego ogromną ochotę ale póki co muszę odpuścić - mam dwa tego typu produkty o ogromnej wydajności :D
    GP lubię bardzo, szczególnie ich mydła i szampon z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ostatnio jedwab z ISANY, jest baaaardzo duży :)

      Usuń
  2. Stosowałam podobny produkt, tylko z innej firmy. Wzmocnił mi fajnie włosy, więc byłam zadowolona, może teraz skuszę się na ten, bo jeszcze nie miałam.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na opinię na Twoim blogu, chętnie poczytam :))

      Usuń
  3. Lubie takie produkty, które chronią włosy przed uszkodzeniami :) Następnym razem go kupię, jak będę w drogerii :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim już parę dobrych opinii, właśnie kończy mi się olejek do końcówek i chyba wybiorę się po ten skoro taki fajny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedwab w płynie bardzo lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ten jedwab :) Całkiem fajny i w przystępnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jedwab to jedyny który odpowiada moim końcówkom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazłaś swojego idealniaczka :D

      Usuń
  8. Ja też Kochana chwalę sobie produkty od GF, stosuję szampony i olejki na włosy i nigdy mnie nie zawiedły. Ten jedwabik też miałam i sprawował się cudnie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie produkty, ale akurat z tej firmy nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie jedwab :) tego akurat nie miałam ale jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to mój ulubieniec do zabezpieczania włosów, jednak od dawna nie mogę na niego trafić w żadnej drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze się nie skusiłam na produkt tej marki

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się nie stosować tego typu kosmetyków ze względu na moje przetłuszczające się włosy, ale skoro piszesz, że ten jedwab nie przetłuszcza włosów, koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go jakiś czas temu. Bardzo fajny kosmetyk. Chętnie do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ja kupiłam już kolejną buteleczkę :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię ta firmę, na pewno wypróbuję kiedy skończę to co używam aktualnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o tym produkcie nie słyszałam. Kurczę, gdy mroźno za oknem, a w pomieszczeniach kaloryfery grzeją jak szalone włosy są poddane dużej próbie. Przydałby mi się taki jedwab. Im szybciej, tym lepiej :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcią bym go wypróbowała.
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacznij obserwowac, a się odwdzięczę ;)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak dopiero wkręcałam się we włosomaniactwo i tak bardzo pragnęłam tego jedwabiu, że aż zapomniałam go do dzisiaj kupić :D Teraz jednak wróciłam do starego dobrego Marion 7 efektów i będę mu chyba wierna do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi,
    thank you so much for visiting my blog. Follow you back:)!
    Bye, Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, Thanks! And do you enjoy about reading my blog? :)

      Usuń
  21. od kilku lat już używam jedwabiu i jestem mega zadowolona z efektów <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam i bardzo dobrze się u mnie sprawdza <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie przypadł do gustu :D

      Usuń
  23. nigdy nie miałam tego produktu :) aczkolwiek, wydaje się być wręcz stworzony dla mnie :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam Ewelinko i polecam Ci wypróbować to serum- jest tanie, a być może stanie się Twoim ulubieńcem :)

      Usuń
  24. Aaaaaaaale tu die u Ciebie dzieje woooow 😄 zaprosilas to i jestem ta od http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    Obiecuje ze bede odwiedzac 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you for your visit and comment. I am now following you. I can only understand English. Hope you can add a "Translate language" gadget to your blog. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You`re welcome! :) I`ll try to add "Translate language" gadget special for you :)

      Usuń
  26. Moja Sikorka ma na razie z Isany bodajże ja się stosuje wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten duży jedwab z Isany- chwalę sobie :D

      Usuń
  27. Green Pharmacy bardzo mi nie służy ;((
    Obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post! I am following you now, and if you could or can follow me, that would be great! Thanks anyway !
    P.S. If anyone wants follow for follow come to my blog:
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It`s nice to hear that. I`m glad that you like my posts.

      I`ll try to be more active now :)

      Usuń
  30. O jak ja lubię wszelakie olejki do włosów :) obecnie non stop wcieram olejek arganowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest typowy olejek, ale skład olejkowy jak najbardziej :)
      Arganowy miałam- stosowałam na włosy i na twarz :)

      Usuń
  31. O super to coś dla mnie. Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi great item! :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram? Let me know in my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you.
    ✿⊰✽⊱✿That's Amore Blog✿⊰✽⊱✿
    Grace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it`s good item, I think :) And good idea about following.

      Usuń
  33. Hej zaobserwowalam, czekam na twoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej zaobserwowalam, czekam na twoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post!
    Can we follow each other ? follow me and i'll follow you back, I promise!
    Bye :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) It`s nice when someone enjoy my revievs :)
      Yes, we can follow each other, why not :)

      Usuń
  36. Na razie tylko czytałam recenzje tego serum, ale na razie go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nigdy nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak moje włosy są uszkodzone to podcinam. Zresztą i tak nie farbuje i nie używam suszarki i prostownicy, więc nie mam potrzeby używać nic na końcówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomimo systematycznego podcinania ochraniam swoje włoski silikonami :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia