czwartek, 17 listopada 2016

Liebster Award- discover new blogs... i ja zostałam nominowana.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Wczoraj zostałam nominowana do Liebster Award przez Asię z bloga Moje magiczne miejsce. Zabawa ta krąży już po blogosferze od kilku lat,
a udział w niej może wziąć każda osoba prowadząca bloga.
Asia przygotowała dla mnie zestaw 11 pytań, na które odpowiedziałam bardzo rzetelnie. Jesteście zainteresowane? Zapraszam do lektury, poznajcie mnie bliżej...

Blog, do którego najczęściej zaglądam. Tutaj pewnie nieco się zdziwicie, gdyż jako blogerka kosmetyczna powinnam mieć swojego ulubieńca w tej kategorii. No niestety nie. Chociaż piszę recenzje kosmetyczne to z większą przyjemnością czyta mi się i podziwia prace blogerek tworzących na swojej stronie coś kreatywnego. Uwielbiam tematykę DIY, a także wszelkiego rodzaju porady- organizacja czasu, przestrzeni, samorealizacja.

Książka, którą aktualnie czytam. Jak z obrazka. To powieść, po którą sięgnęłam w swoim życiu drugi raz, pierwszy raz czytałam ją będąc jeszcze w liceum. Od tamtego czasu w moim życiu wiele się wydarzyło i to właśnie te wydarzenia ukształtowały mój obecny światopogląd. Na życie patrzę przez pryzmat zdarzeń i problemów jakie spotkałam na swojej drodze. Wracam więc po latach do przeczytanych przez mnie wtedy książek, aby sprawdzić jak zmienił się mój stosunek do poszczególnych bohaterów. Polecam! 

Gdybym mogła przeprowadzić się do dowolnego miejsca na świecie, gdzie by to było. Odpowiem wymijająco, gdyż sama do końca nie wiem, gdzie chciałabym się znaleźć- teraz, a co dopiero za kilka lat. Na pewno chciałabym mieć swój dom, który byłby moją ostoją po ciężkim dniu. Miejscem, w którym mogłabym schować się przed całym światem. Chciałabym mieć altankę- taką drewnianą, pomalowaną na biało i przystrojoną w magiczny sposób migoczącymi światełkami. Z widokiem na jezioro. Siadałabym wtedy ze swoją drugą połówką i owinięci kocem, popijalibyśmy gorącą czekoladę w jesienny wieczór... Troszkę się rozmarzyłam. 

Czym jest dla mnie blogowanie. Z zamiarem założenia bloga nosiłam się kilka dobrych miesięcy, a kiedy już odważyłam się na ten krok... zabrakło mi pomysłu. Myślałam, że z dnia na dzień zdobędę pokaźną grupkę obserwatorów, a moja strona będzie tak sławna, że w wyszukiwarce będzie na drugim miejscu, zaraz po Google. No niestety, nie tędy droga. Studentka zarządzania istnieje już kilka lat, ale tak naprawdę to dopiero teraz blog stał się moją prawdziwą pasją i nieco uzależnieniem. Osoba, z którą idę przez życie bardzo motywuje mnie do działania, razem czytamy wpisy, razem zastanawiamy się jak poprawić jakość dodawanych postów i kształtujemy- mogę to powiedzieć NASZ blog, tak aby był on miejscem chętnie przez Was odwiedzanym. 

Czy poza blogowaniem mam jakieś hobby. Mam wiele zainteresowań, jedne rozwijam bardziej, inne to tylko krótkotrwały, epizodyczny szał, który szybko mija i tak szybko jak się urodził tak szybko znika z mojej pamięci. Moim hobby, którym myślę, że warto się pochwalić i którym staram się zarazić swoich bliskich jest szeroko pojęta organizacja. Interesują mnie wszelkiego rodzaju złote środki na uporządkowane życie. 

Gdzie na wczasy. Koszty się nie liczą. Mając niezliczoną ilość gotówki swoją podróż życia rozpoczęłabym od zwiedzania Polski wzdłuż i wszerz. To piękny kraj- bogaty krajoobrazowo i historycznie. Wieloregionowość umożliwia nam poznanie różnych kultur, tradycji i smaków. Zagranica? Środkowa Italia- Toskania! Pagórkowate tereny, drobne uliczki, włoska kuchnia i włoskie wino. 

Mam słabość do... KOFEINY. Uwielbiam jej zapach, smak i działanie. Nic nie poprawia mi humoru jak aromatyczna kawa- nie koniecznie w postaci rozgrzewającego, stawiającego na nogi napoju. Zmielone ziarenka dodaję do ciast i deserów, stanowią one także bazę do domowych peelingów DIY. Wbrew powszechnej opinii kawa nie tylko szkodzi naszemu zdrowiu- posiada też właściwości lecznicze, kofeina to źródło cennych antyoksydantów i soli wiążących inne pierwiastki. 

Moje ulubione danie. Pomimo tego, iż staram się zdrowo odżywiać i ograniczać spożywanie fastfoodów- pizza to danie, z którego nie jestem w stanie zrezygnować. Spożywana w dobrym towarzystwie, w klimatycznym miejscu jest receptą na wszystkie moje zmartwienia. Do tego oczywiście COLA, nie, nie light- kalorie na pewno pójdą w biust! Poza tą serwowaną w pizzerii, coraz częściej sama eksperymentuję w kuchni. Niestety jeszcze nie znalazłam przepisu na idealne ciasto.

Mój codzienny rytuał. Jestem kobietą zorganizowaną, starającą się wykluczyć niepotrzebny chaos z mojego życia. Studując niestacjonarnie w weekendy, pracując od poniedziałku do piątku samodyscyplinowanie się to bardzo wazna umiejętność. Ważna i konieczna. Mogę więc pokusić się o stwierdzenie, że cały mój dzień to jeden wielki rytuał- działam etapowo, według ustalonego wcześniej planu, schematu. 

Ukochana bajka z dzieciństwa. Nie kojarzę, abym miała jakąś ulubioną, taką przy której zasiadałam każdego dnia. W pamięci utkwiła mi natomiast ta opowiadana przez moją mamę, kiedy byłam mała. Historia o Emilce i Damianku- czyli o mnie i o moim bracie i o tym jak spędzaliśmy wigilijny dzień. Uwielbiałam tego słuchać. Ubieranie choinki, przygotowywanie wieczerzy, wspólne nakrywanie do stołu, opłatek, życzenia, radość z obdarowywania się prezentami. Dzieci uwielbiają Święta Bożego Narodzenia, przeżywają ten czas intensywniej niż ich pochłonięci codziennością rodzice.   

SMS czy telefon, a może czat na Facebooku. Mimo zabiegania, braku czasu i natłoku obowiązków staram się odnaleźć czas na tradycyjne spotkanie. Kiedy jednak nie mam takiej możliwości bądź potrzebuję informacji 'na już' ze znajomymi czy rodziną kontaktuję się telefonicznie. Ostatnio jednak pierwsze skrzypce odgrywa massenger- aplikacja ta ze względu na swoją wielofunkcjonalność stała się jedną z moich ulubionych- umożliwia mi kontakt z osobami spoza granicami kraju i pozwala na przesyłanie zdjęć, krótkich nagrań bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zabawne emotikonki uprzyjemniają konwersację. 


Pytania dla Was: 

  1. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje uśmiech na Twojej twarzy.
  2. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje dreszczyk emocji.
  3. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?
  4. Najbardziej absurdalne marzenie.
  5. Przyjaciele czy rodzina? Z kim wolałabyś spędzić swój długowyczekiwany wyjazd na wakacje?
  6. Jaki jest Twój sprawdzony sposób na poprawę samopoczucia?
  7. Co robisz, aby podnieść swoją samoocenę?
  8. Motto, którym kierujesz się idąc przez życie.
  9. Książki, film czy muzyka? 
  10. Twój charakter w pięciu słowach.
  11. Jak postrzegają Cię Twoi bliscy? Jesteś liderem czy szarą myszką? 

Asiu, dziękuję za nominację- przyznam szczerze, że zestaw pytań, który dla mnie przygotowałaś skłonił mnie do małej refleksji. Odpowiedź na wskazane przez Ciebie pytania to troszkę takie moje osobiste przemyślenia. Dobrze było wziąć udział w tej zabawie! 

Nie mam możliwości nominowania wszystkich moich czytelników, dlatego zapraszam Was dziewczyny do aktywności w komentarzach. Szczególnie ciekawa jestem jaka jest Wasza życiowa dewiza i tego jaką macie receptę na szczęście.  

52 komentarze:

  1. Emilko, rewelacyjnie mi sie czytalo Twoje odpowiedzi :-) Dzieki nim poznalam Cie troszke lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, bardzo dziękuję za nominację, ale niestety nie mam kompletnie czasu na ego typu zabawy, ponieważ posty mam już planowane z wielkim wyprzedzeniem, by ze wszystkim się wyrobić. Ale chętnie odpowiem na te pytania tu.

    1. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje uśmiech na Twojej twarzy - pojechałam z rodzicami do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie i miałam wtedy może z 5-6 lat i dopiero zaczęły mi rosnąć jedynki, więc z przodu byłam szczerbata jeszcze, a bardzo mocno się śmiałam i uśmiechałam do każdego zdjęcia. Do dziś muszę je oglądać hahaha

    2. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje dreszczyk emocji - rodzice zabronili mi samej kąpać się nad jeziorem, a ja w tajemnicy i tak jeździłam. Po kąpieli zajeżdżałam do kolegi, z którym jeździłam, żeby się przebrać, osuszyć włosy, zostawić mokre rzeczy. A dreszczyk był związany z tym, by nikt nas nie zobaczyłi nie wykablował - udało się :D

    3. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem - piosenkarką - bez dwóch zdań :D

    4. Najbardziej absurdalne marzenie - jestem realistką, twardo stąpam po ziemi. Czasem w chwilach słabości każdy sobie o czymś pomarzy, ale nie wydaje mi się, by były to takie marzenia, która mają zerowe szanse na spełnienie. Bardzo często udaje mi się osiągnąć w życiu to, co sobie zaplanowałam.

    5. Przyjaciele czy rodzina? Z kim wolałabyś spędzić swój długowyczekiwany wyjazd na wakacje - ciężko powiedzieć. Wszystko zależy od tego, gdzie miałabym się udać. Bardzo cenię sobie czas spędzany z rodziną, ale czasem trzeba się wyrwać z osobami w swoim wieku i trochę zaszaleć.

    6. Jaki jest Twój sprawdzony sposób na poprawę samopoczucia? - włączam sobie jakiś serial, robię popcorn, przygotowuję coś dobrego do picia, zapraszam ukochanego i sobie siedzimy i się śmiejemy :)

    7. Co robisz, aby podnieść swoją samoocenę? - ostatnio na jednym z wykładów na studiach robiliśmy test na to, czy nasza samoocena jest zaniżona, w normie czy wysoka. U mnie dwukrotnie wyszło, że mam samoocenę w normie i to się sprawdza. Nie podwyższam jej zatem :)

    8. Motto, którym kierujesz się idąc przez życie - "Bądź takim, abyś nie musiał czerwienić się przed sobą"

    9. Książki, film czy muzyka? - najczęściej słucham muzyki i oglądam filmy. Książki są na ostatniej pozycji, choć ostatnio postanowiłam poprawę w tym zakresie i obecnie czytam książkę "Najdłuższa podróż".

    10. Twój charakter w pięciu słowach - zabawna, pomocna, empatyczna, lubię ponarzekać, słomiany zapał - niestety nie udało się w pięciu słowach, ale nie mogłam inaczej.

    11. Jak postrzegają Cię Twoi bliscy? Jesteś liderem czy szarą myszką? - wydaje mi się, że nie jestem ani liderem, ani szarą myszką. Jestem elastyczna. Mogę się dostosować do kogoś, ale kiedy trzeba mogę wziąć wszystko na siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko rozumiem i cieszę się, że mimo to znalazłaś chwilkę, aby odpowiedzieć TUTAJ :)
      Na spokojnie przyjrzę się Twoim odpowiedziom wwieczorem :)

      Usuń
  3. Super :) Fajnie tak postać kogoś bliżej z tej drugiej strony :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za obserwację i pozdrawiam, na pewno zajrzę na Twoją stronę nie raz :)

      Usuń
  4. Też wolę spotkać się jednak z kimś twarzą w twarz i porozmawiać. Nie lubię pisać sms-ów już wolę korzystać tak jak Ty z Facbook'owej aplikacji. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysyłając SMSa czekam na charakterystyczne trzy kropeczki :D

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację! :) Na pewno na dniach odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sa takie nominacje, zawsze można się czegoś więcej dowiedzieć o autorze bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, no i sam autor ma chwilę do zastanowienia się nad sobą :D

      Usuń
  7. DIY chyba wszyscy się nia fascynujemy uwielbiam jej styl;) Niestety żeby ogarnąć cały nasz plan trzeba ustalić twarde zasady, żeby wszystko szło swoim torem ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i czekam na info o pojawieniu się nowej notki :)

      Usuń
  9. Super cię bliżej poznać kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello,
    I follow you back #409
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uważam ze różności na blogu są najciekawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zabawa, mozna poznac kogoś bliżej :) te lubie orgaznizacje, miec wszystko uporządkowane od a do z :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja to podstawa, klucz do sukcesu :) !

      Usuń
  13. To miłe, że masz osobę która Cię wspiera i motywuje w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Emilko, dziękuję za nominację :) W weekend postaram się udzielić odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też bym chciała zwiedzić całą Polskę!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trzeba dążyć do realizacji swoich marzeń każdego dnia :)

      Usuń
  16. Lubię takie wpisy można dużo się dowiedzieć o danej osobie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za nominację, postaram się wrócić tu w najbliższym wolnym czasie, wgłębić się w Twój blog i odpowiedzieć na pytania, które zadałaś dotyczące mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czekam i cieszę się, że wyraziłaś zgodę:)

      Usuń
  18. Dziękuję za niminację postram się jak najszybciej dodać wpis :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twój sposób pisania, być może już o tym wspominałam. Twoje odpowiedzi są takie hmm, gładkie, lekkie, fajnie się je czyta. Tak na marginesie, jestem pod wrażeniem częstotliwości wstawiania przez Ciebie wpisów. Cieszę się, że tak często mam na czym zawiesić wzrok!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to bardzo miłe co napisałaś- DZIĘKUJĘ! Właśnie takie komentarze najbardziej motywują mnie do pisania kolejnych postów!

      Usuń
  21. Kochana Moja, Dziękuje Ci ślicznie za tą nominację ! Jestem zaszczycona i na pewno uwiecznię ją na swoim blogu. Niestety nie bawię się już w tą zabawe od jakiegoś czasu , jednakże bardzo chętnie odpowiem na Twoje pytania :* :*

    1: Miałam na prawdę wspaniałe dzieciństwo dzięki Mojej Mamusi i za dużo myśli przychodzi ze wspomnieniami. Ale niech będzie to : Pamiętam jak z bratem Moim starszy siedzieliśmy na balkonie i jedliśmy brzoskwinie i niestety jeszcze nie potrafilam wypowiedziec tego słowa poprawnie i niestety ten owoc nazywałam 'kroświnia' i mój brat mi dokuczał, że tutaj nie sprzedają krojonych świń. Hahah :) Piękne czasy !

    2: DOsyć nie przyjemna sytuacja, byłam bardzo mała, ale pamiętam to dokładnie. Wracaliśmy z plaży całą rodziną i miałam koło do kąpania niestety puściłam ręce z niego i się przewróciłam. Cała ręka zdarta do krwi haha :)

    3: Aktorką, to było moje marzenie :)

    4: Zostać sławną aktorką i podbijać świat grając u boku Roberta De Niro i Al Pachino :) hihi

    5: Zdecydowanie ROdzina, na która zawsze mogę polegać !

    6: Po prostu przytulić się do Mojego Ukochanego i wtedy wszystko juz gra hihi :)

    7: Makijaż, to on zdecydowanie poprawia moją samoocenę, Tak już jest jak się ma 30 tkę na karku chyba hiih :)

    8: Kochać i być Kochaną !

    9: Wszystkie 3 opcje uwielbiam , tak też nie umiem wybrać :(

    10: Opiekuńcza, przyjacielska, dobra , nerwowa, choleryczka :D

    11: Zdecydowanie Leader i to jeszcze taki dyktator haha :) Pracuję ciągle nad sobą :)

    Buziaczki Kochane :*:*
    http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wyraziłaś chęć uczestnictwa w tej zabawie :)

      Usuń
  22. przeczytałam o pizzy i zgłodłam:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainteresowanie ciekawe :D
    mogę odpowiedzieć pod tym wpisem jak będę miała chwilkę czasu? :* bo nie publikuję już wpisów typu LA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprawa samopoczucia? Czekolada :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne odpowiedzi ;) chciałabym być tak zorganizowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje uśmiech na Twojej twarzy.
    Ciężko powiedzieć, bo jakoś dzieciństwa nie wspominam mega dobrze ;). Dobre wspomnienia to na pewno te z dziadkiem :D Szczególnie jedno ze świąt :). Porozwieszałam skarpetki w nadziei na pojawienie się czegoś słodkiego w środku. Dziadek pędem pojechał do sklepu, kupił wór cukierków i po cichu wkładał je do skarpetek za każdym razem, gdy je opróżniałam:)

    2. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje dreszczyk emocji.
    Ogromny, czarny pająk, który zjechał na pajęczynie prosto na mój brzuch..

    3. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?
    Przyrodnikiem :D Ciągle goniłam za robakami, mrówkami i roślinkami.

    4. Najbardziej absurdalne marzenie.
    Trafienie 6 w lotto :D

    5. Przyjaciele czy rodzina? Z kim wolałabyś spędzić swój długowyczekiwany wyjazd na wakacje?
    Przyjaciół nie mam, jedyną bliską osobą jest mi narzeczony ;). Nie chcę nawet nawiązywać przyjaźni. Jestem bardzo zamkniętą osobą. A więc odpowiedź jest jasna - tylko rodzina!

    6. Jaki jest Twój sprawdzony sposób na poprawę samopoczucia?
    Oglądanie ubrań w internecie :D. Jakoś mnie to zawsze uspokaja, wycisza, wprawia w dobry nastrój. Lubię sobie planować co jeszcze mogłabym kupić!

    7. Co robisz, aby podnieść swoją samoocenę?
    Mooocna szminka :)! Zawsze czuję się w takiej atrakcyjniejsza.

    8. Motto, którym kierujesz się idąc przez życie.
    "Kiedy nie masz nikogo, nikt nie może cię skrzywdzić" - i przez to jak wyżej wspomniałam, nie mam zbyt wielu osób wokół siebie :).

    9. Książki, film czy muzyka?
    Film. Jestem leniem, nie lubię książek. Muzyki lubię posłuchać tylko gdy mam dobry humor :D

    10. Twój charakter w pięciu słowach.
    wybuchowa, zamknięta[w kwestii np. zwierzeń], nerwowa, uczuciowa, empatyczna

    11. Jak postrzegają Cię Twoi bliscy? Jesteś liderem czy szarą myszką?
    Czarną owcą od dawna :D zdecydowanie należę do dziwnych osób :)

    dziękuję za nominację! :) lubię odpowiadać na pytania :D!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna jest ta inicjatywa z pytaniami :) Fajnie się o Was dowiedzieć czegoś nowego i przełamać tą wirtualną barierę :) Super post!

    buziaki
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia