poniedziałek, 21 listopada 2016

Tołpa dermo face, sebio. Normalizująca pianka do mycia twarzy

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przedstawiam Wam normalizującą piankę do mycia twarzy przeznaczoną do cery wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej, a także do skóry z niedoskonałościami od firmy Tołpa z linii dermo face sebio. Zanim przejdę do recenzji tradycyjnie kilka słów o marce. Tołpa to polska firma oferująca nam produkty do pielęgnacji całego ciała zarówno dla dzieci, kobiet jak i dla mężczyzn. Kosmetyki dostępne są w aptekach, drogeriach i supermarketach w całym kraju. Zakupy możecie zrobić także on line TUTAJ. Na stronie producenta można zakupić próbki, po 1 grosz każda, co moim zdaniem jest bardzo trafionym rozwiązaniem.
Od produktu do mycia buzi tak samo jak i od szamponu, czy żelu do mycia ciała nie wymagam wiele- ma myć! Takie jest jego przeznaczenie i od tego właśnie rozpocznę ocenę nawilżającej pianki do mycia twarzy. Producent zaleca nanieść piankę na dłoń, połączyć z niewielką ilością wody aż do uzyskania delikatnej piany, a następnie rozprowadzić ją po powierzchni twarzy i szyi masując kolistymi ruchami po czym spłukać. Ja nie kombinuję z tworzeniem pianki. Zwilżam dłonie, wyciskam z 100 ml miękkiej tubki produkt i myję nim buzię. Kosmetyk ma postać kremowego żelu, pachnie bardzo ładnie- delikatnie. Świetnie się pieni i jest bardzo wydajny. Zgodnie z zaleceniami kolistymi ruchami zmywam wszelakie zanieczyszczenia i makijaż- pianka radzi sobie świetnie pozostawiając moją buzię oczyszczoną i świeżą.
Producent zapewnia nas, że normalizująca pianka stopniowo złuszcza zrogowaciały naskórek, odblokowuje pory i minimalizuje ilość zaskórników, absorbuje sebum regulując jego wydzielanie. Czy złuszcza? Cóż, krótki kontakt produktu ze skórą nie jest w stanie moim zdaniem dać takiego efektu złuszczania jak po zastosowaniu kremu czy żelu z drobinkami zdzierającymi. Odblokowuje pory i minimalizuje ilość zaskórników? Tak- dogłębne oczyszczania niewątpliwie zmniejsza widoczność porów i usuwa niedoskonałości. Reguluje wydzielanie sebum? Jestem posiadaczką cery mieszanej- strefa T potrzebuje tonizacji. Pianka sprawdza się idealnie, matuje nie wysuszając przy tym skóry na policzkach.
Normalizująca pianka do mycia twarzy nie zawiera mydła ani SLSów- zostały one zastąpione łagodnymi substancjami myjącymi, które nie wysuszają skóry, nie zaburzają pH i nie podrażniają. Skład, pomimo, że do 100% naturalnych nie należy- zawiera ekstrakty roślinne, pozbawiony jest sztucznych barwników, PEG-ów, parabenów silikonów i donorów formaldehydu. Produkt przebadany jest dermatologicznie w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego. 
Produkt zakupiłam w Rossmannie za około 10 złotych.

Znacie Tołpę? Polecacie produkty tej firmy? Stosujecie pianki, żele czy mydła do oczyszczania cery? Zapraszam do aktywności w komentarzach, a także przypominam o trwającym na moim blogu ROZDANIU. 

62 komentarze:

  1. Też mam takie podejście, że szampony i żele mają myć, ale jeśli robia cos więcej to już jest ekstra :D. Lubię żele, pianki również ale rzadziej stosuję. Z Tołpy miałam tylko jeden kremik, który nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tołpe znam, miałam kiedyś ich krem do rąk. Pianki do mycia twarzy jeszcze nie używałam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremu do rąk z firmy TOŁPA nie używałam, na razie mam spory zapas więc raczej się nie skuszę :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Tołpy. Akurat tego produktu nigdy nie miałam. Chętnie wypróbuję jak wykończę zapasy bo wydaje się być dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się , że jest wolna od siarczanów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat teraz stosuję żel z Tołpy - ogólnie lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię dosyćTołpę, cały czas coś nowego testuje a tej pianki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, rzadko stosuję coś takiego na twarz :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Tołpę znam i lubię, ale tego kosmetyku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię Tołpę, maja np. bardzo fajny krem upiększający, znasz go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie słyszałam Madziu, masz recenzję na swoim blogu? :)

      Usuń
  10. Miałam kiedyś ochotę, żeby wypróbować te pianki do mycia twarzy, ale jakoś zostaje wierna płynowi micelarnemu.
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej firmy masz micela? Ja nie przepadam za nimi :)

      Usuń
  11. Mogłabym wypróbować, brzmi jak coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Ty nie nacięłaś się na produkty Tołpy :)

      Usuń
  13. z tołpy miałam póki co tylko szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do mojej cery, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stosuję żel i maseczki, a mam cerę mieszaną :) Ciekawe jak ta pianka u mnie by się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tą firmę, ale przyznam szczerze, że do tej pory nie skusiłam się na ich produkty :) myślę, że czas to zmienić :))

    bardzo fajny wpis, sama korzystam z pudeł :) dzięki nim można zachować porządek :)

    gorąco pozdrawiam ;*
    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobał mi sie ten produkt :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkt jakby stworzony dla mnie bo mam cere mieszaną i problematyczną, musze go mieć ! Buziaki :*
    http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie tołpa powoduje same uczulenia niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze słyszę o tej piance, ale zapowiada sie super :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome product! Thanks for sharing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It`s working on me too! It`s my pleasure to share this posts :)

      Yes, I`ll follow you back :)

      Usuń
  22. Lubię kosmetyki Tołpy.
    Ja Twój blog już dawno obserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam już tonik z tej firmy ale o piance nie słyszałam :) bloga obserwuję już jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba muszę się nią zainteresować. Już od jakiegoś czasu szukałam takiego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie niestety kosmetyki do pielęgnacji twarzy z Tołpy się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kosmetyki tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki produkt najbardziej przypadł Ci do gustu ? :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia