czwartek, 17 listopada 2016

YVES ROCHER Riche Creme, comforting anti-wrinkle eye cream - przeciwzmarszczkowy krem pod oczy.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Pomimo, iż przecizmarszczkowe produkty niekoniecznie skierowane są do mojej cery- krem Riche Creme od firmy Yves Rocher przetestować musiałam. Dlaczego? Tak jak pisałam w poście TUTAJ, krem ten w swoim składzie zawiera mnóstwo drogocennych składników. Pełen jest olejów i ekstraktów roślinnych, które zbawiennie wpływają na stan mojej cery. Skóra pod oczami jest wyjątkowo delikatna i skłonna do przesuszenia i podrażnień. Wiele produktów mnie uczula, wiele się nie nadaje, ponieważ szczypią mnie potem oczy. Z tym produktem było zupełnie inaczej. Zainteresowane? Zapraszam na dalszy ciąg wpisu.
Krem pod oczy Riche Creme pachnie bardzo delikatnie, ledwo wyczuwalnie. Producent uważa, że jest bezzapachowy. Ma lekką konsystencję, dość szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zamknięty w 14 ml miękkiej tubce produkt jest wydajny- wystarczy wycisnąć odrobinkę, a następnie wklepać w skórę pod oczami i na górne powieki. Producent zaleca nałożyć niewielką ilość produktu, następnie masować lekkimi ruchami okrężnymi od kącika wewnętrznego oka do kącika zewnętrznego. Ja zalecam dla lepszych efektów trzymać produkt w lodówce. Precyzyjny aplikator ułatwia stosowanie kremu. 
Jest to pierwszy produkt do pielęgnacji okolic oczu, który mnie nie podrażnia. Z każdym innym kremem lub żelem prędzej czy później zawsze mam ten sam problem- zaczerwienione oczka, szczypanie...
Tak jak pisałam wcześniej- jest to mój pierwszy produkt przeciwzmarszczkowy. Tak, wiem, wiem- nie lata bierze się tutaj pod uwagę, lecz stan cery i mechanizmy, które na nią wpływają. Nie pracuję w warunkach niesprzyjających mojej skórze, nie palę papierosów, zdrowo się odżywiam, a i geny mam dość dobre. Mimo to, drobne zmarszczki zaczęły towarzyszyć mi dość szybko- obwiniam za to moją mimikę twarzy. 
Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy bardzo dobrze nawilża moją delikatną w tym miejscu skórę, sprawiając, że buzia wygląda bardziej świeżo i promiennie. Tak- twarz nabrała blasku, a makijaż prezentuje się dużo lepiej- korektor nie zbiera się brzydko pod oczkami. Skóra w miejscu stosowania kremu stała się bardziej sprężysta, napięta. Skład jest tak rewelacyjny, że mam ochotę nakładać produkt na całą buzię. Na szczęscie Yves Rocher przygotowało całą linię produktów Riche Creme. Czy się na nie skuszę? O ile uważam, że krem przeciwzmarszczkowy pod oczy to dobre rozwiązanie o tyle kremów do twarzy na razie kupowała nie będę. Nie chcę przyzwyczajać swojej skóry, nie uważam też, bym potrzebowała takich produktów. W przyszłosci jak najbardziej- rozważę zakup tych właśnie kosmetyków. 

Produkt polecam ze względu na bardzo dobry skład- Formuła zawiera ponad 91% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera barwników, olejów mineralnych ani parabenów. Działanie kremu także na plus- produkt nawilża, rozpromienia spojrzenie, wygładza i nadaje się pod makijaż. Minusem może być tutaj cena, która niestety do niskich nie należy- na stronie Yves Rocher produkt dostępny jest w cenie 92 złotych, cena promocyjna to 55 złotych. YR w swojej ofercie ma dość drogie kosmetyki- ja jednak zakupię krem ponownie, gdyż tak jak mówiłam- jest to jedyny produkt, który nie wywołuje u mnie reakcji alergicznych. 

Jestem ciekawa czy znacie krem pod oczy Riche Creme i czy w ogóle używacie kosmetyków przeciwzmarszczkowych (pytanie kieruję do moich rówieśniczek blogerek). Lubicie Yves Rocher? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

43 komentarze:

  1. Dużo dobrego słyszałam już o tym kremie, chyba się na niego skuszę kiedyś :) też nie używam przeciwzmarszczkowych kremów ale pod oczy czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta polecam Ci ten krem- skład, rewelacja! :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię produktu od Yves Rocher, zwłaszcza cienie do oczu :) Tego kremu nigdy nie próbowałam - nie mam jeszcze takiej potrzeby.

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory nie używałam kremów pod oczy, ale ostatnio coraz bardziej się nad nimi zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam systematyczna no i nigdy też nie znalazłam kremu, który by mnie w pełni zadowalał :)

      Usuń
  4. Kremu nie znam, ale o marce mam raczej dobre zdanie :) Dzięki za odwiedziny :) chciałam zapytać pod jaką nazwą mnie obserwujesz, bo nie mogę Cię znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również stosuję kremy pod oczy z Yves Rocher :) Moim ulubieńcem jest rewitalizujący roll-on pod oczy usuwający oznaki zmęczenia z serii Elixir 7.9 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię Elixir 7.9 znam, mam krem do twarzy do cery normalnej i mieszanej- w przyszłości post :)

      Usuń
  7. nie używam takich kremów :) ale polecam żel ze świetlikiem pod oczy :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę stosować- przy dłuzszym używaniu uczulonko :(

      Usuń
  8. Ja nie uzywam takich kremów ale fajnie sie prezentuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem Ci że wygląda bardzo ale to bardzo luksusowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej firmie :)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ <- odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio stosuje krem z serii Anew z Avonu.
    Emilko, nominowałam Cie do Liebster Award! Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, ja też nie jestem zwolenniczką drogich kosmetyków, ale ten jest wart tej ceny no i mogę go stosować :)

      Usuń
  13. Moją mamę trochę uczulił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trudno będzie dojść na co dokładnie Twoja mama może być uczulona, gdyż skład jest bardzo obszerny :(

      Usuń
  14. Kurację przeciwzmarszczkową dobrze zaczynać wcześnie, alby zapobiegać. Ciekawy produkt jednak chyba nie dla mnie. 55 zł to jeszcze nie taka wysoka cena.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rzadko stosuję kremy pod oczy... Nie chce mi się ;p teraz mam jeden z fitomed. Kochana dziękuję Ci za obserwację mojego bloga <3! Ja już jestem od dawna wśród Twoich obserwatorów (dołączyłam przy okazji jakiegoś rozdania). Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod inną nazwą i nie mogłam znaleźć :) Również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt i cena również;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że produkt przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  18. Nie słyszałam o nim wcześniej, może się skuszę. Obecnie stosuję serum LIQ Ce, doskonale nawilża skórę. Odczuwam po nim efekt delikatnego liftingu. Ma dobrze dobrany skład i będzie u mnie długo gościł ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia