wtorek, 6 grudnia 2016

фито доктор- зубной порошок | FITO DOKTOR wybielający proszek do zębów wrażliwych.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Kilka tygodni temu zrealizowałam zamówienie w internetowej drogerii BIOIKA, gdzie zaopatrzyłam się w kilka ciekawych produktów rosyjskich firm oferujących naturalne produkty ekologiczne/organiczne do higieny i pielęgnacji jamy ustnej, ciała i włosów. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję wybielającego proszku przeznaczonego do mycia zębów wrażliwych marki FITO DOKTOR(фито доктор), a w kolejnych wpisach, kolejne nowości.
Kilka tygodni temu zamieściłam na swoim blogu post poświęcony proszkowi do zębów EUCRYL, którego bardzo polubiłam. Mimo pochlebnej opinii postanowiłam poszukać jednak czegoś o bardziej naturalnym składzie. Czy ten produkt spisał się na medal i zastąpił wcześniej wspomniany proszek? Przeczytajcie dalej!
Na początek chciałabym wspomnieć o tym, że proszek nie jest proszkiem- a gotową pastą. W przypadku Eucrylu sama musiałam sporządzać sobie gotowy produkt maczając szczoteczkę w sypkim pudrze. Tutaj zadanie mamy ułatwione, gdyż produkt znajduje się w 45 ml miękkiej tubce i jest gotowy do użycia. Producent zaleca wycisnąć niewielką ilość, nanieść na szczoteczkę do zębów, okrągłymi ruchami czyścić zęby 2-3 minuty i stosować nie mniej niż 2 razy dziennie. Skład bardzo naturalny, pełen ekstraktów roślinnych- zawiera morskie minerały, ekstrakt z mięty, a także żel aloesowy. Pozbawiony jest natomiast SLSów, SLESów oraz parabenów. Produkt nie podrażnia dziąseł, nie uczula, a także nie powoduje krwawienia. Nie wpływa także negatywnie na moje usta co niestety bardzo często się zdarza- większość past do zębów sprawia, że moje wargi stają się spierzchnięte, wysuszone, w konsekwencji czego pękają. 
A co z działaniem? Produkt zgodnie z obietnicami producenta owszem usuwa płytkę nazębną i przebarwienia po kawie czy herbacie w bardzo delikatny sposób, a także poleruje zęby nie niszcząc przy tym szkliwa, aczkolwiek nie zakupię go ponownie. Dlaczego? Jestem zwolenniczką past, które bardzo dobrze się pienią, mam wrażenie, że piana dociera w trudno dostępne miejsca- wybielający proszek nie daje mi takiego efektu. Nie jest on wydajny- muszę wycisnąć go naprawdę dużo, a następnie powtórzyć czynność- kilka razy... Kolejnym minusem- moim zdaniem największym- jest brak długotrwałego odświeżenia- a właściwie to brak jakiegokolwiek. Zaraz po umyciu miętowy smak ulatnia się, w związku z czym bardzo szybko odczuwam dyskomfort. Czy zakupię produkt ponownie- tak. Pomimo mojego marudzenia proszek godny jest uwagi ze względu na 100% naturalny skład- warto od czasu do czasu zrobić sobie taką 'kurację' rezygnując z chemii
w kosmetykach do higieny jamy ustnej. 

Powyżej tradycyjnie zdjęcie przedstawiające skład/ingredients (INCI) wybielającego proszku. Staram się zamieszczać fotografie tego typu przy każdej recenzji, gdyż sama bardzo lubię szukać informacji o składnikach w sieci. W dokładnej analizie dobra nie jestem- ale jeśli macie ochotę i czas- zapraszam do aktywności w komentarzach. Napiszcie także koniecznie czy znacie ten produkt, czy go lubicie i czy używaliście innych wariantów- tego do profesjonalnego wybielania z dodatkiem soku z cytryny albo ziołowego z wyciągiem z kory dębu? 

34 komentarze:

  1. Nie znam tego proszku ani firmy, wolę zdecydowanie produkty polskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie z kolej bardzo kuszą rosyjskie produkty! :)

      Usuń
  2. No ciekawy produkt :) Lubię takie zagraniczne smaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raczej nie ufam takim produktom <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati ja się przełamałam i nie żałuję, polecam zajrzeć na BIOIKĘ :)

      Usuń
  4. Ciekawe jakby sie u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami boję się eksperymentować w tej kwestii, ale zwykle bierze ciekawość górę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ja też wiele produktów kupuję z ciekawości, pod wpływem chwili :D

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tym produkcie, ciekawe jaki efekt byłby u mnie.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful post dear!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I`m happy that you appereciate my reviev :) I`ll join "Love, Beauty Bloggers".

      Usuń
  8. nie miałam, ale sądze ze ciekawosc wzielaby góre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś coś takiego ale z innej firmy ale jakoś nie zauważyłam żeby to działało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne kosmetyki zwykle działają baaardzo delikatnie- ale używając systematycznie można zauważyć pożądane efekty :)

      Usuń
  10. boję się kosmetyków, na których jest cyrylica :D czy to ma sens? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. It acts by using enhancing the mental health, alertness, sharpness and memory. it is recommended to take one or two capsule relying upon severity of sleep problem for about three to four months to completely dispose of insomnia by using natural sound asleep capsules http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dear, you have such a beautiful blog *_*
    I followed you. Can you follow me back?

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm overjoyed that you like it. Thanks about your follow :) I`ll follow you back :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki, zawsze fajnie testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- testowanie nowości mi również dostarcza mnóstwo uśmiechu na twarzy :)

      Usuń
  14. Ale to dziwne, po raz pierwszy widzę rosyjski kosmetyk xD Ja to bym się bała, bo w końcu nigdy nie wiadomo xd
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać Kasiu, rosyjskie kosmetyki mają super składy :)

      Usuń
  15. Ja jednak wolę standardowa pastę ktora się pieni - wtedy naprawdę czuję że czyści i odświeża ;) Nie eksperymentuje bo mam strasznie wrażliwe zęby;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki, ale tego produktu jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić- tani a dobry no i naturalny! :)

      Usuń
  17. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/


    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia