sobota, 24 grudnia 2016

HIT! Zestaw pędzli do makijażu WOOD 11

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Zanim jednak przejdę do recenzji zestawu pędzli do makijażu WOOD 11, który zakupiłam na stronie TUTAJ- kilka słów o moim nieudolnym wykonywaniu make-up'u. Makijaż robię codziennie. Używam podkładu, różu, czasem bronzera czy rozświetlacza.
Oczy? Na co dzień maluję jedynie rzęsy tuszem, podkreślam delikatnie brwi pomadą bądź kredką. Całość wieńczę ochronnym sztyftem lub błyszczykiem o naturalnym odcieniu malując usta.
W nadchodzącym nowym roku obrałam sobie za cel nauczyć się malować profesjonalnie- chcę poćwiczyć kreskę nad okiem, popracować nad konturowaniem rysów mojej twarzy, tuszować niedoskonałości i cienie pod oczami. Chcę również włączyć do mojego kosmetycznego niezbędnika cienie do powiek.
Zestaw pędzli do makijażu marzył mi się już od dawna, długo zastanawiałam się nad wyborem firmy- aż w końcu trafiłam na stronę pedzledlaciebie.com. Pędzle, które oferuje nam ten internetowy sklep są tanie, jednak jakościowo dorównują znanym akcesoriom z górnej półki. 

Poza pędzlami do makijażu sklep oferuje nam także gąbeczki lateksowe i bezlateksowe do podkładu.
Część produktów zakupić możecie w woreczku lub w etui. Dostępny jest także zestaw z paletką korektorów do konturowania twarzy. 
Zestaw WOOD11, który zakupiłam składa się z jedenstu pędzli przeznaczonych do wykonywania makijażu oczu, ust jak i do nakładania podkładów, pudrów mineralnych, prasowanych, bronzera, różu czy rozświetlacza. 
Komplet pędzli zakupiłam w cenie 36.00 złotych. Jest to śmiesznie niska cena biorąc pod uwagę jakość produktu. Pędzle nie gubią włosia, są stabilnie zamocowane w drewnianych rączkach- nie przekręcają się i wszystko wygląda bardzo porządnie. Lniany woreczek, który otrzymałam wraz z nimi jest uroczy i taki zakup to idealny pomysł na prezent. Grubość poszczególnych pędzli, a także twardość włosia moim zdaniem także jest odpowiednia- nie jestem charakteryzatorką ani profesjonalistką jeśli chodzi o wykonywanie makijażu, nie testowałam również jak dotąd wielu pędzli, niemniej jednak te polecam. Jestem z nich bardzo zadowolona.
W skład zestawu wchodzą:
Pędzel do podkładu mineralnego oraz pudrów prasowanych
Długi pędzel kabuki
Pędzel do podkreślenia policzków za pomocą różu czy bronzera
Pędzel do podkładu
Pędzel do cieniowania, łączenia odcieni lub formuł kremowych
Pędzel do eyelinera i brwi
Pędzel do aplikacji cieni
Pędzel do cieni do oczu
Pędzel przeznaczony do rozcierania cieni
Pędzel do nakładania korektora

Co myślicie o zestawie WOOD 11? Znacie TEN sklep internetowy? Nie jest to wpis sponsorowany, a mój zachwyt nad tymi pędzlami płynie prosto z serca :)  

WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANE! 

46 komentarzy:

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Kochana :* Spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również- oby wszystkie się spełniły :D

      Usuń
  3. Prezentują się bardzo elegancko :)
    Życzymy Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, szczęśliwego nowego roku! :)

      Usuń
  4. nie znam tego sklepu, ale pędzle wyglądają na bardzo porządne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są i polecam Ci je z całego serduszka moja Droga :)

      Usuń
  5. Zastanawiałam się nad tym zestawem, ale zbyt wiele modeli już by mi się powtarzało. Dlatego zdecydowałam się na komplet pędzli do oczu i już do mnie idzie :D Wczoraj paczka dotarła do Polski i już nie mogę się jej doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wybór na stronie jest naprawdę ogromny, więc już wiem, co sobie sprawię w roku 2017 ^^.

    Pozdrawiam,
    Fubster

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle wyglądają nieźle, myślę, że w roku 2017 muszę się w jakieś wyposażyć, bo mam poważne braki w zaopatrzeniu.
    Wesołych Świąt! :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful set! And must be useful in daily makeup)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo ładnie :) Jestem ciekawa, czy przy pędzlu do nakładania podkładu mineralnego bardzo się wygina włosie. Mam doświadczenie z tańszymi pędzlami, którym właśnie bardzo wygina się włosie, natomiast Hakuro ma je sztywniejsze, przez co lepiej rozprowadza się podkład i mniej się go zużywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosie jest dość sztywne, aczkolwiek tak jak pisałam- nie jestem mistrzem :)

      Usuń
  10. Jak za takie pędzle to cena jest bardzo niska :) Też chce w Nowym roku nauczyć się malować bardziej profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie powiem, pędzle wydają się być fajne :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi sie bardzo podobają :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati są świetne, warto się w nie zaopatrzyć :)

      Usuń
  13. Wypasiony zestaw! Tego własnie teraz potrzebuje najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też już od jakiegoś czasu myślę nad zakupem pędzli. Szczególnie jakieś do oczu by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pędzle , sama chce kupić jakieś dobre , aby udoskonalić makijaż :) zycze powodzenia w swoich makijazowych założeniach i Szczęśliwego Nowego Roku :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek polecam Ci te! Ja je pokochałam i nie wyobrażam sobie jak mogłam 'załatwić sprawę' jednym :)

      Usuń
  18. Bardzo fajne pędzle :) Myślę, że dobrym pomysłem na prezent :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Na stronie dostępne są jeszcze inne zestawy :)

      Usuń
  20. Właśnie myślę nad porządnym zestawem pędzli, dzięki za recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący wpis, bardzo fajne te pędzle- na pewno zapoznam się z ofertą sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam a czy nie chodzi przypadkiem o sklep www.pedzledomakijazu.com ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia