środa, 11 stycznia 2017

Multifunkcyjne zastosowanie maści z witaminami A + E, recenzja Alantandermoline UNIA

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Post dotyczący uniwersalnego zastosowania kremu NIVEA bardzo przypadł Wam do gustu w związku z powyższym- dzisiaj recenzja multifunkcyjnego półtłustego ochronnego kremu z witaminą A + E i propozycje jego zastosowania.  

Na rynku dostępne są różnego rodzaju maści i kremy zawierające witaminy A i E. Te dostępne w aptekach charakteryzują się niską ceną i dość prostym składem. Nie mam swojego ulubionego produktu ani firmy, a testowałam ich naprawdę wiele. Zimą towarzyszą mi od kilku lat, latem sięgam po nie rzadziej. 

Alantandermoline to ochronny krem półtłusty wyprodukowany przez Zakłady Farmaceutyczne UNIA Spółdzielnia pracy. Jak na apteczny produkt przystało- został on przebadany dermatologicznie oraz uzyskał pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Krem zamknięty jest w 50 ml plastikowej tubce z zakrętką. Plusik za to- że tuba nie jest metalowa jak w przypadku innych maści z tejże kategorii. Krem różni się także od większości- konsystencją. Nie jest gęsty, dobrze się wchłania i pozostawia pożądany, ochronny film, który nie jest jednak bardzo uciążliwy. Produkt pozbawiony jest kompozycji zapachowych, dla mnie jednak wyczuwalny jest delikatny aromat- dzidziusiowy. Tak jak wcześniej wspominałam- skład kremu nie jest długi- niestety zawiera parabeny i parafinę, na którą skarży się spora grupa blogerek. 
Alantandermoline to produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry niemowląt, dzieci i dorosłych. Chroni przed wiatrem i mrozem. Wzbogacony o alantoinę i D-pantenol dodatkowo nawilża i natłuszcza, regenerując i zmiękczając naskórek. 

ZASTOSOWANIE KREMÓW I MAŚCI Z WITAMINAMI A + E

  1. Ochrona przed wiatrem i mrozem. Produkty ze względu na treściwą konsystencję pozostawiając na skórze ochronną warstwę zabezpieczają ją przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.
  2. Regeneracja naskórka. Witaminy A i E łagodzą podrażnienia, regenerują skórę i nawilżają ją.
  3. Zwieńczenie manicure. Wykonując manicure warto na koniec zabiegu wetrzeć w skórki i paznokcie odrobinę maści. Załagodzi to ewentualne podrażnienia spowodowane machanicznym usuwaniem skórek, a także nawilży skórę wokół paznokcia. 
  4. Kremowanie włosów. Maści i kremy witaminowe to dobra alternatywa dla olejów przeznaczonych do olejowania włosów. Nie przesadzajmy jednak z ilością- odrobina produktu na końcówki wystarczy. 
  5. Pielęgnacja ust. Zimą nasze wargi często schną i pierzchną. Aby przynieść im ulgę zamiast oblizywać je natłuszczaj, natłuszczaj, natłuszczaj...
  6. Krem do rąk, łokci, pięt. Maści i kremy z witaminami A i E skutecznie chronią przed nadmiernym rogowaceniem skóry. Warto sięgnąć po nie, zmagając się z tym problemem.
Znacie Alantandermoline i jego uniwersalne zastosowanie? Używanie maści i kremów z witaminami A + E? Jakie są Wasze ulubione marki? Słyszałyście o innych zastosowaniach? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

35 komentarzy:

  1. Nie miałam go ale właśnie kupiłam maść z witaminą A na przesuszona miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam znam ♥ Zawsze jest w domu na " różne awarie " :D Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej ''różowej'' wersji. Ale chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatniejsza niż większość kremów i maści, polecam do stosowania na co dzień jako krem do rąk :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadza się i do tego skarpetusie na noc i pełna regeneracja jak w salonie SPA :)

      Usuń
  5. Uwielbiam maść z witaminą A, genialnie działa w awaryjnych sytuacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ta maśc i mam ja w domu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie mrozu nie ma i powiem CI że mnie to smuci :( Tęskno mi do prawdziwej zimy :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam :D Zawsze mam takie produkty w apteczce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że nigdy nie stosowałam tej maści, ale chyba się z nią zaprzyjaźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, nie wiedziałam, że alantan może mieć tyle zastosowań:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już tą maść z dwóch firm. jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam zwykłej maści Alantan, ale innej firmy lat i nigdy nie zawodzi. Uwielbiam ją.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie. Juz dawno zostawilas komentarz. Niestety,dopiero teraz znalazłam i odpisuje. Z checia dodaję Cię do obserwowanych:) Od paru dni nie na kazdym blogu wyswietla mi się opcja dodania do obserwowanych. Nie wiem co się dzieje. U Ciebie na szczęście mam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było i nie ma, eh....:/ co z tym blogspotem:/

      Usuń
    2. Dziękuję za obserwację- każda cieszy niesamowicie :)

      Usuń
  13. Krem jest świetny! Sama czesto stosuję!
    A jak tu u Ciebie pięknie sie zrobiło!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o takiej maści ( kremie) i jestem pod wrażeniem, że ma aż tyle zastosowań :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam nominowałam Cię do Liebster Blog Award , zapraszam do odwiedzenia mojego profilu i wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i bardzo lubię Alantan dermoline krem lekki. I u mnie tak jak u Ciebie- lepiej sprawdza się zimą. Latem jest już zbyt ciężki. Opisywanej przez Ciebie wersji nie znam, ale podejrzewam że jest równie dobra o ile nie lepsza.

    Maść z witaminą A stosuję jako krem pod oczy w pielęgnacji wieczornej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia