sobota, 28 stycznia 2017

ORIFLAME La praline hand cream | recenzja pralinowego kremu do rąk

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was krótką recenzję pralinowego kremu do rąk od firmy Oriflame. W katalogu 2/2017 obowiązującym od 17 stycznia do 6 lutego znajdziecie go wraz z mydełkiem z tej samej serii. Produkt zaciekawił mnie swoim stylowym, przeuroczym designem i pomyślałam, że warto mieć go w swojej torebce. Działanie kremu jak najbardziej na plus, dlatego jeżeli lubicie czekoladowo-pralinowe aromaty otulające Wasze ciało- zastanówcie się nad jego zakupem. 

Krem znajduje się w 75 ml miękkiej tubce z zakrętką. Pachnie tak jak wspominałam- czekoladowo, jednak aromat nie utrzymuje się długo i nie jest męczący. Produkt ma naprawdę lekką konsystencję, powiedziałabym nawet, że jest dość rzadki. Idealnie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstewki. Jest idealny do stosowania, jeżeli nad głową wisi nam milion spraw do zrobienia, a dłonie wymagają natychmiastowego nawilżenia bez konieczności odczekiwnia, aż produkt się wchłonie. 

Skład/ingerients: AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, STEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CETEARETH-20, CARBOMER, PROPYLPARABEN, PARFUM, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, ISOPROPYL MYRISTATE, SODIUM HYDROXIDE, BENZYL ALCOHOL, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 15510, CI 42090, CI 16035

Ostatnio na moim blogu dominować zaczęły recenzje kosmetyków z firmy ORIFLAME, niemniej jednak już wkrótce przeczytać będziecie mogły o innych markach. Sesja zaliczona, toteż od jutra ostro ruszam z blogowaniem!
Jestem ciekawa co myślicie o kremie do rąk La Praline(32846) i czy podoba Wam się jego desingerski image ? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

56 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Paulinko ja jako konsultantka mogę polecić Ci śmiało kilka niezłych produktów od ORI :)

      Usuń
  2. Dawno nic z Oriflame nie miałam i chętnie przejrzę sobie ich aktualną ofertę :-)Image tego kremu bardzo zachęca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ten krem z Oriflame jest ciut za słaby :) Potrzebuję mocnego nawilżenia. Chociaż jego opakowanie urzekło mnie i tylko dlatego go zamówiłam :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś kupowałam produkty z Oriflame, ale przyznam, że ani cena nie taka, ani jakość produktów ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i będziemy zaglądać częściej! :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mam być szczera - z Oriflame znam tylko te balsamiki uniwersalne Tender Care. Kremik dla mnie kompletnie nieznany, ale jakby trafił w moje ręce - nie pogardziłabym :) Image ma świetny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie masz balsamiki? Ja ostatnio miałam różany, super pachnie :)

      Usuń
  8. Ja jakoś nie mam dostępu do Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta to może warto pomyśleć o byciu konsultantem ? :)

      Usuń
  9. AAA mam ten kremik i jak dla mnie to rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tę markę :)

    Mogłam bym prosić o poklikanie TUTAJ :] :] Z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdanej sesji! :) Zapach pralinek brzmi jak spełnienie marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdecydowanie tak, a nawet przyprawia o nowe :)

      Usuń
  12. Kochana Gratulacje co do sesji :) A jak pisałam wcześniej nie przepadam za Oriflame, ale ma fajne opakowanie hihi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja sesja i po sesji :) Kolorowe opakowania- to jest to, co nas zwykle gubi :) Nie w tym przypadku jednak :)

      Usuń
  13. Raczej nic nie kupuję w Oriflame, ale ten kremik ma piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Warto się z nim zapoznać, jeśli lubi się słodkie, czekoladowe aromaty :)

      Usuń
  15. Ja jakoś nie mam zaufania do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda uroczo :) W swoim czasie na moim blogu też często gościły kosmetyki Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam recenzję, już zaglądam :)

      Usuń
  17. Już dawno nie testowałam i nie używałam niczego z Ori :) Te praliny kuszą, oj kuszą! :) Opakowanie jest prze-urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnimi czasy nie mam styczności z produktami Oriflame, jednak ten krem wygląda tak, ze aż chciałoby się go przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też dawno nie miałam nic z Oriflame ale uwielbia słodkie zapachy więc
    chyba się skuszę:-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Działanie kremu brzmi ciekawie, słodkie zapachy w kremach do rąk bardzo lubię, w szczególności w zimie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w takim razie może warto zrobić sobie mały ORIprezent ? :)

      Usuń
  21. Dawno nie miałam niczego z Oriflame ale ten kremik ma przeurocze opakowanie :) Zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy byłby dla mnie dobry, bo ostatnio mam mocno zniszczone ręce i potrzebuję czegoś solidnego i treściwego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm polecam w takim razie maść z wit. A i E :)

      Usuń
  23. Jego zapach znam tylko z katalogu, jednak od razu mnie zaciekawił - właśnie swoim oryginalnym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda świetnie :) Jeszcze go nie miałam, na moje dłonie dobrze działa neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie się zastanawiam nad zakupem tego kremu. Co prawda ja nie jestem zwolenniczką czekoladowych zapachów, ale bardzo mnie kusi opakowanie. Ja z kolei jestem konsultantką avonu, ale staram się testować też kosmetyki z innych firm i z oriflame też mam kilka kosmetyków. Są trochę drogie, ale jakoś daje radę. Zachęciłaś mnie do zakupu i jak tylko będę składała następne zamówienie w oriflame to sobie go zamówię. Zapraszam także do mnie: http://kobietywiedzalepiej.blogspot.com/. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia