piątek, 20 stycznia 2017

ORIFLAME Love Nature, hydrating combination skin, cleansing gel with aloe vera | Recenzja żelu oczyszczającego do twarzy z aloesem

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na wpis poświęcony oczyszczającemu żelowi do mycia twarzy z aloesem od firmy Oriflame z serii Love Nature (30144). Produkt trafił w moje ręce zupełnie przypadkowo. Realizując zamówienie wrzuciłam go do koszyka po to, aby uniknąć dodatkowych kosztów wysyłki (produkt zwalniający z opłaty). Kupując go nawet nie byłam przekonana czy w ogóle po niego sięgnę, pomyślałam, że może go sprzedam, albo dorzucę do pozostałych kosmetyków jako bonus. Czasem tak robię- to wzbudza zaufanie wśród klientów, a także sprawia małą przyjemność- no bo która z nas nie lubi otrzymywać prezentów?

Kiedy już kurier zapukał do moich drzwi dostarczając paczuszkę okazało się, że używany przeze mnie oczyszający żel Ziaja Pro z linii profesjonalnej powoli się kończył. W związku z powyższym postanowiłam dać szansę żelowi z aloesem i nie żałuję. Przyznam szczerze, że seria Love Nature do tej pory była mi zupełnie obca. Jakoś nie wzbudzała u mnie zainteresowania i jako konsultantka zauważyłam, że inne dziewczyny także nie podchodzą do niej z entuzjazmem. 

Żel zamknięty jest w 150 ml plastikowej, mlecznej, ale pozwalającej ujrzeć zawartość butelce. Butelka ta nie posiada pompki, mimo to produkt dobrze dozuje się na rękę. Jest gęsty/żelowy - konsystencja jak dla mnie idealna. Bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Pachnie odświeżająco i naturalnie, ale najważniejsze jest jego działanie. Żel nie podrażnia mojej skóry i nie pozostawia uczucia 'ściągnięcia'. Jest naprawdę delikatny, ale skuteczny. Dobrze oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu, tusz do rzęs oraz inne zanieczyszczenia. Usuwa nadmiar sebum i sprawia, że buzia wygląda bardzo promiennie. Delikatnie matuje, ale nie wysusza. To mój nowy ulubieniec, który zachęcił mnie do przetestowania pozostałych produktów z serii Love Nature. Teraz śmiało polecam go swoim klientkom!

składniki: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, GLYCERYL OLEATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, PEG-18 GLYCERYL OLEATE/COCOATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, DMDM HYDANTOIN, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, SODIUM CITRATE, CI 19140, CI 42090

Znacie ten żel? Lubicie? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

27 komentarzy:

  1. Wydaje się całkiem fajny, choć widzę w składzie SLS, którego unikam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak nie szaleję na jego punkcie, wręcz przeciwnie- lubię to uczucie porządnego domycia :)

      Usuń
  2. Aloes daleko w składzie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam kosmetyków Oriflame gdyż mi nie sprzyjają. Uczulają mnie i podrażniają więc bardzo dawno nie miałam ich w swojej pielęgnacji ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przykro mi, ja jak na konsultantkę przystało sporo testuję i na szczęście nie mam niemiłych niespodzianek :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś lubiłam Oriflame tak jak i Avon, ale zaprzestałam używać po przez składniki testujące na zwierzątkach :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę więcej o tym poczytać, nie wiedziałam :/

      Usuń
  5. Nie lubię kosmetyków do twarzy z Oriflame. Jakoś źle na nie reaguję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie polubiłam się z kosmetykami z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ja jako konsultantka przerobiłam naprawdę mnóstwo kosmetyków i mam swoich ulubieńców :)

      Usuń
  7. Lubię kosmetyki z Oriflame :) z tej serii ma chłodzący żel pod oczy i szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić ten żel, też o nim słyszałam sporo dobrego :)

      Usuń
  8. Z O Oriflame nie miałam już kosmetyków całe wieki.

    OdpowiedzUsuń
  9. I use sme care items from oriflame, but I prefer other brands)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki z Oriflame jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubie kosmetyki z oriflame sa naprawde dobre :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jako konsultantka mogę polecić naprawdę mnóstwo produktów z tej firmy :)

      Usuń
  12. nie znam tego kosmetyku ale chętnie się za nim rozejrzę zobaczę jak u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie kończy mi się żel do mycia twarzy i szukam jakiegoś dobrego kosmetyku tego typu :) Może skuszę się na ten produkt - recenzja zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten żel i dobrze go wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia