wtorek, 31 stycznia 2017

SCHWARZKOPF SHAUMA SUPER POWER | Szampon 100% mocy dla superbohaterów z ekstraktem z guarany, włosy normalne i słabe

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję szamponu dla superbohaterów Shauma Super Power! Szamponu z ekstraktem z guarany przeznaczonego do pielęgnacji włosów normalnych i włosów słabych. Zanim jednak przejdę do opinii - kilka słów o marce. Z Shaumą miałam już do czynienia wielokrotnie. Stosuję zarówno szampony, jak i odżywki, a także spraye bez spłukiwania. Miałam kiedyś maseczkę- również dobrze ją wspominam. Kosmetyki nie są drogie. Produkty zawierają silikony, substancje zapachowe i SLSy. Mimo niezbyt naturalnych składów po Shaumę sięgam bardzo często. Poza zbędną chemią- produkty wzbogacone są w oleje czy ekstrakty roślinne.

Szampon Szauma Super Power trafił w moje łapki jakiś czas temu, polubiliśmy się od pierwszego zastosowania. Używam go ja- posiadaczka krótkich włosów, ściętych na boba, średnio przetłuszczających się, a także moja mama, której włosy przetłuszczają się bardzo szybko. Szampon pachnie odświeżająco - cytrusowo (zapach przypomina mi limonkowe Hallsy). Ma dość rzadką konsystencję, ale uważam, że jest on bardzo wydajny, gdyż wystarczy mała ilość, aby uzyskać naprawdę dużo piany. Szampon oceniam bardzo pozytywnie. Poza wydajnością i zapachem posiada wiele ważniejszych zalet, o których już Wam szybciutko opowiadam. Produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, nie podrażnia i nie powoduje szybszego przetłuszczania. Wręcz przeciwnie - ogranicza wydzielanie sebum. Nie wywołuje łupieżu, ani swędzenia. Oświeża i nadaje włosom blask! Mam świadomość, że to tylko szampon i że jego głównym zadaniem jest mycie, a odżywianie i regenerację pozostawić należy odżywkom i maskom, ale ten szampon nie zmusza nas do konieczności zastosowanie ich po każdym umyciu. Nie plącze włosów, nie pozostawia ich szorstkich i trudnych do rozczesania.
Podsumowując: To szampon familijny- idealny zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dla dzieci. Sprawdzi się w pielęgnacji włosów suchych, normalnych oraz przetłuszczających. Poza chemicznym składem nie znalazłam u niego żadnych wad. Dostępny stacjonarnie w drogeriach i supermarketach, a także w Internecie.
Znacie ten szampon? Zapraszam do aktywności w komentarzach.

67 komentarzy:

  1. Nie lubię ich szamponów i pewnie już nie kupię kolejnego :( Z każdego byłam niezadowolona. Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację Kochana, nie zwróciłam uwagi- wybacz :)

      Usuń
  2. Nie używam takich szamponów, zawsze mi szkodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie co mogłabyś mi polecić ? :)

      Usuń
  3. Ja nie lubie tej firmy :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój facet często po niego sięga i lubi go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiliśmy się z tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cool design) I used this shampoo a while ago)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrinko polecam zarówno szampony jak i odżywki :D

      Usuń
  8. Rzadko sięgam po szampony tej marki ale czasem się zdarza. Podoba mi się opakowanie, przyciąga wzrok :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie sięgam po szampony dla wszystkich i dla każdego rodzaju ;D Dla mnie to kłamstwo na kilometr ;D Co innego lubią suche włosy a co innego przetłuszczajace się ;) inną skóre ma dziecko inną dorosły ;) Więc na pewno bym nie sięgnęła po niego ;) Shaumę lubię ale po ten szampon na pewno nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wychodziłam z takiego założenia, ten szampon to zmienił, chwalę go sobie i polecam śmiało każdemu :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, nie jest drogi a być może okaże się hitem :)

      Usuń
  11. nie znam tego szamponu :) dla mnie kompletnie odpada ze względu na obecność SLS w składzie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś również ich unikałam, teraz powróciłam i nie widzę znacznego pogorszenia, systematycznie odżywkuję i pielęgnuję swoje włosy zabezpieczając ich końce przed uszkodzeniami i wysoką temperaturą :*

      Usuń
  12. Miałam już kilkakrotnie i pewnie kupię nieraz. Składu nie nazwałabym "chemicznym", widuję gorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujace, ale ja używam L'oreal Elseve i u mnie się sprawdza w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba pierwszy raz widzę ten produkt :D A opakowanie ma na prawdę przyciągające uwagę. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy skusisz się na ten szampon :)

      Usuń
  15. bardzo ciekawe opakowanie :D chyba warto wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon widzę po raz pierwszy, ale jego działanie powinno przypaść mi do gustu. Wydaje się być idealny do częstego stosowania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyobraziłam sobie ten cytrusowy zapach! To musi być cudowne. Muszę wypróbować ten szampon :)

    Dziękuję za obserwację! Odwdzięczam się tym samym, bo Twój blog jest naprawdę ciekawy :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go i naprawdę przyjemnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mój mąż go ma i jest zadowolony ;) a ja lubię jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego szamponu :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szamponu, który opisujesz nigdy nie stosowałam, jednak uwielbiam produkty tej firmy :) Od dłuższego czasu stosuję szampon schauma Fresh it Up! i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie spróbować, nie miałam :)

      Usuń
  22. muszę je wypróbować!

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę mieć specialny szampon bo na większość mam uczulenie :) ale ten wygląda bardzo profesjonalnie :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem kupuję szampony tej marki, ale tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Od momentu, gdy któryś z szamponów tej marki spowodował u mnie łupież nie sięgam już po żadne inne :) Widzę jednak, że moja bratowa go kupuje dla syna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łupież dostaję po szamponach z Avonu :)

      Usuń
  26. Nie znam tego szamponu. Jak jak na razie męczę Pantene (pokazywałam go na blogu w ulubieńcach) i na tyle dobrze się u mnie sprawdza, że nie szukam innego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam, jestem ciekawa co też tak bardzo przypadło Ci do gustu :)

      Usuń
  27. Ostatnio miałam z Shaumy szampon bodajże z madanrynką - był genialny, dlatego kolejnym razem sięgnę po tę wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam takiego powiem szczerze, rozejrzę się przy następnej wizycie w drogerii :)

      Usuń
  28. Jako nastolatka uwielbiałam tę markę a teraz szczerze o niej zapomniałam ;) może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jako nastolatce również pasowała Shauma :)

      Usuń
  29. Tego pewnie kiedyś używałam, ale nie pamiętam, by jakoś szczególnie działał. Za to bardzo lubię wersje różową (tą jaśniejszą). Fajnie odświeża mi włosy, a przy tym jest baaardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szamponów z shaumy stosowałam nie jednokrotnie, ale jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tym :D
    Po twojej recenzji stwierdzam że chyba muszę się przejść do sklepu :'D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś Shauma strasznie mnie uczuliła. Od tej pory (mimo że kuszą mnie swoimi zapachami) boję się sięgnąć po ich produkty:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Tego szamponu na półce sklepowej jeszcze nie widziałam, Ma fajne zastosowanie bo może go używać każdy z rodziny.Moją obecną ,,miłością'' są szampony z kallos :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam tego szamponu.
    Ps. zapraszam na post LBA w którym odpowiadam na Twoje pytania :)
    http://domowyklimacikumadzi.blogspot.com/2017/02/liebster-award-5-nominacji-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa recenzja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia