sobota, 11 lutego 2017

TULZO premium fashion | niekosmetyczna współpraca


Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was niekosmetyczną recenzję bluzy marki TULZO. Z firmą tą udało mi się nawiązać współpracę jakiś czas temu. Otrzymałam od niej wybrany przeze mnie produkt. Powiem szczerze, że z wyborem miałam niemały problem. Ostatecznie zdecydowałam się na brązową, wciąganą przez głowę bluzę 'kangurkę' z pięknym nadrukiem labladorka. Zanim przedstawię Wam moją opinię- kilka słów o TULZO. Otóż, na stronę trafiłam całkiem przypadkowo- przeglądając jeden z portalów społecznościowych wyskoczyła mi ich reklama. Kliknęłam i ... zostałam na dłużej. TULZO oferuje nam wysokiej jakości bluzy, koszulki, a także torby dla dzieci, kobiet i mężczyzn z motywem głównie zwierzęcym.
Ceny w sklepie TULZO do najniższych nie należą, dlaczego? Już spieszę się z odpowiedzią. Koszulki i bluzy są ręcznie farbowane. Każde zdjęcie na stronie posiada swoją licencję, co oznacza, że nie znajdziemy tych produktów na innych stronach, także jest to produkt unikatowy. Dodatkowo sklep oferuje nam możliwość zwrotu pieniędzy w przypadku niezadowolenia klienta, wymianę na inny rozmiar lub wzór.
Nadruki na bluzach, koszulach czy torbach wykonywane są indywidualnie na maszynie do druku 3D. Wykorzystana metoda to Direct to Garment. Z racji tego, że  produkty są ręcznie farbowane, może dojść do sytuacji, kiedy odcień zamówionych ubrań czy toreb będzie minimalnie różnił się od tego, który jest przedstawiony na zdjęciach- ta niejednorodność zafarbowania to także gwarancja- że nie ma dwóch identycznych produktów.

Co myślę o otrzymanej w ramach współpracy bluzie?
Na początek kilka słów o zamówieniu, które zrealizowane zostało w ekspresowym tempie. Przesyłka bardzo szybko i bezproblemowo trafiła w moje ręce za co duży plus. Nie musiałam oczekiwać na nią zbyt długo, jak to niestety czasem przy zakupach on-line się zdarza.
Bluza wykonana jest w 100% z bawełny, aczkolwiek na stronie znalazłam informację, że koszulki zawierają 100% bawełny, natomiast bluzy 80% bawełny i 20% poliesteru. Zorientuję się, a następnie zedytuję post, aby nie wprowadzić Was w błąd. EDIT: Po konsultacji z firmą otrzymałam informację, że zawartość bawełny to 80%.
Bluza jest bardzo mięciutka, co prawda prałam ją tylko dwa razy (przed pierwszym praniem wyczuwałam specyficzny zapach- producent zapewnił, że jest to wynik utrwalania nadruku), ale uważam, że będzie towarzyszyła mi bardzo długo i nic złego działo się z nią nie będzie. W każdym razie- nadruk jak na razie niezniszczalny. Bluza jest bardzo ciepła, milutki puszek w środku przyjemnie ogrzewa nasze ciało. Zamówiłam rozmiar S, na co dzień noszę XS więc bluza jest na mnie ciut za duża, jednak na wycieczki czy wypady z przyjaciółmi będzie jak znalazł :)
Kaptur duży- ale nie na tyle głęboki, żeby przeszkadzał. Rękawy i dół zakończone ściągaczem. Bluza nie gniecie się- producent zaleca prasowanie w 110 stopniach, pranie natomiast w 30 stopniach na lewej stronie. Nie chlorujemy, suszymy rozwieszoną. Wracając do nadruku- jest bardzo wyrazisty, wykonany bardzo precyzyjnie. Nie ulega zniszczeniu (popękaniu) w momencie rozciągania produktu.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z bluzy marki TULZO. Cena odpowiednia w stosunku do jakości, pomimo, że niska nie jest- warto zainwestować. Często na stronie spotkać możecie różnego rodzaju promocje czy gratisy typu 2 + 1.
Fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy nie wpłynął w żaden sposób na moją ocenę.
Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii w związku z czym zapraszam do aktywności w komentarzach.

40 komentarzy:

  1. Ale śliczna :) Nie przepadam za bluzami, ale na taką mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest naprawdę megaa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie przypadła do gustu :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna bluza :) ja również nawiązałam ostatnio współpracę z Tulzo i czekam na wybraną koszulkę :) Z wyborem także miałam niemały problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bluzy z motywami zwierząt, ta wygląda ślicznie. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest przurocza. Też pewnie byłabym z niej zadowolona. Świetna jakość, ładny wzór no i ta czerń. Wszystko przemawia na plus. Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadruk jest fantastyczny. W bluzach nie chodzę, ale na prezent bardzo chętnie kupiłabym taką mojej siostrze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na co dzień nie mogę pozwolić sobie na bluzy, tą będę miała do biegania :D

      Usuń
  9. these hoodies look so cute! I want to try them **
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think that you`ll look wonderful in this :)

      Usuń
  10. Ja za bluzami nie przepadam, ale ta ma świetny nadruk :D Po domu chętnie pomykam, bo wygodnie, ale rzadko wychodzę w takich "do ludzi" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w pracy nie mogę pozwolić na chodzenie w bluzie, ale na zakupy? Jak najbardziej :)

      Usuń
  11. Ostatnio przestałam chodzić w bluzach, jednak w takiej z wielką chęcią bym chodziła! Uwielbiam wszystko co z motywem zwierząt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow świetna bluza, nadruk bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow! ale czadowa bluza. Nie znałam tej firmy, ale chyba najwyższa pora to zmienić :D wreszcie coś innego niż sieciówkowe "wszystko takie same" :P

    OdpowiedzUsuń
  14. łał już zaglądam na ich stronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza świetna i ten piesio! Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza :) Wygląda na bardzo cieplutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna bluza! Idealna na tą porę roku :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia