czwartek, 2 marca 2017

Ambra - centrum perfum lanych | Moja opinia o zamiennikach / odpowiednikach z tej firmy.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Ambra, to polski, internetowy sklep on- line oferujący zamienniki znanych na całym świecie wód perfumowanych i toaletowych. W swoim asortymencie firma posiada również żele pod prysznic, antyperspiranty, a także wody po goleniu. Ambra to odpowiedniki perfum z górnej półki. Jak widzicie na zdjęciu powyżej- produkty z Ambry skradły moje serce i mam już całkiem sporą kolekcję przepięknie pachnących buteleczek o najróżniejszych pojemnościach.
Jeżeli już o rozmiarach mowa - Ambra oferuje nam możliwość zakupu perfum w trzech różnych flakonikach (35ml, 60ml i 108ml). Wszystkie wykonane są ze grubego, solidnego szkła; atomizery natomiast zdarzają się metalowe oraz plastikowe. Na butelkach naklejone są nalepki z numerem perfum. Zarówno na stronie jak i w katalogu każdy produkt ma swój kod. Uwaga- napisy bardzo szybko się ścierają.
Zanim przejdę do opisania czy warto skusić się na zamienniki tej firmy, kilka słów o możliwościach jakie daje nam Ambra. Otóż drogie Panie- rejestrujmy się! :) Po założeniu konta, za każde zrealizowane zamówienie otrzymujecie punkty lojalnościowe, które następnie wymieniacie na pieniążki, a te z kolei na kolejne buteleczki perfum- czy to nie cudowne? Dodatkowo na Ambrze bardzo często obniżone są koszty wysyłki co moim zdanie bardzo zachęca do zakupu w przypadku, kiedy zamawiacie mniejsze ilości perfum. Darmowa dostawa od 250 złotych.
Z Ambrą można również nawiązać współpracę. To troszkę takie bycie konsultantem. Czy się opłaca? Odpowiedź pozostawiam Wam odsyłając na stronę TUTAJ

Zamienniki z tej firmy są naprawdę rewelacyjne, moim zdaniem- najlepsze. Dlaczego? 
  • Po pierwsze podobieństwo do oryginału- no tutaj padłam! Uważam, że "Ambrowe aromaty" nie różnią się od markowych perfum.
  • Są bardzo trwałe. Oczywiście zabieram ze sobą do torebki buteleczkę, ale nie jestem zmuszona psikać się nimi co pół godziny.
  • Nie brudzą ubrań i nie pozostawiają śladów na materiale. Atomizer rozpyla delikatną mgiełkę. 
  • Nie uczulają i nie podrażniają mnie, nawet wtedy, kiedy stosuję je bezpośrednio na szyję, gdzie skóra jest wrażliwa i delikatna. 
  • Cena niska- to właśnie wpłynęło na moją ocenę przy określeniu ich mianem 'najlepszych'.
  • Flakoniki - od kiedy poznałam Ambrę nie stałam się posiadaczką kolejnych podłużnych buteleczek krzyczących - jestem podróbką! :)

Na stronie Ambry znajdziecie perfumy damskie takich marek jak
Armani, Beyonce, Bottega Veneta, Bruno Banani, Cacharel, Calvin Klein, Carolina Herrera, Chanel, Chloe, Chopard, Christina Aguilera, Cindy Crawford, Clinique, Coty, D&G, Davidoff, Dior, DKNY, Elizabeth Arden, Escada, Fendi, Gabriela Sabatini, Givenchy, Gucci, Guerlain, Hermes, Hugo Boss, Isabella Rossellini, Jean Paul Gaultier, Jennifer Lopez, Jimmy Choo, Joop, Justin Biber, Kenzo, Lacoste, Lady Gaga, Lancome, Lanvin, Laura Biagiotti, Lolita Lempicka, Marc Jacobs, Max Mara, Mercedes, Mexx, Michael Kors, Miyake, Moschino, Naomi Campbell, Narciso Rodriguez, One Direction, Paco Rabanne, Paris Hilton, Prada, Ralph Lauren, Rihanna, Roberto Cavalli, Thierry Mugler, Trussardi, Versace, Victor&Rolf, Yves Saint Laurent. 
oraz męskie zamienniki: Adidas, Antonio Banderas, Armani, Azzaro, Bvlgari, Calvin Klein, Carolina Herrera, Chanel, Clinique, D&G, Davidoff, Diesel, Dior, Escada, Givenchy, Gucci, Guerlain, Hermes, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier, Joop, Kenzo, Lacoste, Mercedes, Miyake, Montblanc, Paco Rabanne, Prada Thierry Mugler, Tom Ford,

Poza podstawowych podziałem na męskie i damskie, Ambra określiła perfumy ze względu na typ zapachu jak i sugerowane zużycie. Uważam, że jest to świetny pomysł zarówno dla tych, którzy mają swoje ulubione nuty zapachowe, jak i dla tych, którzy gubią się w świecie aromatów.
Kategoria- typ zapachu prezentuje się następująco: drzewny, kwiatowy/orientalny, lawenda/paproć, orientalny/ambrowy/słodki, szyprowy/paczuli, świeży/cytrusowy/wodny/morski. 
Sugerowane użycie to podział na perfumy polecane na dzień i na wieczór.

No, uważam, że wyczerpałam temat w 100% :) Teraz Was zapraszam do aktywności w komentarzach. Jestem ciekawa waszej opinii. Znacie Ambrę? Używacie zamienników czy sięgacie po 'oryginałki'? 

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie świetnie wyglądają te zamienniki, a zapachy muszą być cudowne!
    Zawsze lubię ładnie pachnieć :) Obserwuję :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na stronie można także zaopatrzyć się w testery :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie opisałaś konkretnych wersji. Uwielbiam zapachy Bruno Banani i mogłabym się skusić na zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłości zamierzam stworzyć taki wpis. Bruno Banani nie znam :( Polecasz?

      Usuń
  4. W sumie to nie mam nic do zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja testowałam naprawdę kilka firm tego tupu- warto :)

      Usuń
  5. Ja też często sięgam po zamienniki :) Ale nigdy nie dorównają oryginalnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz częściej się nad tym zastanawiam :)

      Usuń
  6. Nie znam i pierwszy raz widzę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati zapraszam do zapoznania się z ofertą :)

      Usuń
  7. Looks very cute) I'd try some new perfumes!
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, że zamienniki nie dorównują oryginalnym, ale także świetnie pachną i są na każdą kieszeń.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, poza tym smutno mi kiedy kupię coś oryginalnego i zapach mi nie podchodzi :)

      Usuń
  9. Te perfumy na zdjęciach maja piękne flakoniki ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale z Funpage dowiedziałam się, że firma pracuje nad nowymi buteleczkami :)

      Usuń
  10. Zamienników czasami używam, najczęściej na co dzień ;) Nic do nich nie mam, a kilka gości w mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia