czwartek, 23 marca 2017

Moja przygoda z Halier- czas start! | Szampon i odżywka Fortesse, suplement diety Hairvity.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Przedstawiam Wam Halier! Markę produkującą profesjonalne i wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów, a także kompleksy witamin. Produkty przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn- aczkolwiek zestawy skierowane dla płci brzydszej różnią się od tych, które stosować powinny kobiety :) To duży plus- kobiety i mężczyźni mają zróżnicowane zapotrzebowanie w składniki mineralne i witaminy. Struktura włosów, a także problemy z jakimi się borykają także mają inne podłoże, toteż wyprodukowanie odrębnych specyfików skierowanych dla dwóch różnych grup docelowych moim zdaniem jest strzałem w dziesiątkę.
Kolejny plusik za kompleksowość - bardzo cenię sobie firmy, które oferują nam pełną linię produktów. Uważam, że warto jest stosować cały pakiet dostępny na rynku, wtedy efekt będzie bardziej zadowalający. Polecam także zwrócić uwagę na skład- bogaty, treściwy, zawierający naturalne składniki takie jak oleje czy ekstrakty roślinne. Szampon pozbawiony SLS i SLESów. W odżywce delikatny silikon pełniący funkcję ochrony przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz ułatwiający rozczesywanie. Suplement

Dzięki uprzejmości marki Halier kilka dni temu, a dokładnie od wtorku- rozpoczęłam kurację mającą na celu poprawić stan moich włosów. W ramach współpracy kurier dostarczył mi paczuszkę z produktami do testów. W pudełeczku znalazły się szampon i odżywka do włosów Fortesse, a także nutrikosmetyk w postaci suplementu diety Hairvity.

  • Shampoo stimulating hair growth advanced hair booster formula- szampon przyspieszający wzrost  włosów i zapobiegający ich wypadaniu z formułą Advanced Hair Booster.
  • Conditioner boosting hair growth hair vitality complex formula- odżywka przyspieszająca wzrost  włosów i zapobiegający ich wypadaniu z formułą Hair Vitality Complex
  • Ideal hair nourishment with collagen amino complex- suplement diety zdrowe włosy od wewnątrz z formułą kolagen i aminokompleksem. 
Mam świadomość, że miesięczne stosowanie otrzymanych produktów nie przyniesie w pełni pożądanych rezultatów gdyż jest to zbyt krótki okres suplementacji. W przypadku większości witamin i minerałów na efekty zazwyczaj trzeba czekać kilka miesięcy- zobaczymy jak będzie w przypadku zażywania tabletek Hairvity. Po cichutku jednak liczę na przyspieszony wzrost moich włosów i zagęszczenie ich. Chciałabym także chociaż w małym odsetku wyeliminować problem wypadania włosów, a także poprawić ich kondycję. Dodatkowo przyjemnie będzie zauważyć efekt uboczny w postaci poprawy stanu mojej skóry i paznokci. 
Jestem ciekawa czy znacie markę Halier? W jaki sposób walczycie o piękne, zdrowe włosy? Jesteście ciekawe efektów? Bo ja bardzo! Zapraszam do aktywności w komentarzach.

50 komentarzy:

  1. Miałam tabletki Hairvity i jakieś opakowanie jeszcze czeka w zapasie, ale nie miałam z nimi dobrych relacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a to dlaczego ? Źle się po nich czułaś czy po prostu nie zauważyłaś rezultatów?

      Usuń
  2. Ja byłam bardzo zadowolona z tych tabletek :) Najlepsze jakie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z ich asortymentem :)

      Usuń
  4. Ja tyle muszę łykać tabletek zdrowotnych więc takie sobie odpuszczam :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak sam szampon i odżywka by się spisali :)

      Usuń
  5. Osobiście nie znam tych produktów, pracując w aptece też się z nimi nie spotkałam. Alę życzę Ci aby włosy szybko rosły! Tak, jak prosiłaś zostawiam dane do mojego bloga :) Piszę jako anonim, ponieważ jestem w pracy :)

    Pozdrawiam Monika dermoblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś widziałam już te produkty, ale sama z marką nie miałam styczności. Na szczęście włosy mam zdrowe, ale mogłyby być gęstsze. Bardzo dużo się włosów wypadło mi w okresie karmienia piersią. Na szczęście odrastają.
    Pozdrawiam i życzę owocnych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej marki :)
    Pozdrawiam,
    Obserwujemy? ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich cudów bo moje włosy rosną jak szalone i dodatkowego "wspomagacza" im nie trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś może po miesiącu będzie już widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Po miesiącu stosowania zamieszczę wpis z efektami :)

      Usuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach;)
    zapraszam do siebie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie - już zaglądam :)

      Usuń
  13. Nie miałam, a nawet nie słyszałam o tych tabletkach. Ja niestety nie potrafię łykać tabletek, dlatego też u mnie odpadają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka też nie umie, u mnie nie stanowi to kłopotu dlatego też zawsze w okresie jesiennym i wiosennym posiłkuję się suplementami diety ;))

      Usuń
  14. ciekawe jaki przyniosą Cie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem baaardzo ciekawa efektów :)

      Usuń
  15. bardzo fajny i ciekawy post a produkty to coś co w obecnym momencie by mi się przydało bo z moimi włosami nie najlepiej pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto pomyśleć o kuracji z Halierem ? :)

      Usuń
  16. Tabletki nie są mi znane, ale oby zadziałały na Twoje włoski!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie testowałam produktów tej marki :)
    Z niecierpliwością czekam na efekty Twojej kuracji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę doczekać się pierwszych efektów :)

      Usuń
  18. Szata graficzna produktu jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tej marce, ale ciekawi mnie jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląd opakowania i tabletek zdecydowanie przyciągają wzrok :D Ja na razie łykam zwykły biotebal :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosną i latem moje włosy zwykle nie wypadają nadmiernie, dopiero jesienią zaczyna coś złego się z nimi dziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam ....powodzenia w walce o piękny wygląd :-) ciekawa jestem jak będą działać niebieskie tabletki ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ale brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi fajnie! Ciekawa jestem efektów!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia