środa, 22 marca 2017

Prezentacja ShinyBox 'Pani Wiosna' | Promocja w Rossmannie | Wyniki blogowego rozdania.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na blogowy miszmasz. Poza ogłoszeniem wyników organizowanego przeze mnie w dniu 19 lutego 2017 roku rozdania przygotowałam także krótką prezentację wiosennego ShinyBoxa, a także informację o obowiązującej w Rossmannie promocji na detergenty i środki czystości.

Wiosenny ShinyBox zatytułowany Pani Wiosna trafił w moje rączki dzisiaj z samego rana. To drugi Box z trzymiesięcznej, wykupionej przeze mnie subskrypcji. W marcowym ShinyBoxie znalazłam siedem pełnowymiarowych produktów i jeden mini-produkt. Zawartość oceniam 6/10. Dołączona rękawiczka to wybór klientek- wypełniając ankietę miałyśmy możliwość zadecydować czy chcemy aby znalazła się ona w pudełku czy też nie- ja nie byłam do niej przekonana, nie wiem czy się polubimy. O serum do rzęs myślałam już jakiś czas temu, obawiam się jednak, że nie będę się w stanie się zmobilizować i systematycznie stosować tego preparatu. Szamponów nigdy dość, a Schaumę bardzo lubię- trafiłam na wariant zwiększający objętość. Maseczek nie stosuję zbyt często- może dołączę ją do paczki niespodzianki? Po róż miałam wybrać się do drogerii- może niekoniecznie po kremowy no ale cóż- przetestujemy. Papka do cery trądzikowej ciekawi mnie bardzo mocno i jutro rozpocznę testowanie. Krem do stóp będzie towarzyszył mi w górach. Mini wersja suchego szamponu odnajdzie swoje miejsce w torebce- szkoda, że ostatnio zaopatrzyłam się w Batiste, rzadko używam tego typu produktów, właściwie to wcale, a wspomniany wyżej zakupiłam 'tak na wszelki wypadek'. Recenzje poszczególnych kosmetyków, a także rękawiczki do poprawy makijażu będą pojawiły się na moim blogu na bieżąco, także zachęcam do śledzenia moich postów.

  • Serum do rzęs LASHVOLUTION
  • Szampon do włosów SCHAUMA z linii Nature Moments SCHWARZKOPF
  • Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca Efekt Mezopotamii BIELENDA
  • Kremowy róż do policzków BELL
  • Polska papka do cery trądzikowej JADWIGA
  • Krem do stóp, regulator potliwości z linii Good Foot DELIA
  • Mini rękawica do poprawy makijażu Quick Treat Unicornection GLOV
  • MINI suchy szampon Got2b SCHWARZKOPF  
Korzystając z okazji, że zamieszczam dzisiaj ten wpis postanowiłam wspomnieć Wam 
obowiązującej promocji w drogeriach sieci Rossmann. Promocja trwa od 21 marca do 30 marca bieżącego roku zarówno w stacjonarnie jak i robiąc zakupy on-line. Przy zakupie trzech dowolnych produktów do prania, zmywania lub sprzątania- najtańszy GRATIS.

No i na sam koniec WYNIKI ROZDANIA. Zanim jednak przejdę do ogłoszenia ich- bardzo serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom za udział. Chciałabym zwrócić się również do osób, które usuwają mnie z 'obserwowanych' tylko dlatego, że nie zostali wylosowani. To przykre i troszkę niezrozumiałe- tym bardziej, że przy kolejnym rozdaniu zaczynacie obserwować moją stronę ponownie.
 
Drogą losowania nagroda trafia do DARII, autorki bloga tylkomarzeniablog.blogspot.com. 
GRATULUJĘ i proszę o maila z adresem do wysyłki.

Jestem ciekawa czy macie już swojego marcowego ShinyBoxa? Czy Pani Wiosna zapukała już do Waszych drzwi? Co myślicie o zawartości pudełeczka? Byłyście w Rossmannie? Podoba Wam się promocja?

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. koniecznie, polecam odświeżacz powietrza- również objęty promocją :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze czekam na swoje Shiny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona maseczka z Bielendy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym miesiącu wypadł wg mnie lepiej ni Beglossy :) Zwłaszcza odżywka do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie szampon Schauma :) może jutro i do mnie zawita pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie szampon Schauma :) może jutro i do mnie zawita pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie szampon Schauma :) może jutro i do mnie zawita pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ;)
    A pudełeczko bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego pudełeczka najbardziej zaciekawił mnie Glow :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pudełko ☺ same niespodzianki ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie o te pudeuełczko ;) Glow jedynie jest dla mnie atrakcyjny w pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem sceptycznie nastawiona do tej rękawiczki :)

      Usuń
  12. Mi się to pudełko bardzo spodobało, ale wszystko zależy od gustu. Żałuję, że nie zdążyłam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość całkiem spoko, ale nie czuję się skuszona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam- pudełeczko oceniam 6/10. Produkty się zużyje, ale szału brak :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia