sobota, 15 kwietnia 2017

Dr Konopka's po raz drugi! Balancing Face Toner | Balansujący toner do twarzy.

O naturalnych, wegańskich kosmetykach firmy Doktor Konopka Little Herbal Company pisałam już jakiś czas temu w TYM poście. Moja recenzja bardzo przypadła Wam do gustu, dlatego też postanowiłam przetestować kolejny produkt tej marki. Wybór padł na balansujący toner do twarzy przeznaczony do każdego typu cery (produkt zalecany do cery normalnej i tłustej, ale z opisu producenta wyczytałam, że jest on także idealny dla wrażliwców i posiadaczy cery tłustej). Czy jestem z niego zadowolona?
Tak, tak, tak. Produkt zakupiłam w internetowej drogerii BIOIKA, w której zamawiam większość naturalnych produktów- kosmetyki na stronie są naprawdę tanie, a transakcja przebiega bardzo pomyślnie i nie jest to żadna reklama. Po prostu lubię tą drogerię, dlatego że można spotkać tutaj naprawdę niezłe perełki i mnóstwo promocji. Toner kosztował mnie niecałe 14 złotych za 200 ml plastikową, przyciemnioną buteleczkę, w której pod światło możemy zobaczyć zużycie kosmetyku.
Producent zapewnia nas, że kosmetyk nawilża i łagodzi podrażnienia pozostawiając skórę czystą, świeżą i zdrową, działa delikatnie antyseptycznie i łagodząco, koi podrażnienia także po nadmiernym, intensywnym opalaniu, jest idealnym środkiem tonizującym. Doskonale odżywia i odświeża skórę, poprawiając jej ukrwienie i zaróżowienie naskórka, zapobiega pojawianiu się podrażnień i stanów zapalnych. Dużo prawda? Nie uważam jednak, że producenta poniosła fantazja i że wypisał on wszystkie cechy produktu idealnego. Ten toner jest naprawdę rewelacyjny i chociaż stosuję go stosunkowo krótko, jestem z niego bardzo zadowolona. Znalazłam w nim wiele zastosowań. Służy mi jako produkt do demakijażu gdyż delikatnie się pieni, nie podrażnia skóry wokół oczu oraz dobrze zmywa makijaż. Odświeża moją skórę w ciągu dnia, kiedy nie muszę stosować podkładu. uspokaja moją cerę po peelingu mechanicznym. Odżywia i łagodzi ewentualne podrażnienia. Przyspiesza gojenie się wyprysków. Matuje, ale i nie wysusza, a wręcz przeciwnie- delikatnie nawilża, sprawiając, że skóra na policzkach i nosie nie jest ściągnięta.
Balansujący toner ma rewelacyjny skład, gdzie 98,9 % stanowią składniki pochodzące z organicznych, kontrolowanych upraw. Do jego produkcji nie zostały użyte żadne składniki pochodzenia zwierzęcego.

Skład INCI: Aqua, Melilotus  Albus Flower/Leaf/Stem Extract, Secal Cereale Seed Extract, Amaranthus Spinosus Seed  Oil, Cedrus Atlan.ca Wood Oil, Linum Usita.ssimum Seed Oil, Ribes Nigrum Leaf Water, Chamomilla Recu.ta Flower Water, Anthemis Nobilis Flower Extract, Rubus Idaeus Fruit Extract, Rubus Idaeus Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Rosa Canina Fruit Extract, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Polyglyceryl 5 Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroace.c Acid, Lavandula Angus.folia Oil, Parfum, Citric Acid, Limonene, Linalool, Citral.
Podsumowując- produkt polecam z ręką na sercu i zachęcam Was do jego zakupu. To tani kosmetyk, który sprawdzi się rewelacyjnie do demakijażu jak i do odświeżenia w ciągu dnia. Ja mam cerę mieszaną, skłonną do podrażnień, ale odlałam część kosmetyku koleżance, która ma cerę suchą i również chwili sobie jego działanie. Nie podrażnia i nie uczula.
Jestem ciekawa czy miałyście z nim do czynienia i czy Wam również przypadł do gustu. Zapraszam do aktywności w komentarzach.

40 komentarzy:

  1. Mam z tej samej serii ziołowej odzywkę do włosów, sprawdza się dobrze, ale nie jest mega rewelacyjna niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty nie są drogie, więc nawet jeśli dla Ciebie okażą się bublem bądź nie będą Cię w stu procentach satysfakcjonowały no to nie ma aż takiej wielkiej rozpaczy :)

      Usuń
  2. Wow, coś wspaniałego, muszę po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mój żel do twarzy się skończy to chyba skuszę się na ten o którym piszesz! Ma wszystkie zastosowania których potrzebuje :)
    Dziękuje za komentarz na moim blogu! Oczywiście z chęcią obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest żel, pełni on bardziej funkcję tonika, micela :)

      Usuń
  5. Słyszałam o tej firmie, produkt wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielofunkcyjność tego tonera przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, chociaż ja kupiłam go tak naprawdę w ciemno :)

      Usuń
  7. Słyszałam o tej firmie, lecz nigdy nie miałam ich produktów;), ale może skuszę się coś wypróbować ;)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. skład jest cudowny iście:) udanych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że produkt jest warty uwagi :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam wcześniejszej recenzji, albo może już jej nie pamiętam, ale przydałby mi się taki toner. Moją uwagę przykuł skład, który (co jak co) ale wpadł w oko, bo rzadko można spotkać takie kosmetyki. Chętnie wypróbuję! Znajdę go w drogeriach czy jest tylko opcja zakupu przez internet?

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na BIOIKĘ, stacjonarnie? Hmmm może w zielarskich :)

      Usuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej firmie produkującej wegańskie kosmetyki ;) Jako, że jestem wegetarianką, poszukuję właśnie wegańskich kosmetyków ;)

    Życzę Wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych ;) Dużo radości z prowadzenia bloga, wielu obserwatorów i owocnych współprac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że przyspiesza gojenie się wyprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, muszę przyznać, że mnie nieźle do niego zachęciłaś :D Na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam wcześniej tego produktu :) ale wydaje się naprawdę ciekawy :) bardzo rzadko zdarza się, aby obietnice producenta pokrywały się w pełni z faktycznym działaniem produktu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, niektórzy z nich nieźle czarują :)

      Usuń
  15. Faktycznie ciekawy produkt z dobrym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produkty. Ale na szczęście śledzę Twój blog i już wiem, że coś takiego istnieje :D Może uda mi się kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam styczności z marką, ale bardzo chętnie o niej poczytam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zapraszam na wcześniejszy post o odżywce z tej firmy :)

      Usuń
  18. My również słyszymy o tej marce pierwszy raz, ale koniecznie musimy przetestować produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam już wiele dobrego o produktach tej firmy, chętnie go wypróbuję w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia